return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי? #2 (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
או לחילופין לפלוש לבית לא מוכר ולשאול את בעלת הבית אם יש לה בת

אנשים, אני סוגר שבת, אז כל הזין ולהתראות :wtf:



חחחחחח רון לא ידעתי שיש לך חוש הומור כזה מפותח הרגת אותי עכשיו

ובאמת כל הזין לך, תהיה חזק
deluxe
קולה זין, שתו פפסי
;)
NyKoN
חחח ט'רד גדול
עכשיו ראיתי

רציתי להוסיף שאתה לא איזראלי טראנס אדיקט אמיתי עד שלא רבת עם רועי על מי יותר הומו
:D
4-10 לא קיימתי

וכל השאר כן
:D

EDIT*
בעצם כן רבתי עם גיל
:D
אז זה 5-10...
מסתבר שלאנשים מב"ש יש פיוז קצר נורא חחח
DjChook
quote:
Originally posted by NyKoN
מסתבר שלאנשים מב"ש יש פיוז קצר נורא חחח


מה אתה קורה לי אחי ?!!?! מה אני אח שלך ?!?!


:disbelief
Hell_Copter
קודם כל בקשר לזה שגיל אמר שזיינתי לו את השכל בשבת...
לא היה ולא נברא
הבנאדם הפצוץ הזה בא אליי ומתחיל לזיין לי את השכל שיש לו מישהי במיטה שהוא לא יודע מי זאת
ואז מתחיל לספר לי שהוא מבין שזאת הסלקטורית מאיזה מועדון שהוא היה... אנערף עם בוטנים


ועם כל הכבוד... אני לא יכול לקיים את 12... פאק שלי


אהה וצח... למקרה ששכחת אני לא אוהב בירות ממש :)
DjChook
רועי, ציפיתי ממך להרבה יותר התייחסות

קרא קרא הכלללל
nesher
האמת שלא עשיתי הרבה מהרשימה
אבל אני מאמין שאני טראנסאדיקט אמיתי
איזראלי כמובן
:D
למרות שלא הייתי פה שנים
כל פעם שאני חוזר אני נכנס לעדכונים רק שתדעו
אבל קשה להיות בפנים שאתה בצבא
אלה אם כן אתה ג'ובניק
:\

*Edit*
אה וכן
CaN Rulez
:P
Flotser
מצטער אם מישהו כבר אמר, אבל גם:

100)
אורן
Rising
עיצב לך חתימה :p
(ולא הסכים להכניס בפנים את מאיר שטרית, אז הייית צריך להוסיף תמונה שלו בצד :wtf: )
nesher
quote:
Originally posted by Flotser
מצטער אם מישהו כבר אמר, אבל גם:

100)
אורן
Rising
עיצב לך חתימה :p
(ולא הסכים להכניס בפנים את מאיר שטרית, אז הייית צריך להוסיף תמונה שלו בצד :wtf: )


לא הבנתי מה אתה בא להגיד בזה ?
כן אורן תותח העל עיצב לי חתימה כמו ל80% מהפורום
אבל מה אתה בא להגיד פה ?

*Edit*
עכשיו הבנתי
חחחח
לא הבנתי בגלל ה100
אוקיי
אז הנה משהו שכן עשיתי
:D
§chop¥
quote:
Originally posted by deluxe

ועוד אחד אחרון
שאתה כל יום חולם להיות באירוע של
ID&T
אבל כואב לך בלב לדעת שרק א-נ-י עשיתי את זה!!!!!!
בויאה!!!!



:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

הצחקת אותי גבר......
סתכל בחתימה שלי ותבין שאני היזרעל אדיקט הראשון ב
ID&T production
ואני מדבר על ה
SENSATION the WORLD's leading dance event

nesher
quote:
Originally posted by §chop¥
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

הצחקת אותי גבר......
סתכל בחתימה שלי ותבין שאני היזרעל אדיקט הראשון ב
ID&T production
ואני מדבר על ה
SENSATION the WORLD's leading dance event


הבא שיתלהב מזה שהוא היה בחו"ל\מסיבות על איידיאנטי סטייל
מובטח לו שהוא לא הולך לשם יותר
במקרה הטוב הוא יוכל להסתכל עליהם במחשב
אולי גם לשמוע אם אני יהיה רחום
:disbelief
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל בקשר לזה שגיל אמר שזיינתי לו את השכל בשבת...
לא היה ולא נברא
הבנאדם הפצוץ הזה בא אליי ומתחיל לזיין לי את השכל שיש לו מישהי במיטה שהוא לא יודע מי זאת
ואז מתחיל לספר לי שהוא מבין שזאת הסלקטורית מאיזה מועדון שהוא היה... אנערף עם בוטנים


ועם כל הכבוד... אני לא יכול לקיים את 12... פאק שלי


אהה וצח... למקרה ששכחת אני לא אוהב בירות ממש :)



חחחחחחחחחחחחח
"מה איתך???"
חחחחחח
מזכיר משהו?

ד"א
היא שווה רצח!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement