return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Eftersnack: Lucia cruise 2003 (pg. 5)
View this Thread in Original format
mjz
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Är på jakt efter en låt som spelades på MoS-golvet första kvällen...det enda jag vet är att någon brud sjunger "I know you want me..."

inte mycket att utgå ifrån, men jag har hört den innan...någon borde veta vilken låt jag snackar om, hoppas jag... :|


första låten jag kom att tänka på är "second sun vs pvd - crush", kan däremot inte komma ihåg att jag hörde den under kryssen... kan ju iofs varit en remix...

troligare är kanske matt darey remixen av heavens earth som jag tycker mig komma ihåg att jag hörde nån gång unnder kvällen... :)
mjz
äsch... kom på att jag kan också ha hört den i hytten eftersom den var med på ena cd'n jag hade med mig... :toothless
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by mjz
första låten jag kom att tänka på är "second sun vs pvd - crush", kan däremot inte komma ihåg att jag hörde den under kryssen... kan ju iofs varit en remix...


Visst var det den låten - fast det var som du säger en remix som spelades....mycket mer driv i den...säkert någon promo eller bootleg...får hoppas att den dyker upp någonstans snart...
SteveTranz4ever
Ja då var det bilder uppe på Monday Bars hemsida
http://www.mondaybar.com


Vilka kan vi se där om inte

DJ_Laszlo


JayBee


Och en vacker tjej som även var på Kai Tracid... så fin :)

sorry var bara tvungen




[edit] Nu har jag också lagt upp ett till galleri på Liquidsunset.org som Daniey (TC) har tagit... det var när jag hängde men han i baren som det började gå hett till med alkoholen


Kolla in denna bilden... klart skönaste i galleriet :)
http://www.liquidsunset.org/photo_a...cruise03.58.jpg
reveal
En av de omtalade DJ P.A!-brudarna :)


mjz
hmm... nu när man sett ett par hundra bilder börjar det bubbla upp lite frågor... som varför finns det så himla många bilder på den här mannen? och varför ser han så otroligt packad ut på alla... ;)

http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Lucia_Cruise_(Ministry_Of_Sound)_-_2003_(2003-12-18-223700)/mb.lucia.cruise03.50.jpg
reveal
quote:
Originally posted by mjz
hmm... nu när man sett ett par hundra bilder börjar det bubbla upp lite frågor... som varför finns det så himla många bilder på den här mannen? och varför ser han så otroligt packad ut på alla... ;)

http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Lucia_Cruise_(Ministry_Of_Sound)_-_2003_(2003-12-18-223700)/mb.lucia.cruise03.50.jpg


Här snusar han också!
http://www.liquidsunset.org/photo_a...cruise03.23.jpg

edit: Hur många bilder är han med på egentligen?
http://www.liquidsunset.org/photo_a...cruise03.47.jpg

edit2: som sagt...
http://www.liquidsunset.org/photo_a...cruise03.49.jpg

edit3: hahahaha, sygg min ;)
http://www.liquidsunset.org/photo_a...cruise03.56.jpg

edit4: dödat jaybee och tagit kepsen som trofé?
http://www.liquidsunset.org/photo_a...cruise03.59.jpg



edit5: Kenny för omväxlings skull :) Här syns han med världens största monokel :stongue:
http://www.liquidsunset.org/photo_a...cruise03.60.jpg
mjz
quote:
Originally posted by reveal
edit3: hahahaha, sygg min ;)
http://www.liquidsunset.org/photo_a...cruise03.56.jpg


hahahahaha! såg den också, klockren... :D
mjz
hmm... hardwick fick äntligen ändan ur vagnen och spottade ur sig nåt som liknar en tracklist för hans spelning på kryssningen om nån är intresserad... :)

quote:

This was my track list from the Misnstry Of Sound Boat Party...Sweden- Finland...in no particular order.


Exertion- Never Forget
Digital Delinquants- Forever (Emery Mix)
Oceanlab- Satalite
Airscape- Sosei
Andy Hagerty- Emotional Response
Matt Hardwick v Smith&Pledger- Connected
Havannah- Havannah
Marco V- I feel you (datt 2v2 mix)
Delerium- Truly (Infusion mix)
Dirty Bass- Leviathon
Vanguard- Ultimate Insight
Bjork- Kindness Kind
Miro- By Your Side
Oliver Klitzing-Ultra
Cloxx- Overdrive
Britney Spears- Me against the music (G&D Dub)

there may be a couple I missed


han verkar inte ha full koll på vad han spelat men jag hörde by your side och satellite så han är nog inne på rätt spelning iaf...
SWE_TRANCE
Verkar som om vi fått bekräftat om vem som är sweta's egna lilla linslus ;):tongue2

JayBee
steves nyaste film är ju ute nu! fyyy fan nu blir man sugen.. filmen saknade de coola effekterna som te.x ATH hadde. men den har en annan sak och det är den här härliga stämmningen på kryssningen. man får se en del utav det på filmen :D as härligt. synd bara att bildkvalitén är lite halv dan på vissa scener.


alla swetas får lägga ihop 100 kronor var så kanske vi kan köpa steve en ny kamera :D

as härlig film steve! faaan.. denna filmen ska jag lätt titta på innan vi åker iväg om 2 veckor.


P.S. vart lite besviken dock att vi inte fick se TC rickards "fisk ögon" :D kunde varit en bra slutscen
reveal
quote:
Originally posted by JayBee
steves nyaste film är ju ute nu!


Var får man tag på den?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement