|
Eftersnack: Lucia cruise 2003 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag måste fan klaga på de grabbarna som sov i min hytt.. fasiken altså! de gick och la sig allihoppa klocken 1 typ. när jag kom tillbkax till hytten vid 6 tiden låg alla och sov och sen vid 9 väckte de mig JIHUUU!!..
Lazloooooooo tomte nisse #1 hahaha!
faen vad jag längtar tillbax! MER MER MER!! EN GÅNG TILL!!
jag var just ute igår kväll och festade lite på gamla resince för det var det enda stället vi kom in på. jag tyckte mig se någon där som såg ut som white russian tror jag. frågade om det var white russian från TA och så sa han att han hetter sebb på TA eller nått sånt?? Är du här sebbe?
efter att ha festat på lucia båten hadde jag jävligt svårt att festa på ett jobbigt mainstream ställe som gamla residence. fan vilken kass DJ och fan vad trist det var.
Snälla kan någon trolla tillbaka mig? |
Jag har aldrig vart på residence och kommer aldrig gå dit.
Men Lucia-kryssningen var kul.
Matt Hardwick är verkligen bäst. :eyes: |
|
|
| mjz |
hehe, mintu borde verkligen va registrerad som olaglig substans... ;)
läste just det här från matt hardwick förresten:
| quote: |
As expected this was a really strange one but brilliant in every way. A couple of times I nearly lost my footing due to the swaying of the ship (but the neddles remained on). The gig itself was fantastic (2000 sell out) and a big thanks to everyone who attended and to the promoter Stephan and all at Ministry.
The crowd were amazing and I am sure all the DJs on the night will agree that the crowd made it an experience they will not forget in a hurry. From the first tune they were jumping up and down and making a real noise. I cant wait to get out to Sweden again and play to this crowd again.
Big shout to John Askew, who apart from playing an amazing set provided some top notch entertainment throughout the trip.
....and no I wasnt sea sick.
|
verkar som han var rätt nöjd... :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by staz
:whip:
vaktr :/
varför släppte de inte in er för? 2 b00zed`? lr var vaktenra ba allmänt störda |
b00zed? nje...min polare var det - ytterst lite...mest trötthet - vilket vi försökte förklara för vakterna (4 timmar sömn av 48 sätter sina spår). Hur som helst bad de oss att ta ett varv på 20 minuter...
Inga problem - det fixar vi...när vi kom tillbaks efter en halvtimma så bad de oss ta ett ytterligare varv på fyrtio minuter...då blev vi smågriniga - men vi hade ändå ränt runt i sthlms tunnelbanor i ett par timmar bara för att komma till den där förbannade efterfesten så, ok...vi drar till McDonalds och drar i oss ett par burgare...vi VILLE in dit....
sagt och gjort...efter en timma gick vi tillbaks igen...men vi fortfarande för fulla...(notera VI ... första gången var det bara min polare som var för full)...
Då bad jag SNÄLLT om att få se vakternas ID-brickor...mina faktiska ord var "Jag skulle jättegärna vilja se på era ID-brickor". Men de ville de inte visa upp de - vilket de enligt lag på begäran är tvugna till att göra - vilket ju skvallrar om att de faktiskt var rädda för att bli utpekade för några, typ sina chefer.............
Sen är problemet också att jag dessvärre inte har de talandes förmåga - så att snacka in sig var uteslutet - men i skrift kan jag få uträttat mer än de flesta...om jag inte är full, vilket jag är nu (har varit på julsittning och jobbat :D)....
Hur som helst är jag fortfarande JÄVLIGT förbannad över deras agerande - trots att vi alla hade skitroligt under den tiden vi rände runt i stan som ett par vilsa hundvalpar... |
|
|
| Gaby |
Ännu en gång så missade jag er TAs!! :whip: *ok drog ner till er hytt men tyvärr så luktade det verkligen SPYA!!!*
Hade självklart askul som vanligt, tyvärr något för sjösjuk denna gång men men... Längtar redan till nästa X!
Steve... hur vad det nu igen? Johnny rockar fett eller hur!!!???
Kryssningens bästa djs var helt klart Johnny och Ronny (ena halvan av Deep Nature)
Jag ger upp... verkar ha svikit trancen helt *sorry*...
Första 2 h vart jag för full, sen för sjösjuk och sen så mådde jag något illa av all bajslukt! Sorry för jag kanske inte va så social och pratglad :( men kul hade jag! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Du Gaby, att Johnny rockade vilket jag inte trodde innan kan jag gärna äta upp för det var verkligen driv i hans spelning.
Förstår isf. inte vad han pysslade med när han lirade på Monday Bar Legends på Berns... det var inte samme Johnny!
Tycker precis som Gaby att det luktade fan inte gott i nån hytt... det var det första jag la märke till att det lukta gammal spya på samtliga toaletter... |
|
|
| Xplorer76 |
Jag missade alla, som vanligt, kan ju bero på att jag inte har en aning hur ni ser ut.... fast jag har sett bilder på er så ser ni lika olika ut varje gång. Konstigt.
Och ni som va på Nasty (gammla Recidence) i Lördags, då såg ni nog mig, jobbar där ibland. |
|
|
| JayBee |
Gaby: jo jag måste fan erkänna att johhnyboy gjorde suset den där kvällen.... MEN :) jag tycker ändå de tre innan var bättre. jag var ioförsig lite borta så jag hängde inte riktigt med när de bytte på trion där mellan hardwick,bond och askew men dem tre var bäst på färjan :)
det kom faktist in folk och sa att våran hytt luktade gott, godis tydligen. men att det luktar spya i hytterna kan ju bero på att folket som varit där på resan innan kanske har spytt eller nått men VAD var det som luktade i trapphuset där mellan 5an och 6an. det luktade avlopp i trapphuset ju. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Jag missade alla, som vanligt, kan ju bero på att jag inte har en aning hur ni ser ut.... fast jag har sett bilder på er så ser ni lika olika ut varje gång. Konstigt.
Och ni som va på Nasty (gammla Recidence) i Lördags, då såg ni nog mig, jobbar där ibland. | hmmm du får plugga in bilderna :) men altså på nästa kryssning (om allt går som planerat) så kommer de flesta TA's bo på rad så om du hittar 1 hittar du alla :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by JayBee
hmmm du får plugga in bilderna :) men altså på nästa kryssning (om allt går som planerat) så kommer de flesta TA's bo på rad så om du hittar 1 hittar du alla :D |
Så planerades även inför kryssningen som var, men de har ändrat rutinerna så man kan inte längre önska hytter bredvid varandra, man tilldelas en hytt vid bokningen, och den får man vara nöjd med.
Fast om en person bokar massvis med hytter (så att det räcker till alla TA-människor), så går det såklart :) Vem bokar 10 hytter? :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Så planerades även inför kryssningen som var, men de har ändrat rutinerna så man kan inte längre önska hytter bredvid varandra, man tilldelas en hytt vid bokningen, och den får man vara nöjd med.
Fast om en person bokar massvis med hytter (så att det räcker till alla TA-människor), så går det såklart :) Vem bokar 10 hytter? :p | Det är otroligt jobbigt att ha ansvar för så många plats3er för det finns alltid folk som inte kan bestämma sig eller så e de strul med pengar osv osv men jag råkar veta nu iaf att om man i god tid innan ringer in och berättar sitt och sina vänners bokingsnummer så kan dom förplacera dom bredvid varandra....
Själv trodde jag att dom bara fyllde på vart efter man checka in och därför kunde be om att man ville bo bredvid sina vänner... |
|
|
| staz |
| Så brukar det vara steve, så det är nog mycket möjligt... att de delar ut i takt med att folk kommer alltså. |
|
|
|
|