|
איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי? #2 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
או לחילופין לפלוש לבית לא מוכר ולשאול את בעלת הבית אם יש לה בת
אנשים, אני סוגר שבת, אז כל הזין ולהתראות :wtf: |
חחחחחח רון לא ידעתי שיש לך חוש הומור כזה מפותח הרגת אותי עכשיו
ובאמת כל הזין לך, תהיה חזק |
|
|
| deluxe |
קולה זין, שתו פפסי
;) |
|
|
| NyKoN |
חחח ט'רד גדול
עכשיו ראיתי
רציתי להוסיף שאתה לא איזראלי טראנס אדיקט אמיתי עד שלא רבת עם רועי על מי יותר הומו
:D
4-10 לא קיימתי
וכל השאר כן
:D
EDIT*
בעצם כן רבתי עם גיל
:D
אז זה 5-10...
מסתבר שלאנשים מב"ש יש פיוז קצר נורא חחח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מסתבר שלאנשים מב"ש יש פיוז קצר נורא חחח |
מה אתה קורה לי אחי ?!!?! מה אני אח שלך ?!?!
:disbelief |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל בקשר לזה שגיל אמר שזיינתי לו את השכל בשבת...
לא היה ולא נברא
הבנאדם הפצוץ הזה בא אליי ומתחיל לזיין לי את השכל שיש לו מישהי במיטה שהוא לא יודע מי זאת
ואז מתחיל לספר לי שהוא מבין שזאת הסלקטורית מאיזה מועדון שהוא היה... אנערף עם בוטנים
ועם כל הכבוד... אני לא יכול לקיים את 12... פאק שלי
אהה וצח... למקרה ששכחת אני לא אוהב בירות ממש :) |
|
|
| DjChook |
רועי, ציפיתי ממך להרבה יותר התייחסות
קרא קרא הכלללל |
|
|
| nesher |
האמת שלא עשיתי הרבה מהרשימה
אבל אני מאמין שאני טראנסאדיקט אמיתי
איזראלי כמובן
:D
למרות שלא הייתי פה שנים
כל פעם שאני חוזר אני נכנס לעדכונים רק שתדעו
אבל קשה להיות בפנים שאתה בצבא
אלה אם כן אתה ג'ובניק
:\
*Edit*
אה וכן
CaN Rulez
:P |
|
|
| Flotser |
מצטער אם מישהו כבר אמר, אבל גם:
100)
אורן
Rising
עיצב לך חתימה :p
(ולא הסכים להכניס בפנים את מאיר שטרית, אז הייית צריך להוסיף תמונה שלו בצד :wtf: ) |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Flotser
מצטער אם מישהו כבר אמר, אבל גם:
100)
אורן
Rising
עיצב לך חתימה :p
(ולא הסכים להכניס בפנים את מאיר שטרית, אז הייית צריך להוסיף תמונה שלו בצד :wtf: ) |
לא הבנתי מה אתה בא להגיד בזה ?
כן אורן תותח העל עיצב לי חתימה כמו ל80% מהפורום
אבל מה אתה בא להגיד פה ?
*Edit*
עכשיו הבנתי
חחחח
לא הבנתי בגלל ה100
אוקיי
אז הנה משהו שכן עשיתי
:D |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by deluxe
ועוד אחד אחרון
שאתה כל יום חולם להיות באירוע של
ID&T
אבל כואב לך בלב לדעת שרק א-נ-י עשיתי את זה!!!!!!
בויאה!!!!
|
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
הצחקת אותי גבר......
סתכל בחתימה שלי ותבין שאני היזרעל אדיקט הראשון ב
ID&T production
ואני מדבר על ה
SENSATION the WORLD's leading dance event |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by §chop¥
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
הצחקת אותי גבר......
סתכל בחתימה שלי ותבין שאני היזרעל אדיקט הראשון ב
ID&T production
ואני מדבר על ה
SENSATION the WORLD's leading dance event |
הבא שיתלהב מזה שהוא היה בחו"ל\מסיבות על איידיאנטי סטייל
מובטח לו שהוא לא הולך לשם יותר
במקרה הטוב הוא יוכל להסתכל עליהם במחשב
אולי גם לשמוע אם אני יהיה רחום
:disbelief |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל בקשר לזה שגיל אמר שזיינתי לו את השכל בשבת...
לא היה ולא נברא
הבנאדם הפצוץ הזה בא אליי ומתחיל לזיין לי את השכל שיש לו מישהי במיטה שהוא לא יודע מי זאת
ואז מתחיל לספר לי שהוא מבין שזאת הסלקטורית מאיזה מועדון שהוא היה... אנערף עם בוטנים
ועם כל הכבוד... אני לא יכול לקיים את 12... פאק שלי
אהה וצח... למקרה ששכחת אני לא אוהב בירות ממש :) |
חחחחחחחחחחחחח
"מה איתך???"
חחחחחח
מזכיר משהו?
ד"א
היא שווה רצח!!! |
|
|
|
|