return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי? #2 (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
משוויץ בציוד החדש שלך ופותח טרד חגיגי בפורום עם תמונות של הקייס בפוזות סקסיות
warpedd_
חבר'ה זה לא סתם טראנסאדיקט
זה
טראנס אדדיקט איזראלי
:D
Proud ILTA member :)
Segev
יוווו
9) לפחות פעם אחת היית במסיבה באזור השרון
10) לפחות פעם אחת הבטחת לעצמך לא לחזור וחזרת שבוע אחרי זה לאותו מקום

זה כל כך נכון!@#!@#@!

אבל עוד יש לי כמה דברים לעשות למרות שאני פה איזה שנתיים
KosmiK-G8
וב אז ככה בואו נוסיף קצת


כל בעיה טענה מענה שהיא הופכת אצלך ישר לטרד

אתה שונא שנאת מוות את נקסט לפחות עד גיל 23...

אתה מתלונן על איכות השחרורים של קבוצות שחרור מסוימות אבל מצד שני לא תשקיע אגורה לקנות את הויניל

סוואמפר זה לא הדמות החדשה מסרט הקיץ הבא של דיסני עבורך

אתה משתמש בשלל פרצופים שהפנים האנושיות לא מסוגלות לחקות

אתה אחראי לעובדה שמוש כבר לא בפורום :crazy: :crazy:

אתה אוהב לבחוש ?! נו שיהיה

אתה מכיר שמות של עוד די גיים חוץ מטיאסטו

אתה מדבר לפחות עם 2-3 יוצרים מוכרים מהארץ או מהעולם
deluxe
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
* הלכו לך לפחות 2 זיונים כשהחלטת להישאר בבית ולכתוב הודעות פה בפורום


גיל אם זה אשכרה קרה לך אתה הומו...

הנה התחלתי עוד ריב
:D :D :D

אה ויש לי עוד אחד
שאתה מתיישב מול המחשב ואומר לעצמך "זהו, היום אני עובד על הטראק החדש אחושרמוטה!" אבל בסופו של דבר אתה מעביר את כל היום בפורום (אצלי זה גם ב"או-זן"), אומר לעצמך שזהו ועכשיו יומיים אתה לא נכנס, ובערב חוזר לבדוק עם ענו לך.
;)

ועוד אחד אחרון
שאתה כל יום חולם להיות באירוע של
ID&T
אבל כואב לך בלב לדעת שרק א-נ-י עשיתי את זה!!!!!!
בויאה!!!!

סתם
אוהב אתכם אנשים
גם יומכם יבוא...
:D

נ.ב.
quote:
Originally posted by DjChook
אתה מודע לקיומו של מוש :(


quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אתה אחראי לעובדה שמוש כבר לא בפורום :crazy: :crazy:


מה הקטע עם מוש?
ADiSH
quote:
Originally posted by deluxe
אה ויש לי עוד אחד
שאתה מתיישב מול המחשב ואומר לעצמך "זהו, היום אני עובד על הטראק החדש אחושרמוטה!" אבל בסופו של דבר אתה מעביר את כל היום בפורום (אצלי זה גם ב"או-זן"), אומר לעצמך שזהו ועכשיו יומיים אתה לא נכנס, ובערב חוזר לבדוק עם ענו לך.
;)

ועוד אחד אחרון
שאתה כל יום חולם להיות באירוע של
ID&T
אבל כואב לך בלב לדעת שרק א-נ-י עשיתי את זה!!!!!!
בויאה!!!!


חחח
שתיהם נכונים...
deluxe
מה אתה בוכה אתה בכלל יש לך זמן
קח 2 חברים וטוס לאיזה
SHOCKERS
או משהו
DjChook
ההודעה של KOSMIK
לא הייתה איכותית

אבל מוש זה בנאדם מופלא, שכבר לא איתנו יותר..
סתם הוא כבר לא נכנס לפורום בכוונה בגלל ריב שהיה לו עם רועי
אז יעני כל עוד רועי בשלטון הוא לא רוצה לעשות לפה קאמבאק
THE_BLUE_DRAGON
אוף אני לא יזראלי טראנס אדיקט אמיתי חחחחחחחחח...:nervous:
DjChook
פסדר אתה עוד ילד

deluxe
quote:
Originally posted by DjChook
אבל מוש זה בנאדם מופלא, שכבר לא איתנו יותר..
סתם הוא כבר לא נכנס לפורום בכוונה בגלל ריב שהיה לו עם רועי
אז יעני כל עוד רועי בשלטון הוא לא רוצה לעשות לפה קאמבאק


חחחח
אני רואה שפיספסתי את כל האקשן בתקופה שלא הייתי פה
DjChook
לא ראית ריב.. עד שלא ראית את הריב של גיל ואודי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement