|
דיייייייייייייייי עם הזבלללל הזההההההה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
במיוחד שלא עם נמלה כמו רונן
|
הלו... שקול מילים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הלו... שקול מילים |
קשה לקחת ברצינות מישהו שב
AVATAR
שלו רואים
FACIAL |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DjChook
קשה לקחת ברצינות מישהו שב
AVATAR
שלו רואים
FACIAL |
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הלו... שקול מילים |
5 קילו...:rolleyes: |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ואם כבר בנושא
יש איזה אמן בשם אלעד, שמעתי רמיקס שהוא עשה לשיר של האחיות פיק..
ממש כישרון הבן אדם |
מה השם של הרמיקס?:D |
|
|
| ronsh |
גבי וגאס פחחח
איזה אתר שכונה
כל דבר שני קשור לחתונה שלו...
מעניין אם ניגנו שם רמיקס שלו
ל
הרי את מקודשת לי
או משהו בסגנון
ש כ ו נ ה
חחח |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by ronsh
צודק גם צודק
אבל יש הבדלים בין היוצרים השונים...
יש באגו טי אמ אפ
עם כל הכבוד ויש כבוד (חחח)
יש יוצרים כמו מיקי ביט וצאלון שהם כמו אחים בשבילי
ואם הייתם שומעים את כתם הפרי
החדש
זה כבר התקדמות שלהם |
אחי, כל מי שעושה רמיקס לשיר ישראלי ומפרסם אותו בכח באינטרנט כדי שיראו את השם שלו הוא מבחינתי אפס... עכשיו לא יודע מי זה היוצרים שציינת חוץ מבאגו (שלא שמעתי דברים שלו...) וטיאםאף שבמוזיקה שלו מתאימה לדישון... קיצר כל עוד אני לא שומע טראקים שלהם מקוריים, משהו שהם המציאו ולא הלבישו ביט לאקפלה אז אולי יהיה לי יותר כבוד אליהם, בנתיים מה שהם עושים אני יכול ללמד כל ילד מעל גיל 8 לעשות, זה לא קשה לתאם אקפלה לביט ולהרכיב עליה כל מיני מנגינות שישמעו יענו מגניבות חפיף כמה שהם מזייפות... |
|
|
| Gil Shwarts |
טי אמ אף הזה הרג אותי מצחוק ומעצבים
שמעתם מה הוא עשה לפמלה?
חחח
ממש ביזיון
וה
RNM Project
המעפעפן הזה עובר את טייזקס בביזיון
כל יום 4 רמיקסים
כל אחד יותר זוועה מהשני
זה מדהים ממש!!! |
|
|
| Shahar |
כל האפסים האלה מתפתחים בגלל אנשים כמו האלה בפורום של ביו שמתלהבים מהרמיקסים שלהם ומעודדים אותם...
אנשאללה יסגרו תפורום בביו ולא נשמע על האפסים האלה יותררררר! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אחי, כל מי שעושה רמיקס לשיר ישראלי ומפרסם אותו בכח באינטרנט כדי שיראו את השם שלו הוא מבחינתי אפס... עכשיו לא יודע מי זה היוצרים שציינת חוץ מבאגו (שלא שמעתי דברים שלו...) וטיאםאף שבמוזיקה שלו מתאימה לדישון... קיצר כל עוד אני לא שומע טראקים שלהם מקוריים, משהו שהם המציאו ולא הלבישו ביט לאקפלה אז אולי יהיה לי יותר כבוד אליהם, בנתיים מה שהם עושים אני יכול ללמד כל ילד מעל גיל 8 לעשות, זה לא קשה לתאם אקפלה לביט ולהרכיב עליה כל מיני מנגינות שישמעו יענו מגניבות חפיף כמה שהם מזייפות... |
אין לי מילים כדי לתאר עד כמה אני מסכים איתך
פשוט אין לי...
עדיין אין לי.... אולי פרצופים.??
:D :D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אין לי מילים כדי לתאר עד כמה אני מסכים איתך
פשוט אין לי...
עדיין אין לי.... אולי פרצופים.??
:D :D |
אני שמח שלפחות הסכימו איתי, גם חשוב לי להגיד שאני לא בא לרדת על מי ששומע את זה כי זה הטעם שלו (לדעתי זה טעם מעפן, אבל מי אני שישפוט...), אני בא לרדת על האומנים שעושים את השטויות האלה... |
|
|
|
|