|
דיייייייייייייייי עם הזבלללל הזההההההה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
תקן אותי אם אני טועה אבל לא אתה זה שפתח את הטרד על רמיקסים לשירים ישראליים?? |
צודק גם צודק
אבל יש הבדלים בין היוצרים השונים...
יש באגו טי אמ אפ
עם כל הכבוד ויש כבוד (חחח)
יש יוצרים כמו מיקי ביט וצאלון שהם כמו אחים בשבילי
ואם הייתם שומעים את כתם הפרי
החדש
זה כבר התקדמות שלהם |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ronsh
צודק גם צודק
אבל יש הבדלים בין היוצרים השונים...
יש באגו טי אמ אפ
עם כל הכבוד ויש כבוד (חחח)
יש יוצרים כמו מיקי ביט וצאלון שהם כמו אחים בשבילי
ואם הייתם שומעים את כתם הפרי
החדש
זה כבר התקדמות שלהם |
מה.????????????????
על מה אתה מדבר??
מה זה השמות האלה.???
באגו מיקי ביט
ואתה עוד שומע את זה??????????????
ומתלונן???????????????
אוי...
באמת מששומע תדברים האלה מגיע לו להתקע עד סוף ימיו במסיבות ימי שישי במועדוני השרון
וגיל
בסדר לא הבנתי אותך... תאמת לפי משזה נראה רונש ימשיך להגיע למועדונים..
יש שם מוזיקה שהוא ממש אוהב של באנגו מיקי קיק וצאלים ב |
|
|
| Gil Shwarts |
דווקא מיקי מכין דברים איכותיים
הוא ובאגו היחידים שאני עוד מסוגל לשמוע יצירות שלהם ולהגיד וואלה סבבה של קטע
כל השאר סתם מוטציות
ושמעתי את כתם הפרי, הזמר קצת מעפן אבל ההפקה שמאחוריו טובה מאוד.
הסיבה שפתחתי את הטרד הזה היא בגלל שנמאס לי מכל הילדים המפגרים האלה שרוצים תהילה ב5 דקות והם חושבים שהם יקבלו אותה אם הם יכינו איזה "רמיקס" מעפעפעפעפן לאיזה שיר שגם ככה אף אחד לא שומע גם את המקור שלו.
ובטח לבטח שרונש הפצוע הזה ימשיך ללכת למועדונים כי ת'כלס, יש לו מזל בכלל שהוא עובר סלקציה |
|
|
| KosmiK-G8 |
אם כל הכבוד למיקי ביט ובאגו וכל משלא יהיה
לא שמעתי דברים שלהם
יכול להיות שיש להם כשרון אבל אם יש משהו שאני מוחה נגדו ולצערי אין מה לעשות בנושא זה כל הרמיקסים המוזרים הללו סגנון קריסטל לייק נגיד או משעשו לאריאל זילבר
יורו טראנס קיטשי לחלוטין.. שילכו לשתף פעולה עם אייפל 65
ובקשר להפקות טובות שאתה מדבר עליהם ושוב אני מדבר על דברים שלא שמעתי..(אני די מפחד לשמוע תאמת)
אם יש אנשים כשרוניים באמת שיכולים להפיק וליצור קטעים איכותיים.. שינתבו את הכשרון שלהם לפרויקטים יותר איכותיים
אני מאמין שבסופו של דבר זה ישתלם להם....או שלא... בכל זאת אנחנו חיים במדינת ישראל...קריסטל לייק פה זה הצלחה..בעעע |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אם כל הכבוד למיקי ביט ובאגו וכל משלא יהיה
לא שמעתי דברים שלהם
יכול להיות שיש להם כשרון אבל אם יש משהו שאני מוחה נגדו ולצערי אין מה לעשות בנושא זה כל הרמיקסים המוזרים הללו סגנון קריסטל לייק נגיד או משעשו לאריאל זילבר
יורו טראנס קיטשי לחלוטין.. שילכו לשתף פעולה עם אייפל 65
ובקשר להפקות טובות שאתה מדבר עליהם ושוב אני מדבר על דברים שלא שמעתי..(אני די מפחד לשמוע תאמת)
אם יש אנשים כשרוניים באמת שיכולים להפיק וליצור קטעים איכותיים.. שינתבו את הכשרון שלהם לפרויקטים יותר איכותיים
אני מאמין שבסופו של דבר זה ישתלם להם....או שלא... בכל זאת אנחנו חיים במדינת ישראל...קריסטל לייק פה זה הצלחה..בעעע |
אין מצב שלא שמעת
כל הגרסאות של שירים ישראלים שאתה שומע במסיבות
(בעיקר פה בשרון)
זה הכל גבי וגס , בגו והשאר
כולל כל השילובים של מחיאות כפיים
יו מה יו מהמה |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ובטח לבטח שרונש הפצוע הזה ימשיך ללכת למועדונים כי ת'כלס, יש לו מזל בכלל שהוא עובר סלקציה |
גם DJ גם יוצר וגם מצחיק....
וואלה אחי...איפה עוד יש אנשים כמוך |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by ronsh
גם DJ גם יוצר וגם מצחיק....
וואלה אחי...איפה עוד יש אנשים כמוך |
תסתכל מחוץ לחדר של אמא ש'ך תראה כמה כמוני עומדים בתור
ואני לא אחיך
לא חבר שלך
ולא כלום שלך |
|
|
| warpedd_ |
גיל זה לא לעניין הריבים האלה
עזוב את הבחור בשקט מה קפצת עליו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ובקשר להפקות טובות שאתה מדבר עליהם ושוב אני מדבר על דברים שלא שמעתי..(אני די מפחד לשמוע תאמת) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מבין לליבך
אכן דברים מפחידים..
ביחוד הרמיקסים של גבי וגאס שהוא לוקח שיר שלם מוריד את הבאס ומוסיף קצב עם ביפיאם לא מתאים |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by warpedd_
גיל זה לא לעניין הריבים האלה
עזוב את הבחור בשקט מה קפצת עליו |
הוא קרציה |
|
|
| DjChook |
| אהממממ ברגעים אלו צריך מוד |
|
|
|
|