|
Armin Van Buuren @ DOME Tel Aviv 09-01-2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| skelz |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
שאלתי אותו
יוצא בפברואר
captivating 007
! |
זה בסדר אחי
יצא ויניל ריפ עוד שבועיים :) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ברים שלך שבדקו להם ת"ז
הם גם היו עם כרטיסים..??
ראסמי יש לי עכשיו שתי אפשרויות
לזייף ת"ז שיש לי מישהו בבסיס שזרק משהו על איזה חבר שלו שיכול לעשות את זה
או משהו פחות מסוכן כמו שכבר אמרתם
פשוט לשלוח מישהו מעל 23 שיקנה לי במכירה מוקדמת
השאלה היא
אני בא עם כרטיס לוי איי פי
בדוק מאה אחוז נכנס...????
שאני לא יקנה סתם כרטיס |
גם לחברים היו כרטיסים
אבל הם היו בני 23.5
אי אפשר לדעת שאם אתה קונה כרטיס אז אתה ניכנס
אבל מתי שאתה קונה כרטיס או מישהו קונה לך כרטיס , הם צריכים להביא להם את כל הפרטים שלך לזאת שמוכרת אותו
היא כותבת את שם ומס' ת"ז שלך על הכרטיס |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
טוב זמן סיכומון קטנתון.
לאחר שאני משתע שבוע שלם שיגיע יום שישי ז הנה הוא הגיע אני אומר היום נפק את עצמי...
אז יוצא לי מהבית עולה על מונית ספיישל כן כן אמרנו מתפנקים אז עד הסוף.
מממ...טוב ממתין לי ואז חברה באים עם המוקדמות ולא רצו להכניס אותם מפני שהם לא בני 23+ התחילו לתחקר אותם בטירוף.
בסוף בגלל שהם קנו מוקדמת אז הכניסו אותם.
טוב המקום כבר היה ממש מלא והמשיכו להכניס אנשים.
עכשיו כל הדום היה מפורק כמו מסיבת נוער לא היה מקום למצמץ שלא נדבר לנשום ועל לצלם.
קהל מחריד.
אבל חפיף באתי בשביל ארמין.
טוב אלון אלפרין על העמדה מביא בשיר משובח ביותר לא יודע את השם שלו אבל דון דיבלו ניגן אותו באינרסיטי וזה הולך כל הזמן כזה דיסקו-מאדפקרס.


שיר מצויין!!!
קבל "+" עצבני על השיר.
לאחר מכן הוא מיסחר קצת.
ואז אני קולט משהו מעניין ביותר.
כמו בכל מסיבה יש את האלו שמסתובבים על קלסרים ורושמים את האנשים לרשימות.
הפעם לא זה לא קלסר זאת טכנולוגייה מתקדמת חחח...

עכשיו מה שטוב בזה, זה שיש לך את האור מהמסך ולאומת קלסר אתה לא רואה מה אתה כותב וגם אפשר לשמור בזה מאות דפים ולא צריך להקליד זאת שוב למחשב פשוט מעבירים וזהו ככה שאהבתי את ההשתמשות בטכנולוגייה מתקדמת.
טוב מצלם קצת.





כן היה קשה מאוד לצלם לעזזל אי אפשר לזוז בכלל בעעע.
מה שלא היה במסיבות קודמות.
טוב פוגש שני חברים גוש מהפורום ורועי שרק קורא חחח...

טוב הפילרמונית מתחילה לנגן.






ורק שתבינו כמה היה קשה לצלם הנה אפשר לראות את הקהל ממש עוד שנייה נופל על הפילרמונית.

טוב ועכשיו זאת הייתה הפעם השלישית שאני שומע את המעפנים האלו ולמה מעפנים מפני שזאת פעם שלישית שאני שומע אותם מנגנים את אותו סט ואפילו באותו סדר.
כן כן ואם זאת פעם שלישית שהם נגנו את אותו סט אז אני בטוח שגם בפעם הראשונה הם ניגנו את אותו סט שזאת אומרת שהם נגנו 4 פעמים בכל ה4 הופעות שלהם את אותו סט ובגלל זה הם מעפנים וצריך להשמיד אותם מהיקום כולו.
טוב הלחץ גובר וגובר ולא ניתן לנשום אני הולך להביא את ברד-בול הראשון.
ארמין עולה ומתחיל לפנק... :disbelief





המבין יבין...


טוב עכשיו זה כבר ממש לא מצחיק אבל ממש ממש ממש לא מצחיק ארמין חולה בראש פשוט חולה לא האמנתי למשמע אוזני...!!!
אבל כן זה היה אמיתי הוא באמת ניגן זאת כן כן כן תאמינו או לא אני גם בהתחלה לא האמנתי אבל נהלצתי להשלים עם זאת.
Binary Finary 1999 (Kay Cee Remix)
כן כן פשוט מדהיייםםםםםםםם...דפקתי פירוק קשה ביותר במהלך השיר קשה ביותר
:disbelief
לאחר מכן מביא בעוד רד-בול.
ומצלם קצת:::














מביא לארמין את הדיסק ש:
Black-Dragon
נתן להביא לו.
;)
מביא בעוד רד-בול קרררררר...:disbelief
ואז ארמין נותן בשיר אחרון ואז כולנו עושים לו כבוד בטירוף והוא שם עוד שיר ויורד לרקוד איתנו!!!!!!!!!!!




ואז חוזר לעמדה נגמר השיר האחרון ומחלק כ 5\6 תקליטים לצערי לא זכיתי לאחד חחח.
והנה קליפ קטן להורדה:::
http://www.members.lycos.co.uk/ahgd..._02_01_2004.avi
זהו אז בואו נגיד ככה: המופע של ארמין.
ארמין אמיתי וכל השער לא.
שזאת אומרת ארמין פינק כמו תמיד קצת יותר סט הארדי.
וההפקה הייתה מחרידה לא מאורגנת כמו שצריך דחיסת האנשים הרסה לי את הכל.
כרטיס במקום עלה כ140ש"ח!
מחיר שבשום אופן לא הייתי משלם בשביל מסיבה כזאת ממש לא שווה.
טוב פורש לי לאפטר ב
EXPOSE
ופורש משם ממש מוקדם הייתי גמור לגמרי...
הנה קישור לגלרייה מהדום...!!!
http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...ype=1&galArea=1
הנה קישור לגלרייה מהאפטר באקספוז...!!!
http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...ype=1&galArea=1
זהו מקווה שנקסט יחזירו את הסדר למסיבות שלהם כמו בארמין פעם קודמת וכמו בפרי קורסטן...!!!
חשבתי שיהיה ממש טוב כמו בפעמים קודמות שהייתי אבל לאומת זאת קבלתי ביאוס עצבני.
נקסט קבלו "-" עצבני על ההפקה הזאת... :(
מקווה שבמרקו וי יהיה סדר!!!
עם כל הנסיעות והשתייה והכל הלכו לי 200ש"ח מחיר שאם ידעתי איך תיהיה ההפקה מראש בחיים לא הייתי מוציא כזה מחיר...
הייתי נשער בבית מוסיף עוד איזה 100ש"ח וביום ראשון הייתי קונה צורב חדש.
טוב חבל מאוד מקווה שזה לא יחזור על עצמו מה שקרה ממש בואסתי מההפקה.
למרות שארמין פינק כמו תמיד...:disbelief |
|
|
| Flotser |
שיחקת אותה איזה סיכום ענק!!!
:wtf: :wtf: :wtf:
והסרטון גם מגניב,
הוא בטח חזר עם קצת טראומה מהנשיקות שמה חחחח
יאללה ארמין איזה מלך!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :crazy: :crazy: :crazy: :D |
|
|
| cluBBer |
תגיד אחי אתה קונה את הרד בולים בפנים
? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by cluBBer
תגיד אחי אתה קונה את הרד בולים בפנים
? |
במסיבות טובות אז כן זאת חלק מהחוויה שלי כן לפעמים כיף כזה לבזבז כסף חחח...
:eyespop:
במסיבות רגילות אני תמיד הולך לאחד הפמיקים מבקש רד-בולים ונותנים לי חינם חחח...
:crazy: |
|
|
| Sm0keMachine |
באמת סיכום יפה מאוד! ואחלה תמונות
מי יתן וירבו כאלה סיכומים בפורום שלנו :cool: :) :D |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
באמת סיכום יפה מאוד! ואחלה תמונות
מי יתן וירבו כאלה סיכומים בפורום שלנו :cool: :) :D |
עזוב,
מי יתן ויורידו את גילאי הכניסה!
אני לא רוצה סיכום, אני רוצה לסכם בעצמי!!! :) :D |
|
|
| yaman |
| למשהו אולי יש את הטקראליסט של אמין או את הסט ? ביחייאט תעזרו לי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איזה גבר הוא איך שהוא יורד לעם ורוקד בסבבה...
הבן אדם תותח לגמרי, חבל שהמסיבות עם הדיג'אים הטובים באמת מגלאים כאלה
:rolleyes: |
|
|
| Origin |
וואאאייייי סיכום חזק אחי.....
תגיד זה אתה מנשק את ארמין בסוף של הקליפ ? |
|
|
| Origin |
ומה זה הקהל המגעיל הזה ??????כולם שם שניראים כמו הומואים או פנסיונרים :conf:
מזה המוטנטים האלה ??????????
 |
|
|
|
|