|
Onze eigen MP3 SITE ?!?!?!?!
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Waarom maken we niet onze eigen MP3 site.
Er zijn veel mensen die chello of @home hebben.
En das een snelle server.
Daar zet je de nummers op.
Je vraagt een leuke domein naam aan. En linken maar.
Ik ga er zowiezo een beginnen, maar ja, ik heb maar 20Mb homepage ruimte. Net als jullie, denk ik.
Maar als we dat met meerdere doen. Kun je veel nummers plaatsen. En zolang hoeven ze er niet te staan. Gewoon steeds updaten.
En we hoeven dan niet meer met dat Myplay te kloten.
Passworden kunnen we ook op de site zetten. maar lijkt me het gaafst om gewoon een public site op te zetten.
WIE DOET ER MEE ?!?!?!?! |
|
|
| Henkie_henk |
Ow ja wil k best aan meedoen hoor..
alleen met de site maken niet.. misschien wat graphics maar New wave en ik zijn al druk bezig... (vooral ik) New wave is vooral goed in het verknaakt neerzette van de graphix (hehe)
Neej New wave doet t wel leuk :)
ach misschien wilk nog wel layoutje make.. maar eerst komt de vakantie.. dus zulle julie t zonder mij moete stelle.. |
|
|
| raoel |
Is het eigenlijk om TrancEnummers op een site te zetten???
Denk dat dat wel meevalt. Er zijn zoveel sites. En ze worden nooit geclosed.
We kunnen natuurlijk ook de naamsextensie veranderen van
.MP3
naar
.TA
Downen en weer terugzetten naar .MP3 |
|
|
| TranceFool |
| Ja, cool idee. Moeten we wel goede webspace vinden. Ik wil wel helpen met uploaden (met mn isdn:p ) alleen een site ontwerpen kan ik nie. Dat moeten we maar aan de mensen overlaten die hier veel verstand van hebben, maar zeker een cool idee. |
|
|
| Blik |
eigenlijk hetzelfde als trancefool, uploaden natuurlijk wel.......maar ontwerpen is ook niet mijn ding
ow ja, ik heb wel @home, maar nog nooit gehoord van dat ik zoveel MB ruimte heb om een site te maken onder de server van @home |
|
|
| HiGH_NrG |
| Tis wel een goed idee op zich, maar het grootste probleem is waar je al die mp3'tjes gaat laten en wie de site gaat beheren...etc etc... |
|
|
| raoel |
Nou die MP3-tjes laat je op de servers van de mensen zelf.
Ik heb dus chello en dus 20MB
Enzo zijn er nog een hoop meer.
Ik wil het wel beheren.
Maar misschien is het beter dat we dat met zun allen doen. Dus als iemand iets heeft ge-upt, update de persoon de site. Dan hoeft er alleen maar de titel van het nummer bij samen met de link naar de server-space waar die staat.
Ik heb b.v. dit vette nummer ge-upt
Zenith.... (weet de titel niet precies)
Kun je zien hoe snel het is.
Ik maak de site wel. Ik doe dat wel met frontpage en ga geen mooie site maken. Gewoon simpel. Met wat links naar andere sites enzo. |
|
|
| raoel |
En de domein naam vragen we aan bij f2s das een goede en gratis provider. Het enige nadeel is dat er achter de domein naam f2s komt te staan.
b.v.
www.iklulmaarwat.f2s.com
Dan moeten we nog ff een goede naam verzinnen.
Ik dacht aan trancefreaks ofzo.
Dan wordt het dus
www.trancefreaks.f2s.com
Als iemand een .com / .net ofzo aan kan vragen die gratis is. Is het natuurlijk nog beter. |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik wil dan ook wel een mooie site eh :P
.com/.net/.org zijn volgens mij nie meer gratis te krijgen...
En iedereen die upt het laten beheren...hoe wou je dat in hemelsnaam gaan aanpakken? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ow ja wil k best aan meedoen hoor..
alleen met de site maken niet.. misschien wat graphics maar New wave en ik zijn al druk bezig... (vooral ik) New wave is vooral goed in het verknaakt neerzette van de graphix (hehe)
Neej New wave doet t wel leuk :)
ach misschien wilk nog wel layoutje make.. maar eerst komt de vakantie.. dus zulle julie t zonder mij moete stelle.. |
Don't take all the credits...or I credit your face :whip: :D
Maak jij nou eerst meer eens graphix die we kunnen gebruiken, niet die teringzooi die je nu geleverd heb :D
neej, Henkie, je doet ook je best:p |
|
|
| Henkie_henk |
haha.. ik wist gewoon toen ik zag dat jij als laatst gepost had dat t over mij ging haha...
dude over 4 weken is ie af haha..
Die vakantie is wel gods allejezus irritant zeg (k praat wel anders als ik in Spanje zit maar)
Maar jouw werk is ook goed hoor new wave.. die standaard html van je..
(k)
Maar ff ontopic.. zon site is echt een cool idee.. beetje songs onder elkaar sharen ook he :p cool.. k help graag met uppe.. en met de graphix.. maar da kan nu niet :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
haha.. ik wist gewoon toen ik zag dat jij als laatst gepost had dat t over mij ging haha...
dude over 4 weken is ie af haha..
Die vakantie is wel gods allejezus irritant zeg (k praat wel anders als ik in Spanje zit maar)
Maar jouw werk is ook goed hoor new wave.. die standaard html van je..
(k)
Maar ff ontopic.. zon site is echt een cool idee.. beetje songs onder elkaar sharen ook he :p cool.. k help graag met uppe.. en met de graphix.. maar da kan nu niet :) |
HTML is nou eenmaal zo standaard als maar kan..................ennuh veel plezier met je hond...UHMMM nieuwe vriendin.....Lenie toch? WOOF WOOF :D |
|
|
|
|