|
דיייייייייייייייי עם הזבלללל הזההההההה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
גיל יא עעעערררסססססססס
חחח
:thepirate |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כל האפסים האלה שמים את הכפיים
אתה יודע למה?
כי הם ערסים
ולערסים אין חוש מוזיקה בשיט |
גיל!!! אל תרד פה על פרוגרסיב כפיים!!! זה סגנון יחודי המלשב חוסר טעם, מסחריות, ומיחזור. ובתכלס, זה כבר הפך להמנון הלאומי של "הקלאבר הישראלי", שאם בעצם תחשבו מי הוא, זה ערס מצוי שלא הצליח להיכנס למסיבות אז הוא חצמן את השיער והתחיל ללכת עם חולצוןת של פוקימון... |
|
|
| cluBBer |
לא יצא לי לשמוע אף טראק של
גאבי ווגס וכדומיו
שמעתי את שמו רק כאן בפורום
מי זה בכלל? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לדעתי כל השאר מנסים להיות גאבי וגאס הבא :\ |
למה מיזה גבי וגאס....
| quote: | Originally posted by cluBBer
לא יצא לי לשמוע אף טראק של
גאבי ווגס וכדומיו
שמעתי את שמו רק כאן בפורום
מי זה בכלל? |
סתם אחד שכל שניה עושה רמיקס בלי חוש...... |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה מיזה גבי וגאס....
סתם אחד שכל שניה עושה רמיקס בלי חוש...... |
ראסמי
מי זה בכלל גבי וגאס? הוא לא שווה יותר מ
rnm , tayzax
ואמיר גלמן הבוקש בשוקו הזה :thepirate |
|
|
| KosmiK-G8 |
באמא שלי אין לי מושג קלוש מה זה כל השמות האלה שזרקתם פה
גבי ווגאס אר אנ אס טייזקס...
תעשו טובה...שמעו רק דברים איכותיים... זה יהיה טובה גדולה לעצמכם |
|
|
| ronsh |
המצב לא יכול להיות גרוע יותר...
אתמול יצאתי לאולטרסאונד...איזה תור בכניסה .. לפי מה שדיברתי עם חבר שלי שהוא מיחצן שם..יותר מ1500 איש..
אתה בא לרקוד ופתאום...
הדיג'יי המזד**ן הזה...
אתם לא מאמינים איזה בזיון..
שם לי את הדורבנים - יצאנו לרקוד - רמיקס
ממשיך עם מוש בן ארי של טייזקס
נותן במנה העיקרית ג'סיקה ותותים של קריסטל
ומקנח עם ... לא תנחשו גם אם תתאמצו...
בננה בוט סונג ברמיקס של באגו...
אוי אוי אוי אוי...
הרס לי את כל הערב ואני לא יודע אם אני יחזור לשם בקרוב |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by ronsh
אוי אוי אוי אוי...
הרס לי את כל הערב ואני לא יודע אם אני יחזור לשם בקרוב |
אוי
אל תעשה להם את זה!!!
אם לא תבוא אף אחד לא יבוא!!!:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אוי
אל תעשה להם את זה!!!
אם לא תבוא אף אחד לא יבוא!!!:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
באמא שלי לפעמים אתה נשמע כמו בעל מועדון ממוצע שדובק בעמדתו להמשיך ולהשמיע זבל מסחרי....
עצוב מאוד |
|
|
| Gil Shwarts |
אני לא מדבר על זה ידבע
אני זה שפתח את הטרד הזה אם אתה לא זוכר, ותאמין לי שלי נמאס מכל הזבל הזה!
אני מדבר על זה שזה לא הפסד כזה גדול למועדונים אם ה
ronsh
הזה לא יגיע!
ממש הפסד |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by ronsh
המצב לא יכול להיות גרוע יותר...
אתמול יצאתי לאולטרסאונד...איזה תור בכניסה .. לפי מה שדיברתי עם חבר שלי שהוא מיחצן שם..יותר מ1500 איש..
אתה בא לרקוד ופתאום...
הדיג'יי המזד**ן הזה...
אתם לא מאמינים איזה בזיון..
שם לי את הדורבנים - יצאנו לרקוד - רמיקס
ממשיך עם מוש בן ארי של טייזקס
נותן במנה העיקרית ג'סיקה ותותים של קריסטל
ומקנח עם ... לא תנחשו גם אם תתאמצו...
בננה בוט סונג ברמיקס של באגו...
אוי אוי אוי אוי...
הרס לי את כל הערב ואני לא יודע אם אני יחזור לשם בקרוב |
תקן אותי אם אני טועה אבל לא אתה זה שפתח את הטרד על רמיקסים לשירים ישראליים?? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
תקן אותי אם אני טועה אבל לא אתה זה שפתח את הטרד על רמיקסים לשירים ישראליים?? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|