return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי? #2 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
חחחחחח טוב לדעת שעוד משהו זוכר אותנו פה
Narcotic Mind
חחחחחח טוב לדעת שעוד משהו זוכר אותנו פה
DjChook
מריץ פוסטים בדרך לאלף, הא רון ?
Narcotic Mind
חחחחחחחחח לא זה נתקע כזה ולא עלה לי
אבל אם כבר אמרת
אז על הזין שלי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ועכשיו בטוח יזכרו
DjChook
חחחחח אל דאג יהיה טוב
KosmiK-G8
חן למה ההודעה שלי לא היתה איכותית לא הבנתי עד עכשיו...
DjChook
quote:
Originally posted by KosmiK-G8

אתה אחראי לעובדה שמוש כבר לא בפורום :crazy: :crazy:


שלי היה יותר טוב

ובגדול סתם חלק ממה שרשמת לא היה כזה להיט ;)

אבל אל תעלב חחח
warpedd_
רון עשה את המנת פוסטים השבועית
הוא לא יחזור עד שיהיה ירח מלא
(טוב עזבו אני מושפע מהסרט)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
שלי היה יותר טוב

ובגדול סתם חלק ממה שרשמת לא היה כזה להיט ;)

אבל אל תעלב חחח


קצת קרדיט.?

טוב בכל אופן אני חוזר לבסיס..
שיהיה שבוע טוב..
DjChook
להתראות אחי :)
אתה יודע שהכל מאהבה

Scorchio
דבר ראשון אני לא הומו
דבר שני ברק אהבתי מאוד :)

ובאמת אני טראנסאדיקט כי עשיתי\אני יודע מה כל דבר אומר

ועכשיו לכמה משלי:

*אם עמוד הבית שלך הוא
www.tranceaddict.com/forums

*אם יצא לך לפחות פעם אחת להגיד ששתית 70 בירות ולא הזיז לך
(רועי)

*אם הצטלמת אלף תמונות ובכל אחת עשית שריר
(רועי)

*אם התחלת כמו כולם לשמוע הארדסטייל מטורף ועברת לשמוע פרוגרסיב

*יש לך לפחות 3 טראקים של גיל על המחשב

*פריצה לגן ילדים בשעות הקטנות של הלילה נחשבת למפגש חברתי מהנה
:)
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Scorchio
*פריצה לגן ילדים בשעות הקטנות של הלילה נחשבת למפגש חברתי מהנה
:)


או לחילופין לפלוש לבית לא מוכר ולשאול את בעלת הבית אם יש לה בת

אנשים, אני סוגר שבת, אז כל הזין ולהתראות :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement