return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Armin Van Buuren @ DOME Tel Aviv 09-01-2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
ימות העולם אני שם!!!!

ואני יכנס בדיוק כמו שחבר שלי נכנס לפני שבוע לפרי קורסטן
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ימות העולם אני שם!!!!


גם אני שם !!!!
DJ Alex E.
תגידו בודקים בכלל במסיבות האלה תעודת זהות או שסתם אומרים שזה ל-23 פלוס?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
תגידו בודקים בכלל במסיבות האלה תעודת זהות או שסתם אומרים שזה ל-23 פלוס?


משום מה אם אתה לא נראה בן 22-23 אז אתה לא תכנס מבלי להראות תעודה...
אבל אפשר לנסות...
DJ Alex E.
אבל אני שואל אם תכלס בשטח באמת בודקים את התעודות...אני רוצה לשאול את כל אלה שהלכו כבר למסיבות של 23+:האם באמת ביקשו ממכם תעודת זהות בכניסה ?אני לא מתכוון לאלה שרואים עליהם שהם ילדים קטנים אלא מעניין אותי עד כמה מקפידים על הקטע הזה והאם בודקים לכולם,כלומר גם לאלה שרואים עליהם שהם גדולים
Black-Dragon
גיל...שנינו דרקונים של הפורום נירק שם אש על הבמה :)
אין מצב שאני לא שם!
ארמין אהובי אני מגיע!!!!!
חחחחחחחחחח:crazy:
djGoosh
נחשו מי קנה כרטיס לארמין ואן ביורן המלך הבלתי מעורער ?!?!??!
:)
מי עוד הולך מהפורום?
cluBBer
quote:
Originally posted by djGoosh
נחשו מי קנה כרטיס לארמין ואן ביורן המלך הבלתי מעורער ?!?!??!
:)
מי עוד הולך מהפורום?


MOI :D :D :D
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
משום מה אם אתה לא נראה בן 22-23 אז אתה לא תכנס מבלי להראות תעודה...
אבל אפשר לנסות...


תקן אותי אם אתה טועה אבל גם אתה לא בן 22-23 אז איך תכנס
ואם אתה נכנס אתה לוקח אותי איתך אני חייב מסיבה אחרי שלוש שבועות של צבא!!!
KosmiK-G8
איך קנית כרטיס אחי..???

כוס אמק..
אני עוד חודשיים בן 21
ואני חייב להכנס הפעם...
ללכת למשרדים של נקסט לקנות במכירה מוקדמת יכול לעזור.??

יעני נבוא הם יראו אותי אם יחליטו שאני נראה סבבה... 23 בערך..
אז ימכרו לי.???

THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Black-Dragon
גיל...שנינו דרקונים של הפורום נירק שם אש על הבמה :)


בכיף...:disbelief :disbelief :disbelief
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
pftttt
סימפוני אוף לאב ?
מקנא אחוש במי שיהיה שם..

:o :rolleyes:
נו טוב...
לפחות יום שישי נילך שוב לראות את אינפקטד..
או שאני ילך עם קיפר לראות את יהל..ועוד כמה..
לא זוכר כמה מה הוא אמר...


ובסוף לא באתה
הסימפוני אוף לוב זה 16+?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement