|
Eftersnack: Lucia cruise 2003 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by staz
Så brukar det vara steve, så det är nog mycket möjligt... att de delar ut i takt med att folk kommer alltså. | Nope det är mer efter hur folk bokar upp sig... annars hade vi löst det denna gången eftersom vi kom samtidigt men inte fick bo grannar fast vi bad om det och då sa dom att det får man ringa in och förbeställa minst ett par veckor innan eller hur mycke de va |
|
|
| staz |
| ok-- för när ja åkte till polen med båt fick vi iaf hyttnummer i takt med att vi kom dit. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by reveal
Så planerades även inför kryssningen som var, men de har ändrat rutinerna så man kan inte längre önska hytter bredvid varandra, man tilldelas en hytt vid bokningen, och den får man vara nöjd med.
Fast om en person bokar massvis med hytter (så att det räcker till alla TA-människor), så går det såklart :) Vem bokar 10 hytter? :p | nja 10 vet jag inte men jag ska försöka med 3-4 i alla fall. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ni har väl sett att det finns ett tredje galleri nu på LiquidSunset.org |
När kan man räkna med att ladda ner din film därifrån? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
När kan man räkna med att ladda ner din film därifrån? |
De får vi se... har inte vågat kolla igenom allt material igen... vet inte hur man ska lägga upp det... "video a´la Fokused"/Lucia Cruise 2002... eller om man ska köra en "Dokusåpa version"/TE10 :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
De får vi se... har inte vågat kolla igenom allt material igen... vet inte hur man ska lägga upp det... "video a´la Fokused"/Lucia Cruise 2002... eller om man ska köra en "Dokusåpa version"/TE10 :) |
Sålänge du får med den sagolika stämmningen så blir jag fett nöjd... |
|
|
| DJ_Laszlo |
Mina bilder finns nu också uppe...
www.djlaszlo.com/gallery.htm
Passade även på att lägga upp Devotion-bilderna...tyckte att det var på tiden :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Mina bilder finns nu också uppe...
www.djlaszlo.com/gallery.htm
Passade även på att lägga upp Devotion-bilderna...tyckte att det var på tiden :D |
He he :D
 |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
He he :D
|
hehe...årets julgran :toothless
Killen kommer bli SUR när han får veta vad vi gjort med honom - och att jag dessutom lagt ut bilden... :haha: |
|
|
| DJ_Laszlo |
Är på jakt efter en låt som spelades på MoS-golvet första kvällen...det enda jag vet är att någon brud sjunger "I know you want me..."
inte mycket att utgå ifrån, men jag har hört den innan...någon borde veta vilken låt jag snackar om, hoppas jag... :| |
|
|
|
|