return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Armin Van Buuren @ DOME Tel Aviv 09-01-2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ובסוף לא באתה
הסימפוני אוף לוב זה 16+?


ימשתרמט מניאק..
אמרתי לך להזכיר לי לפני שאני יגיד לך אם אני בא או לא ונתארגן..
ובכלל ויתקין זה לא קרוב אלי בסוף אני חושב...:\
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ימשתרמט מניאק..
אמרתי לך להזכיר לי לפני שאני יגיד לך אם אני בא או לא ונתארגן..
ובכלל ויתקין זה לא קרוב אלי בסוף אני חושב...:\


זה ליד חדרה נראה לי
hangover
quote:
Originally posted by cluBBer
MOI :D :D :D


כנ"ל

נקווה שיהיה יותר טוב מפעם קודמת

חוצמיזה מי צריך את הסימפוניה הזאת!? :nervous:
KosmiK-G8
טוב חברה אני סגור על זה שאני הולך
הבעיה היא שאני ממש לא סגור על זה שיכניסו אותי..
אני עוד חודשיים בן 21...

מישהו יכול לתת עצות מה לעשות..??
בבקשה חברה .. זה חשוב אני מת להכנס


דבר אחד כבר עשיתי..
הפעם האחרונה שהתגלחתי היתה ביום חמישי לפני שבוע...
נקווה שיעזור
cluBBer
quote:
Originally posted by hangover
כנ"ל

נקווה שיהיה יותר טוב מפעם קודמת

חוצמיזה מי צריך את הסימפוניה הזאת!? :nervous:


חבל שלא הייתי פעם קודמת
אבל תכלס על סימפוני אפשר היה לוותר בקלות ולשים
ARMIN ONLY
KosmiK-G8
באמא שלי
אתם כאלה אפסים
שבוע שלם אני שואל אותכם כבר בקשר לנקסט
אם הם עושים בעיות בכניסה וכל מיני דברים כאלה

ואף אחד כאן לא מוכן לתת עצות...
איפה כל הגאונים שכבר נכנסו למסיבות של נקסט..???
Black-Dragon
אני בתקווה שאלוהים אוהב אותי עם גיל...
ואם לא יש אולי תוכנית ב' חח
Hell_Copter
חבר שלי אולי מצליח לארגן שיכניסו אותנו לרשימות.... אם לא אז כנראה לא נלך
KosmiK-G8
טוב בפורום מסיבות של נקסט באטרף היה אחד בן 20 ששאל איך הוא נכנס למסיבה של ארמין התגובה שם היתה שנקסט לא מוצלחים בסלקציית גילאים וכל משצריך זה לבוא עם חברים שנראים מבוגרים ולהראות גם כזה בן 22-23 לפחות... ואז הם לא בודקים ולא שואלים שאלות...
אז זאת התקווה היחידה שלי להיום...
דרך אגב ראוי לציין שאף אחד בפורום כאן לא עזר לי...

תעודת בושה לפורום כאן במיוחד מאחר ויש אנשים שכן נכנסים וכל משהם יודעים לעשות זה להגיד שהם נכנסים

סחטיין תהיו בריאים הלוואי ותכנסו
והלוואי ולעולם לא תצטרכו עזרה של אחרים
ואם תצטרכו תקוו שלא תקבלו את העזרה שאתם היתם מוכנים לתת
Hell_Copter
בסוף חבר שלי לא הצליח להתארגן על מה שהיה צריך... אז אנחנו לא הולכים :(
כל הזין...

markfeldman
מסיבה ע נ ק י ת ! ! ! ! ! !

מי שלא היה, פיספס בענק ! ! ! ! ! !

הקטע הכי מרגש והכי אדיר שהוא ניגן:

ACTIVE SIGHT - IN SEARCH FOR FREEDOM

הקהל היה פשוט באקסטזה כשהוא ניגן את זה.....

מי שעוד לא השיג את הקטע..... למה אתם מחכים ?!?!?!?!?!?
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
מסיבה ע נ ק י ת ! ! ! ! ! !

מי שלא היה, פיספס בענק ! ! ! ! ! !

הקטע הכי מרגש והכי אדיר שהוא ניגן:

ACTIVE SIGHT - IN SEARCH FOR FREEDOM

הקהל היה פשוט באקסטזה כשהוא ניגן את זה.....

מי שעוד לא השיג את הקטע..... למה אתם מחכים ?!?!?!?!?!?


וואלה היה משהו סוף לגמרי
לא מוצא את הטראק הזה

איזה חזק היה הקטע מתי שהוא כבר סיים לנגן , הרים את התקליט
ואז כולם התחילו למחות כפיים ואז הוא שם את
COMMUNICATION (נראה לי 2003)
ואז הוא ניגן עוד כמה טראקים , סיים
ואחרי זה עוד פעם כולם התחילו לצעוק
ואז הוא שם עוד טראק חזק , מוכר אבל לא יודע איך קוראים לו
היה פצצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement