|
Eftersnack: Lucia cruise 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
kenny: jag såg att du dansade hela första kvällen. jag hajar inte hur du fick ork för det!? jag vart helt jävla död i kropp och huvud och specielt huvudet. jag minns mycket väl att jag satt där i stolen utan att orka lyfta ett finger och så ser man dig med ett leende, dansa vidare som om det vore mån-gravitet.
Aendy: vilken våning bodde ni på?
|
Jag visade ju faen dig var vi bodde... i samma korridor och allt.
Gillar att folk utnyttjade tiden till dans, de flesta SWETA och bihang höll fortet på dansgolven både första och andra dagen, det tycker jag är mäktigt. Det är kul för en själv att veta att fler hänger på att dansa alla timmarna, då blir det inte så jäla ensamt.
EDIT: Bilderna från kryssen börjar dyka upp... Grym bild på Steve:
[IMG]http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Lucia_Cruise_(Ministry_Of_Sound)_-_2003_(2003-12-13-143744)/431_3188.JPG[/IMG] |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag visade ju faen dig var vi bodde... i samma korridor och allt.
| jaha ... men fan vad skummt da. hoppas du inte driver med mig för jag kommmer ärligt talat inte håg det. |
|
|
| sipowitz |
Nu är man hemma i Malmö igen, ska bara ner och lämna hyrbussen och sen ta bussen tillbaka till lägenheten (brrr kallt...;-)
Efter att ha varit med på alla 3 kryssningarna kan jag nog säga att denna var bäst, kompakt och fullständigt ös hela tiden (förutom från folket i vår korridor mellan 6-8 på fredagsmorgonen, men vi gjorde vårt bästa för att få igång även korridoren... till slut blev det dock istället tillflykt till det underbara 3'e golvet som hade öppet hela morgonen :-)
Hälsningar till alla enormt trevliga ta:s man träffade på resan.
----
o du Steve - DU - JAG - VI - TILL:
INNNERCIITYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Nu är man hemma i Malmö igen, ska bara ner och lämna hyrbussen och sen ta bussen tillbaka till lägenheten (brrr kallt...;-)
Efter att ha varit med på alla 3 kryssningarna kan jag nog säga att denna var bäst, kompakt och fullständigt ös hela tiden (förutom från folket i vår korridor mellan 6-8 på fredagsmorgonen, men vi gjorde vårt bästa för att få igång även korridoren... till slut blev det dock istället tillflykt till det underbara 3'e golvet som hade öppet hela morgonen :-)
Hälsningar till alla enormt trevliga ta:s man träffade på resan.
----
o du Steve - DU - JAG - VI - TILL:
INNNERCIITYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :) |
fan vad tråkigt att jag missade dig. vilken våning bodde du på?du får peka ut på någon bild sen vem du va så kanske jag känner igen dig endå |
|
|
| reveal |
| Tja vad kan man säga :D Fett helt enkelt, trevligt med Aendy i sin hytt också. Men NU! :p |
|
|
| verminator |
Fyfan Steve var DRITAFULL HAHAH
hva sa du??!:D:D:D:D:D:D:D:D
caaaaaaaaanadaaaaaaaaaaa hohoho
fyfan jeg er full ennå
o.OOOO
men
jeg skal ikke på neste krysning
bare træsndritt og ikke no techno (foreløpig),
sees på lucia2004 elns hehe
ellern år det kommer techno som headliner igjen
var fet tur dette, mye grym musikk, og MASSE ØL!!! |
|
|
| reveal |

Julbuffé (rödbetssallad fanns det också ;)) med Impulze, Steve och Kenny. Killen uppe till vänster är Steves polare, men jag kommer inte ihåg vad han heter :)

Bra tryck på dansgolvet 1.

Bra tryck på dansgolvet 2.

Bra tryck på dansgolvet 3.

Steve i sitt esse ;)

Kraith verkade trivas :) Hann inte snacka så speciellt mycket med honom, men jag fick intrycket att han verkar vara en heljuste kille.

Det samma gäller Kenny :)

Bra tryck på dansgolvet 4.

Här får ni alla hjälpa mig. Jag kan inte under några som helst omständigheter förstå vad som försiggick i hjärnan på denna mannen. Martin "Sipowitz aka Mr Bitch" Eriksson drar mitt under en fet låt fram ett nät av den typ clementiner levereras i, och drar det över sitt huvud och dansar vidare, det gröna bakom hans öra är det tillhörande pappret med information och prisuppgifter. Förklara nån? :conf: :stongue: :p

Bra tryck på dansgolvet 5.

Aendy trivdes han också :) Två fjärdedelar av min hytts invånare syns för övrigt på bilden :) |
|
|
| mjz |
haha, helgjuten bild på sipo det där... nåt för sweta's fotoalbum kanske? :D
ah, efter flera timmars sömn i en riktig säng (inte min egen dock men det ska jag ta igen inatt) så börjar man känna sig som en människa igen...
vill tacka (utan nån speciell ordning) john askew, matt hardwick, sipo, reveal, steve, killen som gjorde badgerbadgerbadger.com, monday bar, silja line, och alla som var på båten (förutom dom sura städerskorna kanske) under dom underbara timmar som kryssningen varade...
jag kommer iaf på nästa kryssning med avb och markus schulz... :) |
|
|
| Powell |
| Ser fett grymmt ut asså!, önskar att man haft tid och cash att dra dit :/ |
|
|
| DJ_Laszlo |
Efter jag äntligen fått sova ut lite (hade sovit ungefär sammanlagt 4 timmar utav 72) så kan jag summera äventyret med fyra små ord:
fyfan
Fyfan.
FYFAN!
FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!
Finns bara inte ord...hade så jävla skoj så det är inte sant...stötte på ett helt gäng med TA:s för första gången...Steve, Mindshooter, Sipo, Reveal, Verminator, JayBee...vem mer? vet att det är någon jag glömmer...jävligt kul var det att till slut stöta på er i alla fall...vet att jag varit på många fester som många andra tidigare, men aldrig stött på...
Hade så satans skoj...musiken och stämningen var helt underbar...kryssningens höjdpunkt var imo A&B Remixen av ATRC...
och andra dagen på MoS golvet....SÅ JÄVLA BRA!!! Två äckligt stora feta tummar upp för Paul Loth och Johnny Boy...sjukt härligt bra musik...Någon som vet vad det är för musikstil? Är det techhouse? Så jävla svårt att dra gränserna...
Henrik B var också i sitt esse, som vanligt...Askew, Bond och Hardwick behöver jag väl inte ens nämna, men jag gör det ändå...
Bara att blicka framåt mot nästa kryssning....
Någon som förresten var på efterfesten?
Jag med min fina tomteluva och två av mina polare begav oss dit...(de andra tråkmånsarna av vårt gäng gick hem till någon annan nisse). Efter många om och så kom vi fram till stället, men vi blev aldrig insläppta av två jävla idiotvakter som jag personligen tänker se till kommer bli av med sina jobb. :whip: :whip: :whip: Har aldrig tidigare känt oss så förudmjukade och diskriminerade...Och när jag SNÄLLT bad om att få se deras ID-brickor, vilket jag me full rätt får göra, så "hade de inga". Stod och snackade en liten stund med mina polare, och då blev de uppenbarligen lite oroliga - så då kommer den tredje vakten fram till oss och kör upp sin jävla bricka i ansiktet på mig och frågar om det var det jag ville se...jag svarade med att det var hans två kollegors brickor jag ville se, men det gick tydligen inte för sig...
Men det ska nog ändå inte vara några större problem med att indentifiera de där jävla aporna...
Lägger upp mina bilder i morgon...ska på julsittning och jobba strax...men först måste jag springa iväg köpa en tandborste...glömde min på båten :/ |
|
|
| staz |
:whip:
vaktr :/
varför släppte de inte in er för? 2 b00zed`? lr var vaktenra ba allmänt störda |
|
|
| JayBee |
jag måste fan klaga på de grabbarna som sov i min hytt.. fasiken altså! de gick och la sig allihoppa klocken 1 typ. när jag kom tillbkax till hytten vid 6 tiden låg alla och sov och sen vid 9 väckte de mig JIHUUU!!..
Lazloooooooo tomte nisse #1 hahaha!
faen vad jag längtar tillbax! MER MER MER!! EN GÅNG TILL!!
jag var just ute igår kväll och festade lite på gamla resince för det var det enda stället vi kom in på. jag tyckte mig se någon där som såg ut som white russian tror jag. frågade om det var white russian från TA och så sa han att han hetter sebb på TA eller nått sånt?? Är du här sebbe?
efter att ha festat på lucia båten hadde jag jävligt svårt att festa på ett jobbigt mainstream ställe som gamla residence. fan vilken kass DJ och fan vad trist det var.
Snälla kan någon trolla tillbaka mig? |
|
|
|
|