return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Monday Bar Valborg Cruise (pg. 5)
View this Thread in Original format
Pjox
Även om det inte finns nån schans att jag kommer kunna följa med eftersom jag inte änns är 18 så kan jag ju fråga. Vad kostar en bilett?
mjz
från 495:- är det väl...
lonne
Fan jag blir sugen på att sticka ! Helt ok namn ju !! Antar att du är sugen Viktor ?
staz
pjox, de kollade ju tydligen inte leg den här gången.. men det är stor skillnad på 18 o 17.. 18 är lagligt, 17 är minderårig och det kan bli illa om en sådan kommer in och får köpa alkohol osv..

vet inte om det är värt risken.. funderar för övrigt på att bjuda hit en kompis från holland , han kommer väl vara en sisådär 19 år när kryssen går av stapeln, kanske 18.. torde det vara lungt? kanske borde ta och maila monday bar och fråga isåfall..
Pjox
staz : Jo.. Jag vet inte ricktigt om jag skulle hoppas på att det skulle funka o betala minst 500 coh bli tagen nånstans påvägen.
Jag får väl gå runt i alla fell hela detta år och bara vara en irriterad 17åring :p
ScuL
quote:
Originally posted by Versace
de e 20 år som gäller, o båten avgår den 4:e mars, dvs. en måndag...


enligt min dator är det en torsdag :)
du kollar förmodligen för året 2002.

förövrigt tänker jag mig seriöst att resa dit för att följa med med kryssningen..
mjz
quote:
Originally posted by ScuL
förövrigt tänker jag mig seriöst att resa dit för att följa med med kryssningen..


bara res, vi klämmer nog in dig i nån hytt... :)
JayBee
quote:
Originally posted by ScuL
enligt min dator är det en torsdag :)
du kollar förmodligen för året 2002.

förövrigt tänker jag mig seriöst att resa dit för att följa med med kryssningen..
WEHUUUUUU SCUL KOMMER!
DJ_Laszlo
Jag är där...har 6 förbokade hytter tillsammans med mina polare (vad jag vet om i alla fall)...så teoretiskt sett har vi 24 platser i vår ägo - vi är dock bara sex personer...fan - detta skulle man tjäna stora pengar på....auktionera ut de på svarta börsen för 5000 kr/sovplats veckan innan... :toothless

Men lite surt att det är Silja Festival och inte Symphony. Folk kommer bli ihjältrampade på det lilla golvet när Armin kliver upp.

Någon som förresten vet om detta också bara blir en 23-timmarskryssning? Jävligt ruttet i så fall...jag hade gärna betalat dubbla priset för en 36-timmarskryss. Eller varför inte 60, eller 72??? :eyespop: :crazy: :crazy: :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:
Versace
quote:
Originally posted by ScuL
enligt min dator är det en torsdag :)
du kollar förmodligen för året 2002.

förövrigt tänker jag mig seriöst att resa dit för att följa med med kryssningen..


bra där, tyckte väl att det var lite konstigt!!

hoppas verkligen att de fixar det där med hytterna, att folk ska sitta på 6 hytter e lite onödigt, man vet ju hur det brukar bli, för det mesta, att många bangar, o så står hytterna tomma.

hoppas grabbarna på monday håller sig till 2 hytter per bokning, som de gjort på de senaste 2...

WhiteRussian
quote:
Originally posted by lonne
Fan jag blir sugen på att sticka ! Helt ok namn ju !! Antar att du är sugen Viktor ?


Klart jag ska med, ;)

Haka på nu Fredrik, nu har du bangat tre kryssningar, denna kan du juh inte missa, ;)
jofawe
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag är där...har 6 förbokade hytter tillsammans med mina polare (vad jag vet om i alla fall)...så teoretiskt sett har vi 24 platser i vår ägo - vi är dock bara sex personer...fan - detta skulle man tjäna stora pengar på....auktionera ut de på svarta börsen för 5000 kr/sovplats veckan innan... :toothless

Men lite surt att det är Silja Festival och inte Symphony. Folk kommer bli ihjältrampade på det lilla golvet när Armin kliver upp.

Någon som förresten vet om detta också bara blir en 23-timmarskryssning? Jävligt ruttet i så fall...jag hade gärna betalat dubbla priset för en 36-timmarskryss. Eller varför inte 60, eller 72??? :eyespop: :crazy: :crazy: :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:


Hej Laszlo :)
du har inte lust att slänga ut en hytt till några fellow clubPuLS:are .. typ mig och Anders? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement