return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Monday Bar Valborg Cruise (pg. 4)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by knomaden
Det får vi ju ta å fixa. Typ. Går INTE att missa... ;).

Men mer info, var var var??

nej, det tror jag skulle bli lite roligare att åka upp till sthlm med lite fler folk :)

vi får lugna oss lite med infon, den lär ju komma snarast :)
JayBee
quote:
Originally posted by MojjMojj
EDIT: JayBee, finns det nå plats kvar på din lilla lista som du rabbla upp? :nervous:
kan jag återkomma? det är typ 30 pers som ska in i 2 hytter och jag har inte fått något svar från staffan @ monday ännu.

föresten i min hytt ska jag fixa en suuuuuper suprise till kryssningen. :D de som känner sig spralligga kommer få lugna ner sig i TA hytten ;)
St_Andrew
men satan i gatan... fyller ju inte fören 31a mars... men om dom inte kollar om man e 20 lär dom ju inte kolla om man e 18 heller ju?
JayBee
quote:
Originally posted by St_Andrew
men satan i gatan... fyller ju inte fören 31a mars... men om dom inte kollar om man e 20 lär dom ju inte kolla om man e 18 heller ju?
jag är visserligen känd för mitt dåliga minne men jag är fan rätt övertygad om att jag inte vart kollad :) det enda de kanske kollar är om folk ser för unga ut när man kliver ombord men är man typ 18 så ser man väl ganska 20:ish :)
MojjMojj
quote:
Originally posted by JayBee
kan jag återkomma? det är typ 30 pers som ska in i 2 hytter och jag har inte fått något svar från staffan @ monday ännu.

föresten i min hytt ska jag fixa en suuuuuper suprise till kryssningen. :D de som känner sig spralligga kommer få lugna ner sig i TA hytten ;)

Självklart, jag skall vänta otåligt :D
mellow pleasure
Ska själv gör allt som står i min ekonomiska makt att komma med på denna kryss. Men vi får väl se vad *s* frugan säger. Annars så ska jag nog dansa inte så lite heller. Även om man är *s* farbror.
JayBee
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Ska själv gör allt som står i min ekonomiska makt att komma med på denna kryss. Men vi får väl se vad *s* frugan säger. Annars så ska jag nog dansa inte så lite heller. Även om man är *s* farbror.
äsh det är klart att du ska mED!!! DU SKA MED ENLIGT LAG! hehe :) om inte frugan litar på dig får du ta med henne hehe :D
staz
kostar det något förutom hyttpriset att åka med?
är det ens obligatoriskt med hytt?
JayBee
quote:
Originally posted by staz
kostar det något förutom hyttpriset att åka med?
är det ens obligatoriskt med hytt?
altså om jag uppfattat det hela rätt så är det så att en person köper hytterna och så får de som åker med honom betala honom för sin hyttplats.

men så får du tänka på att du ska äta något och kanske dricka sprit eller köpa godis osv men annars kostar det inget mer.
dbl
quote:
Originally posted by Proximus
1500 borde det gå på.. beroende på hur mycket man ska dricka också..

jag måste ta det lite lugnt för en senare amsterdam resa.. plus att jag inte har några planer att bli full på kryssningen, jag har lätt för att bli sjösjuk :P

1500 e ju inte så farligt.... o e ju ingen mening med att dricka en massa sprit som ändå försvinner på direkten när man dansar.

o jag har ju blivit nykterist nu... ehm :rolleyes:

kaaaanske inte riktigt.. men skulle kunnat bli det.... haha

men ska försöka så gott det går att fixa money money money..

för jag SKA fan med nästa gång....... mååååååååååååssstteeeeeeeee

har ju visserligen resan dit/hem också som måste betalas.. men det ska la lösa sig på nått sätt :)

jofawe
quote:
Originally posted by JayBee
altså om jag uppfattat det hela rätt så är det så att en person köper hytterna och så får de som åker med honom betala honom för sin hyttplats.

men så får du tänka på att du ska äta något och kanske dricka sprit eller köpa godis osv men annars kostar det inget mer.

Stämmer det verkligen?
Det kanske det gör.. hmmm
Versace
de e 20 år som gäller, o båten avgår den 4:e mars, dvs. en måndag...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement