|
Monday Bar Valborg Cruise
|
View this Thread in Original format
| Proximus |
Fest för fan fest!!!!
Armin Van Buuren
Markus Schulz
Chus & Ceballos
skiter i de sista, men för fan Armin och Markus Schulz är klass rakt igenom!!!! Inte särskilt imponerad av årets upplava av kryssningen (därför jag sitter hemma just nu) men för fan, nästa års knäcker!!!
Så frågan är självklart, vilka kommer ;) |
|
|
| Gate 42 |
| Jag kommer göra allt som står i min makt för att komma med den båten.. Alltså, köpa en biljett och kliva ombord ;) |
|
|
| Sand Leaper |
| Hvem? Hva? Hvor? Når? Heh? :conf: |
|
|
| Powell |
| Samma här!, avb är ju inget man vill missa. Någon som vet åldersgräns, priser och så vidare ? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Proximus
Armin Van Buuren
|
:eyes: :eyes: :eyes:
! armin är gud :D
snacka OM att de kommer va hård åtgång på de där biljetterna.. oj oj oj |
|
|
| Vizay |
ARMIN!!!! ARMIN!!!! ARMIN FOR KING!!!!
oj oj oj jag skiter i vad det kostar, jag kommer va där.....det kan ni räkna med! :D |
|
|
| ice_key |
ARMIN!!!! Är helt fantastisk, var på hans 3 timmars spelning i köpenhamn för snart 1 år sedan, tror det var den 18 december 2002 rättare sagt.. han ägde stället hela den kvällen :nervous: :nervous:
Vem vet, det kanske blir en special ASOT på kryssningen :crazy: :crazy: |
|
|
| SWE_TRANCE |
..........................OMFG......:crazy: :crazy: :crazy:
Damn, INGET får stoppa mig från att åka med!!!! |
|
|
| zamson |
hehe ryktena om att mbar hade bokat Armin var alltså sanna :)
ser gärna Armin igen...han är ju bara för skön!
1:a maj då.. får smuggla in mig på kryssen på nåt sätt... |
|
|
| St_Andrew |
OMFG!!!!! då e jag 18 oxå o kan följa med :D :D :D :D :D :D
om det e 20 så tar jag självmord.... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
OMFG!!!!! då e jag 18 oxå o kan följa med :D :D :D :D :D :D
om det e 20 så tar jag självmord.... | det ska nog gå att fixa, farbror Jay har ju redan var test docka och jag levde igenom kryssning trots att jag är 19 :D |
|
|
| Aendy |
| Valborg infaller relativit tidigt iår märker jag... 4-5 mars tydligen, för det är då som kryssningen med AvB ska gå. Reveal (som står bakom mig just nu) och jag har redan bokat hytter på denna tur, det kostar om man vill leka med oss :) |
|
|
|
|