|
Armin Van Buuren @ DOME Tel Aviv 09-01-2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by cluBBer
וואלה היה משהו סוף לגמרי
לא מוצא את הטראק הזה
איזה חזק היה הקטע מתי שהוא כבר סיים לנגן , הרים את התקליט
ואז כולם התחילו למחות כפיים ואז הוא שם את
COMMUNICATION (נראה לי 2003)
ואז הוא ניגן עוד כמה טראקים , סיים
ואחרי זה עוד פעם כולם התחילו לצעוק
ואז הוא שם עוד טראק חזק , מוכר אבל לא יודע איך קוראים לו
היה פצצה |
בן כמה אתה..???
markfeldman בן כמה אתה.?
איך נכנסתם..?? קניתם במכירה מוקדמת.??? הגעתי לשם וכל אחד לא משנה איך הוא נראה בכלל בקשו תעודת זהות חבר שלי בן 22 נראה אחושרמוטה זקן שערות לבנות הוא ענק רול כזה ראו בתעודה שהוא 22 לא נתנו לנו להכנס |
|
|
| markfeldman |
אח שלי אני בן 24 וקניתי כרטיס במכירה מוקדמת.
הקטע הוא שחברה שלי בת 20 וגם לה קניתי כרטיס.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב אחי
אתה מסודר...
איזה זין כוס אמק...
גיל מסריח
אני עוד חודש וחצי בן 21[
מה אני יעשה עם עצמי...
לאיזה מסיבות כבר אפשר ללכת ...
נקסט האלה אמן תפתח חברת הפקות חדשה שתתחרה עם נקסט מבחינת הליין המוזיקלי והמסיבות שלה יתחלקו לשניים
מסיבה מרכזית עם אמן בולט מחול לבני 21-22 ומעלה
ועוד ליין שגם יביא לפעמים אמן בולט מחול יהיה ל-18+ או אפילו פחות כשבגילאים האלה תהיה סלקציה אחרת לא של גילאים אלא של קהל איכותי שיכנס בלבד... אבל בכל מקרה זה כבר לא רלוונטי עבורי...
נמאס לי לא להכנס לנקסט
אני חייב לשלוח מישהו נמבוגר שיקנה לי כרטיס
זה יעבוד.??? |
|
|
| Hell_Copter |
| במקום לבכות כל כך הרבה לך תקנה לעצמך איזה תעודת סטודנט שאומרת שאתה בן 22 וחצי וזהו :) |
|
|
| djGoosh |
לא כ"כ נהניתי הפעם כמו פעם קודמת האמת
הלכתי בסביבות השעה חמש בגלל שהסט שלו התחיל לשעמם אותי
הוא היה חסר מלודיות
סט כבד מדי
מה הוא שם אחרי השעה חמש
?
שם קצת אפליפטינג ומלודיות? |
|
|
| DJ_Yuval |
כושלאמק מתי כבר יוצא התקליט
ACTIVE SIGHT - THE SEARCH FOR FREEDOM
:conf: |
|
|
| Major_X |
אני לא מאמין
בתחילת הטרד
היה רשום שהוא מגיע ב- 9 לינואר
ועכשיו אני מבין שהוא היה אתמול ב- 2 לינואר
איזה זין!
לפחות הייתי בארמין.
לגבי הגילאים
אני גם מאמין שכדאי שתקום חברת הפקה לגילאי +18 עם DJS ברמה עולמית
יש בזה כסף טוב.
וחוץ מזה מי שקונה במכירה מוקדמת נכנס בלי שום בעיה של גיל. אפשר לשלוח חבר שיקנה בשבילך.
למרות שאני לא צריך את כל זה אני בן 24.. :)
אייל. |
|
|
| clubsolutely |
היה מדהים
הוא סיים עם
communication
burned with desire ronski speed remix
אבל הקהל לא רצה ללכת
אז הוא שם ממש קטע אחרון
oceanlab satellite
ואז העיפו את כולם
לא לפני שארמין הספיק לתת לי 2 תקליטים ולחתום לי על
slipstream (76 vinyl sampler part2) |
|
|
| clubsolutely |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
כושלאמק מתי כבר יוצא התקליט
ACTIVE SIGHT - THE SEARCH FOR FREEDOM
:conf: |
שאלתי אותו
יוצא בפברואר
captivating 007
! |
|
|
| cluBBer |
אני בן 22
קניתי כרטיס מראש ,
אתה גם ניכנס דרך
VIP
שזה שווה ביותר , לא צריך לחכות עד שיכניסו אותך
הסלקטורית מכירה אותי מפעמים קודמות ורבות (לא כולם נשארים עד סוף המסיבה ורוקדים לבד על במה מרכזית בימי הפצ'ה) :),
אני בא לכניסה היא רואה אותי אומרת לשומרים
תכניסו אותו
הייתי עם חברים עצלהם בדקו ת"ז |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
לא לפני שארמין הספיק לתת לי 2 תקליטים ולחתום לי על
slipstream (76 vinyl sampler part2) |
איזה ווינילים הוא הביא לך? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אני בן 22
קניתי כרטיס מראש ,
אתה גם ניכנס דרך
VIP
שזה שווה ביותר , לא צריך לחכות עד שיכניסו אותך
הסלקטורית מכירה אותי מפעמים קודמות ורבות (לא כולם נשארים עד סוף המסיבה ורוקדים לבד על במה מרכזית בימי הפצ'ה) :),
אני בא לכניסה היא רואה אותי אומרת לשומרים
תכניסו אותו
הייתי עם חברים עצלהם בדקו ת"ז |
ברים שלך שבדקו להם ת"ז
הם גם היו עם כרטיסים..??
ראסמי יש לי עכשיו שתי אפשרויות
לזייף ת"ז שיש לי מישהו בבסיס שזרק משהו על איזה חבר שלו שיכול לעשות את זה
או משהו פחות מסוכן כמו שכבר אמרתם
פשוט לשלוח מישהו מעל 23 שיקנה לי במכירה מוקדמת
השאלה היא
אני בא עם כרטיס לוי איי פי
בדוק מאה אחוז נכנס...????
שאני לא יקנה סתם כרטיס |
|
|
|
|