|
9 januari geboorte Utrecht Techno Platform
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Op vrijdag 9 januari 2004 wordt in Tivoli De Helling de geboorte van het Utrechts Techno Platform (UTP) gevierd. Deze avond staat het neusje van de zalm aan Utrechtse techno-toppers achter de draaitafels om het publiek te voorzien van de lekkerste beats.
Daarnaast wordt het publiek ook getrakteerd op een exclusieve live set van Joris Voorn. Deze dj/producer wordt niet alleen om zijn live sets, maar ook om zijn producties gewaardeerd door nationale en internationale grootheden, waaronder Laurent Garnier en Carl Craig.
Voor wie even wil ontsnappen aan al het techno 'geweld', wordt er in de foyer een heuse Chill Out ingericht waar een diversiteit aan chill-muziek de revue zal passeren.
UTP
Gezien het grote aantal techno-organisaties in Utrecht ontstond de noodzaak techno gerelateerde evenementen middels een overkoepelend orgaan op elkaar af te stemmen. Begin 2002 is daarom het UTP opgericht. De verschillende organisaties binnen het UTP hebben in Utrecht allemaal al hun stempel gedrukt op het gebied van onder meer techno, tech-house, electro en acid.
De organisaties die meewerken zijn: Classic Acid, DLR, ElectroNation, Groovements, Nexus, PPP, Techno FX, Technoir, Teknation, Solid Grooves, Ultimate Techno, Tivoli en Wildpitch. Voor het eerst in de Nederlandse dance-geschiedenis is er binnen één stad een continu samenwerkingsverband tussen álle lokale techno-gerelateerde organisaties. Utrecht komt hiermee weer als technostad op de kaart van Nederland te staan, met vernieuwende initiatieven, bruisende feesten en een gevarieerd aanbod van artiesten.
Dit UTP-feest is het resultaat van een unieke samenwerking, waarbij het publiek getrakteerd wordt op verrassende live acts en vele lokale favorieten.
Live: Joris Voorn (Sino/Wolfskuil rec)
DJ's: Scan (Ultimate Techno)
Stineaux (Teknation/Wildpitch)
Remigius (Solid Grooves)
UP & Eye-Riz (Nexus)
Terry Toner (ElectroNation)
Drifter (Techno FX) & Repsaj (Groovements)
Datum: vrijdag 9 januari 2004
Plaats: Tivoli De Helling, Helling 7, Utrecht
Tijd: 23.00 - 05.00 uur
Entree: € 7,50 (ex vvk-fee)
Voorverkoop: Midtown (Zadelstraat 36, Utrecht)
Plato (Steenweg13, Utrecht)
Tivoli (Oudegracht 245, Utrecht)
Twist 'n Shout (Oudegracht 72, Utrecht)
Internet: www.u-t-p.nl of www.tivoli.nl
WIE KOMT?? :) |
|
|
| franzelare |
uiteraard ben ik aanwezig om deze avond met mijn aanwezigheid op te fleuren en enkele plaatjes te schieten voor een bepaalde website :D
Ik heb er nu al beere veel zin in en ik hoop dat jullie vanavond de juiste plaatjes in de koffer hebben gestouwd om ons weer een onvergetelijke avond te bezorgen!! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik
mits Tim gaat |
vuile kut sjinees, je gaat niet weer afhaken he! dan hak ik niet alleen je ballen er af maar je benen erbij!
dat solidair gelul worden we nu echt schijt ziek van ja !!! :whip: :whip: |
|
|
| Partyhardy! |
Wat voor muziek gaan jullie dan draaien Iris? Techno of gewoon jullie oude vertrouwde sound?
In ieder geval een leuk initiatief en BG magazine schreef deze maand al over Joris Voorn dat hij een man is om in de gaten te houden en een aanstormend talent is! dus dat kan ook iets speciaals worden! :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
In ieder geval een leuk initiatief en BG magazine schreef deze maand al over Joris Voorn dat hij een man is om in de gaten te houden en een aanstormend talent is! dus dat kan ook iets speciaals worden! :cool: |
Volgensmij is Joris Voorn de status "Talent" nu wel voorbij... Zijn remixes/producties worden echt door iedereen gedraaid. |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Volgensmij is Joris Voorn de status "Talent" nu wel voorbij... Zijn remixes/producties worden echt door iedereen gedraaid. |
een extra reden om gewoon te komen dus :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik
mits Tim gaat |
Ik moet komen van iris dus ik ben er denk ik wel bij ja. :p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik moet komen van iris dus ik ben er denk ik wel bij ja. :p |
kijken met wat voor een kut smoes hij nu weer gaat komen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
kijken met wat voor een kut smoes hij nu weer gaat komen :p |
Grote waffel houwen kerel :p Dat doe je maar tegen Optimus :p
Ik hou me altijd aan me woord! :) |
|
|
| magrec |
| Tering zooi ik wilde ook gaan maar nu moet ik dus 9 januari badmintonnen (kut competitie) dus ik kan helaas niet :( |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by New Wave
Grote waffel houwen kerel :p Dat doe je maar tegen Optimus :p
Ik hou me altijd aan me woord! :) |
ik had het ook niet over jou PLO3RT
die sjinees had gezegd dat hij alleen kwam als jij kwam, nu kom jij en ben ik benieuwd met wat voor een smoes hij weer aan komt zetten! |
|
|
|
|