|
דיייייייייייייייי עם הזבלללל הזההההההה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
נכון
חן אני עושה את זה רק בשבילך :) |
|
|
| DjChook |
באתי לרשום איזה משהו בסגנון
גיל, אחי מסכן הבנאדם
אבל פחדתי לחטוף גם :(
;) |
|
|
| Origin |
| יאללה רונש תביא תגובה ! אל תבזה את עצמך !:D :crazy: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Origin
יאללה רונש תביא תגובה ! אל תבזה את עצמך !:D :crazy: |
הוא כבר עשה מעצמו מספיק צחוק..
אם הוא חכם הוא יסתום ת'פה
ואם הוא אידיוט (כמעט בטוח שכן)
הוא ייתן כאן תגובה שתגרור אקט רציני שלי בכך שאני ישפיל אותו מול כולם :)
הוא יודע מה טוב בשבילו, אני מקווה.. |
|
|
| Origin |
תכלס גיל לא הבנתי למה קפצתה עלוו כל כך חזק ? סך הכל הוא אמר שלא יודע אם יחזור למועדון שהיה בו מוזיקה מסריחה !
ואתה התחלתה לרדת ולרדת....ורק חכיתה שהוא יגיד משהוא ...וכשה הוא אמר אתה ירדתה עוד יותר !
מה ניסגר אתך ??? תפסו אותך ביום רע אומשהוא ????:conf: |
|
|
| eXeTik |
| Fighting on the internet is just like special olympics- even if you win your'e still retarded... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by eXeTik
Fighting on the internet is just like special olympics- even if you win your'e still retarded... |
חחחח
נכון
אבל אני אוהב את המצב שלי :)
ולא, לא תפסו אותי ביום רע, להיפך אני בתקופה מאוד טובה :)
הוא פשוט מעצבן
נודניק, קרציה, מציק, אפס מאופס
לבן אדם אין כבוד עצמי שזה פשוט מחליא
בקיצור, אתה לא יודע את כל הסיפור וגם לא מתאים לספר אותו כרגע.. |
|
|
| warpedd_ |
גיל זה לא במקום
אין לאף אחד פה עניין לעורר ריבים
וזה סתם הורס את האווירה אז חלאס
ורונש תעשה ג'סטה על תגיב זה סתם יגרור פה עוד ועוד תגובות
**CLOSED** |
|
|
| Gil Shwarts |
קבלו את המוד הבא :)
בחורצ'יק אין לי שום אינטרס לריב
במיוחד שלא עם נמלה כמו רונן
אני סתם יביך אותו
בכל אופן, נחזור לנושא העיקרי
צץ לו מישהו חדש ברשימת האפסים שמנסים לפרוץ ב5 דקות
אני לא מאמין
מזה המגיפת חידושים הזאת?
אני ממליץ שכל המתחילים האלו יתאמנו בבית, שלא יעלו את זה לאינטרנט וסתם יעשו מעצמם צחוק
כשיהיו יותר מקצועיים, אז אוליי שיפיצו את זה אבל בינתיים שייתנו לאלה שבאמת יודעים מה הם עושים, לעשות את העבודה שלהם.
ואם כבר בנושא
יש איזה אמן בשם אלעד, שמעתי רמיקס שהוא עשה לשיר של האחיות פיק..
ממש כישרון הבן אדם |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש איזה אמן בשם אלעד, שמעתי רמיקס שהוא עשה לשיר של האחיות פיק..
ממש כישרון הבן אדם |
התכוונת ממש בזבוז של כשרון הבן אדם כי כשרון אמיתי ראוי לעבוד על פרויקטים אמיתיים...
עוד איזה מתלהב שמנסה לרכב על גל הצלחה של מוזיקה ישראלית ביורו טראנס כנראה... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
התכוונת ממש בזבוז של כשרון הבן אדם כי כשרון אמיתי ראוי לעבוד על פרויקטים אמיתיים...
עוד איזה מתלהב שמנסה לרכב על גל הצלחה של מוזיקה ישראלית ביורו טראנס כנראה... |
טוב אני לעומתך לא מזלזל ביוצרים ישראלים ויש לו מצב אולי להצליח שמעתי את הרמיקס וממש טוב למרות שאני שונא את השיר אבל הרמיקס חמוד.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by itamarsan
טוב אני לעומתך לא מזלזל ביוצרים ישראלים ויש לו מצב אולי להצליח שמעתי את הרמיקס וממש טוב למרות שאני שונא את השיר אבל הרמיקס חמוד.... |
שוב כמו שאמרתי בעבר
לא שמעתי את משהוא עשה ומצידי שזה יהיה יצירת אומנות ממש...
הבעיה שלי היא לא עם העבודה שהוא עשה אלא עם הקונספט שעומד מאחוריה...
אם ככה אמנים צעירים מנסים לבנות מוניטין אצלנו בארץ אז שיבושם להם והלוואי והם ישארו ללא קריירה וללא החתמה בשום חברה בעלת שם כשההישג הכי גדול שלהם יהיה השמעות כל יום שישי עד שנת 2010 במועדוני השרון השונים |
|
|
|
|