return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי? #2
View this Thread in Original format
warpedd_
אוקיי עכשיו אני מקווה שזה יעבוד
----------------------------------
כבר כמה לילות שקשה לי לישון אז חשבתי לרשום את זה
אם יצא טוב אפשר להוסיף את זה לוולקום ט'רד
*הערה: כתוב בלשון זכר ומופנה לשני המינים

1) אתה יודע שהצירופים הבאים הם לא רמת איבזור ברכב: UTI POW TGX GTI..
2) אתה שונא אנשים שאוהבים לשמוע טראנסים בלאגנים
3) נמאס לך שמבקשים שתשלך האוסים טובים
4) יצא לך לריב עם גיל
5) יצא לך לנרגל עם אריאל
6) יצא לך לאכול באסא
7) ראית את רועי שיכור
8) אתה יודע מה הכוונה בTOO BIG :rolleyes:
9) לפחות פעם אחת היית במסיבה באזור השרון
10) לפחות פעם אחת הבטחת לעצמך לא לחזור וחזרת שבוע אחרי זה לאותו מקום :)
11) לפחות פעם אחת רשמת הודעה בלי קשר לנושא המקורי של הט'רד
12) לפחות פעם אחת חשבת "מה הבעיה לרשום 22 הודעות ביום" ולעבור את רועי
13) לפחות פעם אחת תהית לאן נעלם מורן
14) -"- עודד
15) לפחות פעם אחת עשית באמפ היסטרי לט'רד מלפני שנתים וחצי
16) אתה לא מתגאה אבל אתה מכיר בע"פ את המילים לכל השירים של לסגו
17) גם של דידי
18) אתה משתגע מהרמה הנמוכה של הסצינה בארץ
19) לפחות פעם אחת יצא לך לקלל צעירים שבאו מהפורום של 99 ז"ל
20) אתה נכנס לפורום לפחות פעמיים בשעה לבדוק מה חדש :D

יאללה תוסיפו חופשי..
DjChook
יצא לך לפחות פעם אחת להיות בקיבוץ געש
רועי הציק לך באייסיקיו לפחות פעם בשבוע
לפחות בנאדם אחד שלא מהפורום יודע שאתה "טראנסאדיקט" ויודע על הפורום
אתה מודע לקיומו של מוש :(
אתה יודע שצח הומו :)
אתה יודע שחן שכב עם שבדית מאחורי השיחים באיה נאפה

בתכלס עשית את זה מצוין תומר :)
אני ראסמי טראנס אדיקט !!!
warpedd_
חחחחחחח הקטע עם מוש היה טוב
Gil Shwarts
* פתחת טרד סתמי שנסגר בסופו של דבר
* רבת איתי והפסדת :):D:D:D:D:D
* אתה חושב לעצמך מתי כבר ייפתח האתר הרשמי
* הלכו לך לפחות 2 זיונים כשהחלטת להישאר בבית ולכתוב הודעות פה בפורום
* אתה קורא לז'אנרים אפליפטינג, אפיק, מלודי


זה מה שמצאתי כרגע

וד"א
רועי הציק לי במוצ"ש
בערך ב4 וחצי בבוקר
חחחח
GLoBaL-MUZiK
(לפחות פעם אחת אמרת "בסט" בהקשר לטראק שאהבת (באישור הרב רועי

שני שליש בחברי הפורום מתעלמים בצורה בוטה בסגנונות פחות נוצצים וממליצים רק על טראנס ומה שהולך באירופה

לפחות פעם אחת זרקת משפט בעל אופי מיני ומשמעות שרק אתה הבנת לאחת
מחלוצות הפורום שלנו (צח רועי, ואלונה בערבון מוגבל

כל חבר שחוזר מחופשה מסעירה בחו"ל אוהב לספר על החוויות המיניות שהוא חווה

לכל חבר\חברה יש את האייקון המוזר שלו שאיתו הוא הולך באש ובמים ולעולם לא יחליף אותו תמורת כלום

לכל חבר\חברה יש את המוזרויות האישיות שלו, וכן, הוא ממש אוהב לספר לעולם על זה, ואף להרחיב (הסיפור עם הקוף המנרגל

לפחות פעם אחת שמת תמונה לא ראויה בפורום של אישה בעלת פין או כדומה, חבר'ה די עם החרא הזה

יש פה הרבה אוהדי מכבי חיפה\ת"א וחבל

אלונה אוהבת לדבר


זה יותר כמו דברים שמאפיינים את הפורום. הייתי בהשפעת הבגרות באזרחות אז כתבתי מילים שאני בדרך כלל לא אומר לעולם, סליחה מראש
coby
חחחחחחחח חזק

כמה שזה נכון

אבל לא יצא לי 4 -7
DjChook
איך לא יצא לך לריב עם גיל !?
תתחיל לדבר איתו באייסיקיו.. זה יגיע
;)

לאכול באסא יצא לי רק לא מזמן
לראות את רועי שיכור ממש אני לא בטוח אבל תחת השפעת אלכוהול כן
ואריאל.. המממ הוא נירגל אצלי בבית אבל בעיקרון לא יצא לי עדיין לשבת איתו חוץ מיזה
TTman
חחחחחחחחחחחחח
:D :D :D

ענקקקקקקק
KrazyDJs
וואלה..אני לא טראנסאדדיקט אמיתי אני :)

יש לי הרבה דברים לעשות ולראות...:crazy:

אבל בתאכל"ס חזקק
חחח..אהבתי
DJ_Yuval
חחח יפה
הכל נכון לגבי חוץ מזה שלא רבתי עם גיל..

זה אומר שאני לא טראנס אדדיקט איזרעל??

:eek:
:nervous:

YuVaL
ראסמי טראנסאדיקט... :)
אבל לא ראיתי רועי שיכור, אז יש עוד למה לחכות!.. :)

Edit:

1) אתה יודע שהצירופים הבאים הם לא רמת איבזור ברכב: UTE POW TGX GTI MNS :whip: :whip: ...
Gil Shwarts
המפתח האמיתי להיות טראנסאדיקט טהור הוא לריב איתי
מי שלא רב איתי לא נחשב..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement