|
באבה לובה
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
יאללה חברה אחרי הפרק הגאוני בשבוע שעבר נותר לנו לחכות לפרק לא פחות טוב היום של הסדרה המופתית ארץ נהדרת...
בואו נקווה שבאבה לובה תביא לנו עוד רגע מענג של התרפקות וחזרה לילדות ולמושגים כמו מסטיק בומבה...
אחחחח...
תאמת אני מחכה לראות מה יאמר כבוד הנשיא הפעם |
|
|
| NyKoN |
לא קוראים לה באבה לובה
רק לובה
באבה זה בא בלובה= בא ללובה
ובלי ספק סדרת מופת
מעניין מה הם יעשו עם משפחות הפשע
:D
"רוצה קטטה?!"
חחחח |
|
|
| coby |
חח איזה ענקק זה לא ראיתי את כולם
את רוצה מקבלת סכין גילוחה ?! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו השלמתי את הקטעים שלא ראיתי של לובה!!!! ענק! פשוט ענק!!!!!
בא מנהל אומרת כמה לקוחות בא בלובה?
אומרת אחד בא בלובה! כי כל הזמן אומרת נו נו! נו נו! יש לי פורצת דיסק! נו נו! יש לי שברות הליכה! נו נו! יש לי ציפורנית חודרנית!! נו נו! יש לי הייץ' איי ווי פוזיטיבה!
מנהל אומרת לובה הולכת בבית שלך! אין עבודה! אין שפה! קשה, קשה!! |
|
|
| DjChook |
דווקא היום היה יחסית פרק חלש
אבל עדיין קטעים מצחיקים :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
דווקא היום היה יחסית פרק חלש
אבל עדיין קטעים מצחיקים :) |
היום היה מאוד חלש...... ציפיתי מלובה ליותר מזה :D |
|
|
| KrazyDJs |
אני עדיין לא מבין מה כל ההתלהבות :\
חברים שלי טוחנים כל היום בבצפר תמערכונים..
ראיתי איזה 3-4 פעמים..
וזה בסדר, מצחיק והכל..
עדיף יצפאן..
אפילו שיש לי יס :toothless |
|
|
| KosmiK-G8 |
יאללה חברה הגיע הזמן לשבת מול הטלויזיה ולהפגש עם נבחרת השבוע
בשער אריאל שרון בגרסה של ארץ נהדרת כמובן
שחקני הגנה חלי לובה ורון פדרבוש
קישור קיצקיס ומשה קצב
התקפה סדאם חוסיין ומרכבה פלדמן
(איםה היא באמת.? יאללה התינוק נולד תחזרי כבר
השחקנים הנותרים יהיו האורחים... |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
(איםה היא באמת.? יאללה התינוק נולד תחזרי כבר
|
זאת לא השאלה אחי..
השאלה היא...
מי המגעילול שעשה לה טובה...????!?
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ronsh
זאת לא השאלה אחי..
השאלה היא...
מי המגעילול שעשה לה טובה...????!?
:crazy: :crazy: :crazy: |
חחחחחחחחחחחחחחחחח.... |
|
|
| Hell_Copter |
אחרי המון זמן שלא ראיתי ארץ נהדרת ראיתי היום
דווקא היה ממש אחלה...
קרע אותי מצחוק הקטע עם מגישים שלא קשורים לחיים
חוץ מההיא עם החזה הקטן לפלייבוי אהבתי את ויקי כנפו לערוץ החיים הטובים!! :stongue: :stongue: :stongue:
והזה עם לובה היום היה גדול
פותחת תיק בבקשה, מצטערת
אתה רוצה אתה במקום בא באלובה ובא באלובה בא במקום ריצרץ? |
|
|
|
|