return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
דיייייייייייייייי עם הזבלללל הזההההההה (pg. 6)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני שמח שלפחות הסכימו איתי, גם חשוב לי להגיד שאני לא בא לרדת על מי ששומע את זה כי זה הטעם שלו (לדעתי זה טעם מעפן, אבל מי אני שישפוט...), אני בא לרדת על האומנים שעושים את השטויות האלה...


אחי..
מה דעתך להיות הדובר שלי..?
יאללה מיניתי אותך...
:)
ראסמי שוב אני מסכים איתך

אבל אתה יודע מה הכי מעצבן.??
אנשים שאין להם מושג מהחיים שומעים אני יודע מה.?
אמ טי וי היפ הופ ובכלל מוסיקה שחורה ואוהבים את כל השטויות האלה של קריסטל לייק וכל הגבי וגאסים האלה שאין לי מושג למה הבחור הנ"ל זכה שאני יגיד את שמו
הקיצר אנשים כאלה באים ועושים לך שאין לך טעם במוזיקה כי אתה כל היום שומע רק "בומים" רק "רעש" ושכל ה"טראנסים" הם "אותו דבר" תעשו לי טובה תהפכו את כל הראפ לאינסטרומנטל ובואו נראה מה תגידו... לא יהיו מילים לתאר כמה ששירים של ראפ בבסיסם הרבה יותר דומים אחד לשני...

מה גם שהנה תשובה טובה לכל האנשים שלא יכולים לשמוע טראנס קלאב טראנס פרוגרסיב ובכלל מוסיקה אלקטרונית מהסיבה המעפנה שאין מילים..
נכון שמילים מוסיםות אבל השורה התחתונה היא שמילים הם בסה"כ חיקוי של כלים מוזיקלים

אולי לא יצא לאף אחד לחשוב על זה אף פעם אבל ככה זה פשוטו כמשמעו
קחו את הקול הכי יפה בלי זיופים אני יודע שזה ישמע בן זונה וסביר להניח יפה יותר מכלים מוזיקליים רבים
אבל לא בזה עסקינן...
עדיין יש אנשים ששומעים בריטני ספירס פינק וקולות זוועתיים אחרים
אההה ולקולות ה"מהממים" שנשמעים מקרב זמרי המוסיקה השחורה אני אפילו לא רוצה להכנס....
Vortex_SA
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אחי..
מה דעתך להיות הדובר שלי..?
יאללה מיניתי אותך...
:)
ראסמי שוב אני מסכים איתך

אבל אתה יודע מה הכי מעצבן.??
אנשים שאין להם מושג מהחיים שומעים אני יודע מה.?
אמ טי וי היפ הופ ובכלל מוסיקה שחורה ואוהבים את כל השטויות האלה של קריסטל לייק וכל הגבי וגאסים האלה שאין לי מושג למה הבחור הנ"ל זכה שאני יגיד את שמו
הקיצר אנשים כאלה באים ועושים לך שאין לך טעם במוזיקה כי אתה כל היום שומע רק "בומים" רק "רעש" ושכל ה"טראנסים" הם "אותו דבר" תעשו לי טובה תהפכו את כל הראפ לאינסטרומנטל ובואו נראה מה תגידו... לא יהיו מילים לתאר כמה ששירים של ראפ בבסיסם הרבה יותר דומים אחד לשני...

מה גם שהנה תשובה טובה לכל האנשים שלא יכולים לשמוע טראנס קלאב טראנס פרוגרסיב ובכלל מוסיקה אלקטרונית מהסיבה המעפנה שאין מילים..
נכון שמילים מוסיםות אבל השורה התחתונה היא שמילים הם בסה"כ חיקוי של כלים מוזיקלים

אולי לא יצא לאף אחד לחשוב על זה אף פעם אבל ככה זה פשוטו כמשמעו
קחו את הקול הכי יפה בלי זיופים אני יודע שזה ישמע בן זונה וסביר להניח יפה יותר מכלים מוזיקליים רבים
אבל לא בזה עסקינן...
עדיין יש אנשים ששומעים בריטני ספירס פינק וקולות זוועתיים אחרים
אההה ולקולות ה"מהממים" שנשמעים מקרב זמרי המוסיקה השחורה אני אפילו לא רוצה להכנס....


דווקא על מוזיקה שחורה אני לא מסכים איתך, אני מת על הקול של שאן פול... ושל ביונסה ובלו קנטרל... ובאמת רוב הראפ מבוסס על אותו בסיס, אבל זה אותו דבר בכל סגנון מוזיקה... טראנס לסוגיו לרוב יש 4 קיקים בתיבה... בראפ זה מתבסס על סנרים... בקלאסית זה מתבסס על התבנית של הכלי הכי באסי בתזמורת... קיצר לכל סגנון יש בסיס, זה שבסגנון יש את אותו בסיס לכל השירים זה לא פוסל אותו, כי רק בגלל זה הוא סגנון :)

אגב לבריטני ספירס אין כזה קול מעפן, אחרת גברי ודרדסי לא היו מרמקססים אותה... אבל מה שכן אני מסכים איתך זה שאני לא מבין אנשים שרוצים לשמוע דברים עם מלים... אבל אולי זה כי אני רגיל לשמוע כל היום רק כלים בלי ווקלים... אגב, לרוב לא יורדים עליי על מה שאני שומע, רק אח שלי כשהוא מנסה להיות מעצבן (ולא אין הרבה זכות דיבור הוא שומע דט' מטאל...) קיצר עצה שלי, אל תרד עליהם לא ירדו עליך :) מה גם שאתה לא צריך להתייחס בכלל... אתה אוהב את זה וזה מה שחשוב.. אבל אני מוכרח להגיד שזה באמת מעצבן...
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אחי..
מה דעתך להיות הדובר שלי..?
יאללה מיניתי אותך...
:)
ראסמי שוב אני מסכים איתך

אבל אתה יודע מה הכי מעצבן.??
אנשים שאין להם מושג מהחיים שומעים אני יודע מה.?
אמ טי וי היפ הופ ובכלל מוסיקה שחורה ואוהבים את כל השטויות האלה של קריסטל לייק וכל הגבי וגאסים האלה שאין לי מושג למה הבחור הנ"ל זכה שאני יגיד את שמו
הקיצר אנשים כאלה באים ועושים לך שאין לך טעם במוזיקה כי אתה כל היום שומע רק "בומים" רק "רעש" ושכל ה"טראנסים" הם "אותו דבר" תעשו לי טובה תהפכו את כל הראפ לאינסטרומנטל ובואו נראה מה תגידו... לא יהיו מילים לתאר כמה ששירים של ראפ בבסיסם הרבה יותר דומים אחד לשני...

מה גם שהנה תשובה טובה לכל האנשים שלא יכולים לשמוע טראנס קלאב טראנס פרוגרסיב ובכלל מוסיקה אלקטרונית מהסיבה המעפנה שאין מילים..
נכון שמילים מוסיםות אבל השורה התחתונה היא שמילים הם בסה"כ חיקוי של כלים מוזיקלים

אולי לא יצא לאף אחד לחשוב על זה אף פעם אבל ככה זה פשוטו כמשמעו
קחו את הקול הכי יפה בלי זיופים אני יודע שזה ישמע בן זונה וסביר להניח יפה יותר מכלים מוזיקליים רבים
אבל לא בזה עסקינן...
עדיין יש אנשים ששומעים בריטני ספירס פינק וקולות זוועתיים אחרים
אההה ולקולות ה"מהממים" שנשמעים מקרב זמרי המוסיקה השחורה אני אפילו לא רוצה להכנס....


ואוו אחי מסכים איתך בכל מילה
אלה דברים שמרגיזים אותי רצח
אבל הכי הורג אותי זה שאחד ששומע 50סנט או מזרחית אומר לי
"טראנסים זה רק למסיבות"
זה כבר קרה לי כמה פעמים
warpedd_
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
ואוו אחי מסכים איתך בכל מילה
אלה דברים שמרגיזים אותי רצח
אבל הכי הורג אותי זה שאחד ששומע 50סנט או מזרחית אומר לי
"טראנסים זה רק למסיבות"
זה כבר קרה לי כמה פעמים


השאלה היא מתי בפעם האחרונה שמעת טראנסים במסיבות
...:rolleyes: ;) :(
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by warpedd_
השאלה היא מתי בפעם האחרונה שמעת טראנסים במסיבות
...:rolleyes: ;) :(



בשביל מי ששואל את זה כל דבר שיש בו בומים זה טראנסים
והוא בכלל לא הולך למסיבות
:eyespop:
Flotser
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
ואוו אחי מסכים איתך בכל מילה
אלה דברים שמרגיזים אותי רצח
אבל הכי הורג אותי זה שאחד ששומע 50סנט או מזרחית אומר לי
"טראנסים זה רק למסיבות"
זה כבר קרה לי כמה פעמים


סלח לי....
??אבל מה רע במזחרית

למה שאני אעריך אותך יותר ממישהו ששומע מזרחית ואומר שהוא שונא טרנאסים?
מרגיז הזלזול הזה,
שניכם אותה קקי

כמו שאתם פה מקללים את הזבל טראנסים שיוצאים,
ככה מי שאוהב מזחרית באמת מקלל את החרא ששמים בערוץ 24 נגיד
(וזה כנראה 80 אחוז מהמזרחית שאתה מכיר)
KosmiK-G8
מיכאל
אני חייב להגיב
ולא מעניין אותי מה יחשבו וכמה יקטלו אותי על זה
ראיתי תמילה מזרחית וזה הזמן להוציא את השד מהבקבוק
מזרחית זה חרא מוזיקה
נקודה
ח-ר-א מוזיקה
המילים הכי רדודות שיכולות להיותמולבשות על צלילים יווניים שנשמעו יפה עד שזכו לעיבוד "מדהים" של אנשי מחוזותינו ואין לי בעיה שיסמפלו מנגינות יפות אבל חברה צריך הרבה מעבר למנגינה יפה ... זה לא עובד

בערך 5-10 אחוז מהמזרחית הייתי מגדיר כמוזיקה שאני אולי לא אוהב אבל היא מציגה איכותית מוזיקלית ראויה

או אפילו פחות אחוזיםן מזה

דרך אגב נקודת אור במזרחית כמו שציינתי זה הלחנים היווניים..
מישהו יודע האם יש איזשהו יוצר אלקטרוני יווני מוכר..??
זה מאוד מעניין כי יש להם לחנים באמת יפים לפני שהם עושים עליה לארץ
Flotser
אחייי הפוסט שלך בעצמו מראה כמה שאתה לא מבין במזחרית,
לחנים יווניים יש בדרך כלל באותם שירים מסחריים\ שלא מאפיינים בשיט את כל המוזיקה המזרחית היפה שיש
הייתי אומר גם שהמזחרית האיכותית בארץ נוטה הרבה יותר לכיוון הלחנים הערביים מאשר היוניים אבל זה לא הנקודה

בדיוק, אבל בדיוק כמו שאתה יודע להבדיל בין טרנאס טוב לבין חרא ממוסחר
ומי שלא בטקע כמוך => לא מבין ואתה בא לקטול אותו
ככה גם אתה לא מבין מה אתה מדבר על מזרחית וזה פשוט מצחיק לקרוא את ההודעה שלך
אתה יכול להגיד לי בכנות שאתה מכיר מספיק שירים ואומנים שאתה ככה בקלות קורא לסגנון מוזיקה שלם חרא?

אני לא כותב את מה שאני כותב כדי להתפלסף או משהו,
אני באמת מאוד מאוד אוהב מוזיקה מזחרית,
כבדה או קלילה - שנייהם עושים לי את זה (בעיקר כבדה :wtf: )

נ.ב. אתה יודע שאני אוהב אותך אילן :crazy:
DjChook
אז אילן קוראים לו

אני לא יודע מה איתך
אני שונא מזרחית
אבל שירים כמו
אתה חייב למות עלי
וכל המוזיקת חתונות הזאתי
זה סוף הדרך של מוזיקה
גם בלבלי אותו היה ענק !

זה פשוט שיר גאוני, מקפיץ ומשעשע
לא צריך להגיד
"מוזיקה ממוסחרת.. בלה בלה שיט"
warpedd_
אתה לא שלמה
שיר נאמבר וון

KosmiK-G8
מיכאל אני הולך לחזור עכשיו לבסיס וריגשת אותי אחי..:)
אני מזיל דמעה..

בכל מקרה נחזור לנושא.. יש משהו במה שאתה אומר.. הבעיה היא שמשום מה התחושה שלי מהאנשים שאני מכיר ומצהירים על עצמם כאוהבי מזרחית היא שהמוזיקה שהם שומעים ממש רדודה...

אני ממש לא אוהב מזרחית חן וזה כולל שירי חתונות מעפנים שכאלה... יש לי בעיה אני לא מסוגל לסבול מילים מעפנות במוזיקה עברית
בגלל זה רוני לדעתי היא אסון טבע כי רמת הכתיבה בשיר שלה היא איך לומר... לא בוגרת.. ניסיתי לא לקטול

קיצר מי שאוהב מזרחית שישמע

מיכאל אם בא לך להביא לי דוגמאות למה שאתה קורא מזרחית -אנדרגראונד ..חחח
תביא לי בעוד שבוע בדיוק כשאני יחזור מהבסיס
DjChook
אתה לא שלמה באמת מספר אחד

הקליפ גם מצחיק
שאתה רואה את השמאלי מחכה איזה איזה שתי דקות לקטע שלו ובינתיים הוא רק עומד ונראה מגניב.. חחח

ואיזה ערסית דפקו לקטע של הבת

ציפיתי לאיזה פצצת מין
קיבלתי ערסית :(

אתה לא שלמה.. לא אני לא. ואני לא אחת מאלף.. כן את כן.. אתה רק בנאדם.. לא מתנשא.. אל תבזבז לי את הזמן... אהה.. היו לי חלומות... עכשיו הם אשליות... להתחתן עם מלך.. חבל מאד.. רציתי כמו כולם אביר על סוס לבן.... ק-ד-י-מ-ה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement