return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
באבה לובה
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
יאללה חברה אחרי הפרק הגאוני בשבוע שעבר נותר לנו לחכות לפרק לא פחות טוב היום של הסדרה המופתית ארץ נהדרת...
בואו נקווה שבאבה לובה תביא לנו עוד רגע מענג של התרפקות וחזרה לילדות ולמושגים כמו מסטיק בומבה...
אחחחח...
תאמת אני מחכה לראות מה יאמר כבוד הנשיא הפעם
NyKoN
לא קוראים לה באבה לובה
רק לובה
באבה זה בא בלובה= בא ללובה

ובלי ספק סדרת מופת
מעניין מה הם יעשו עם משפחות הפשע
:D
"רוצה קטטה?!"
חחחח
coby
חח איזה ענקק זה לא ראיתי את כולם

את רוצה מקבלת סכין גילוחה ?!
ronsh
http://www.poza4u.co.il/club/nehederet.htm

ראיתי איזה אתר שאסף את כל הקטעים..
תהנו
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו השלמתי את הקטעים שלא ראיתי של לובה!!!! ענק! פשוט ענק!!!!!

בא מנהל אומרת כמה לקוחות בא בלובה?
אומרת אחד בא בלובה! כי כל הזמן אומרת נו נו! נו נו! יש לי פורצת דיסק! נו נו! יש לי שברות הליכה! נו נו! יש לי ציפורנית חודרנית!! נו נו! יש לי הייץ' איי ווי פוזיטיבה!
מנהל אומרת לובה הולכת בבית שלך! אין עבודה! אין שפה! קשה, קשה!!
DjChook
דווקא היום היה יחסית פרק חלש
אבל עדיין קטעים מצחיקים :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
דווקא היום היה יחסית פרק חלש
אבל עדיין קטעים מצחיקים :)


היום היה מאוד חלש...... ציפיתי מלובה ליותר מזה :D
KrazyDJs
אני עדיין לא מבין מה כל ההתלהבות :\
חברים שלי טוחנים כל היום בבצפר תמערכונים..
ראיתי איזה 3-4 פעמים..
וזה בסדר, מצחיק והכל..

עדיף יצפאן..
אפילו שיש לי יס :toothless
KosmiK-G8
יאללה חברה הגיע הזמן לשבת מול הטלויזיה ולהפגש עם נבחרת השבוע
בשער אריאל שרון בגרסה של ארץ נהדרת כמובן

שחקני הגנה חלי לובה ורון פדרבוש

קישור קיצקיס ומשה קצב

התקפה סדאם חוסיין ומרכבה פלדמן
(איםה היא באמת.? יאללה התינוק נולד תחזרי כבר

השחקנים הנותרים יהיו האורחים...
ronsh
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
(איםה היא באמת.? יאללה התינוק נולד תחזרי כבר



זאת לא השאלה אחי..
השאלה היא...

מי המגעילול שעשה לה טובה...????!?
:crazy: :crazy: :crazy:

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by ronsh
זאת לא השאלה אחי..
השאלה היא...

מי המגעילול שעשה לה טובה...????!?
:crazy: :crazy: :crazy:


חחחחחחחחחחחחחחחחח....
Hell_Copter
אחרי המון זמן שלא ראיתי ארץ נהדרת ראיתי היום

דווקא היה ממש אחלה...
קרע אותי מצחוק הקטע עם מגישים שלא קשורים לחיים
חוץ מההיא עם החזה הקטן לפלייבוי אהבתי את ויקי כנפו לערוץ החיים הטובים!! :stongue: :stongue: :stongue:

והזה עם לובה היום היה גדול
פותחת תיק בבקשה, מצטערת
אתה רוצה אתה במקום בא באלובה ובא באלובה בא במקום ריצרץ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement