|
Monday Bar Valborg Cruise (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
Noon: god jul jag bjuder på lite information till dig "JAG VAR INT HELLER 20!!!!!!"
staz: skojjigt :) ska bara räkna lite här för jag är lite halv full..
hmm jag +2 poolare + kongokim?? +st_andrew?? + mind + vizay + steve& jonas + staz + noon??
altså 8-11 pers.. fan vad kul det kommer bli jag kan knappt bärja mig. det ska bli den bästa kryssning någonsin!
jag har föresten skickat en del frågor till ansvarig. får se om han svarar. |
|
|
| dbl |
| har jag rånat nån bank tills dess e jag helt klart på :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
har jag rånat nån bank tills dess e jag helt klart på :) | men fan seriöst talat! du har fan alldrig pengar din lilla råtta! nu tycker jag att du önskar dig en den resan i julklapp eller något. jobba på Mcdonalds eller vad som helst!
|
|
|
| jofawe |
Gissa om jag ska dit!!!
Får jag inte tag i biljett ska är jag fan villig att betala multum för att få en svart!!! |
|
|
| knomaden |
Var bokar man? Info?
PS. Fick reda på denna bokning på ett mycket tidigt skede he he, men lovade att hålla råtruten om det, och har så gjort :).
Blev det officiellt på kryssen nu eller, finns det på webben nånstans? Var och hur har infon gått ut? DS.
PPS. Har idag även lagt upp info i Svenska folket, förresten. För den som är nyfiken. DDS. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
men fan seriöst talat! du har fan alldrig pengar din lilla råtta! nu tycker jag att du önskar dig en den resan i julklapp eller något. jobba på Mcdonalds eller vad som helst!
|
jovisst har jag pengar... men nu har det varit så mycket med jul och så.. handla julklappar och sånt... därför kunde jag inte hänga på på denna resan eller sticka på tracid som e idag e det va..
men ska se till att få pengar nu i jul.... hur mycket går det på ungefär med resa/mat/dryck o hela köret? |
|
|
| Proximus |
1500 borde det gå på.. beroende på hur mycket man ska dricka också..
jag måste ta det lite lugnt för en senare amsterdam resa.. plus att jag inte har några planer att bli full på kryssningen, jag har lätt för att bli sjösjuk :P |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by JayBee
hmm jag +2 poolare + kongokim?? +st_andrew?? + mind + vizay + steve& jonas + staz + noon??
|
+1 polare :p |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by knomaden
Var bokar man? Info?
| om det är så som jag tror så är det endast dem som förbokade på båten som fick det tillfället. altså de hytterna jag pratar om är INTE bokade. de är förbokade (paxade :) ).
jag ska försöka ta reda på när man kan boka dem. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by knomaden
Var bokar man? Info?
PS. Fick reda på denna bokning på ett mycket tidigt skede he he, men lovade att hålla råtruten om det, och har så gjort :).
|
anar jag en gemensam bil från Växjö dit eller? ;)
Jag ska minsann ha tag på biljetter!!
Jag måste ju se Armin! |
|
|
| knomaden |
| quote: | Originally posted by jofawe
anar jag en gemensam bil från Växjö dit eller? ;)
Jag ska minsann ha tag på biljetter!!
Jag måste ju se Armin! |
Det får vi ju ta å fixa. Typ. Går INTE att missa... ;).
Men mer info, var var var?? |
|
|
| MojjMojj |
HALLÅ! JAG ska med för tusan :D :D "paxa" fler hytter :) kan ju inte lämna Vizay ensam med Steve :crazy: armin aarmi aaarmin! :) :D :D
EDIT: JayBee, finns det nå plats kvar på din lilla lista som du rabbla upp? :nervous: |
|
|
|
|