|
Armin Van Buuren @ DOME Tel Aviv 09-01-2004
|
View this Thread in Original format
| yaman |
ארמין מגיע לתל אביב ב 9 לראשון 2004 בדום בתל אביב לסט של 4 שעות
אין לי מושג לאיזה גילאים זה אבל זה יהיה יקר |
|
|
| flashgo |
| quote: | Originally posted by yaman
ארמין מגיע לתל אביב ב 9 לראשון 2004 בדום בתל אביב לסט של 4 שעות
אין לי מושג לאיזה גילאים זה אבל זה יהיה יקר |
אתה בטוח שזה ה-9 בינואר ולא ה-2 בינואר?
מאיפה המידע? |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
ארמין בעעעע |
ארמין באאאא! :D ;)
מקווה מאד שזה ל-18 פלוס |
|
|
| Origin |
| The trance GOD have came 2 the holy land:toocool: |
|
|
| DjChook |
הגיע הזמן שזה יהיה בסטיקי של המסיבות
נמאס כל יומיים לראות פה טרד על תאריך של מסיבה :)
לפחות לדעתי |
|
|
| warpedd_ |
זה לא בכבוד של ארמין להיות ביחד עם דיג'יי מסיבת חיילים
..
:(
:) |
|
|
| Rising |
טוב דיברנו על זה כבר לא?..
מקום: דום, תל אביב.
שעה: 11...
גילאים: 23 +
מחיר: סביבות ה-120 שקל..
תאריך: תשעה בינואר 2004... ! |
|
|
| DJ Alex E. |
| מהההה?עוד פעם 23+?יאללה נמאס לי כל המסיבות הטובות זה 23+ איזה חרא!גם קורסטן היה לגילאים האלה אוףף נראה לי אני אצטרך לכחות עוד כמה שנים גדי להיכנס למסיבה טובה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מהההה?עוד פעם 23+?יאללה נמאס לי כל המסיבות הטובות זה 23+ איזה חרא!גם קורסטן היה לגילאים האלה אוףף נראה לי אני אצטרך לכחות עוד כמה שנים גדי להיכנס למסיבה טובה |
להההה :D |
|
|
| Black-Dragon |
איזה זיין עם נקסט האלה...אני אסגור שבת כשארמין יגיע...אבל הפעם אני יעשה הכל בכדי להגיע..לא כמו שויתרתי על פרי :)
ארמין שלי או ארמין!!!!!!
שולטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
:disbelief |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
איזה זיין עם נקסט האלה...אני אסגור שבת כשארמין יגיע...אבל הפעם אני יעשה הכל בכדי להגיע..לא כמו שויתרתי על פרי :)
ארמין שלי או ארמין!!!!!!
שולטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
:disbelief |
תיקח אותי תיקח אותי תיקח אותי |
|
|
|
|