|
איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי? #2 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
| חחחחחח טוב לדעת שעוד משהו זוכר אותנו פה |
|
|
| Narcotic Mind |
| חחחחחח טוב לדעת שעוד משהו זוכר אותנו פה |
|
|
| DjChook |
| מריץ פוסטים בדרך לאלף, הא רון ? |
|
|
| Narcotic Mind |
חחחחחחחחח לא זה נתקע כזה ולא עלה לי
אבל אם כבר אמרת
אז על הזין שלי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ועכשיו בטוח יזכרו |
|
|
| DjChook |
| חחחחח אל דאג יהיה טוב |
|
|
| KosmiK-G8 |
| חן למה ההודעה שלי לא היתה איכותית לא הבנתי עד עכשיו... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אתה אחראי לעובדה שמוש כבר לא בפורום :crazy: :crazy:
|
שלי היה יותר טוב
ובגדול סתם חלק ממה שרשמת לא היה כזה להיט ;)
אבל אל תעלב חחח |
|
|
| warpedd_ |
רון עשה את המנת פוסטים השבועית
הוא לא יחזור עד שיהיה ירח מלא
(טוב עזבו אני מושפע מהסרט) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
שלי היה יותר טוב
ובגדול סתם חלק ממה שרשמת לא היה כזה להיט ;)
אבל אל תעלב חחח |
קצת קרדיט.?
טוב בכל אופן אני חוזר לבסיס..
שיהיה שבוע טוב.. |
|
|
| DjChook |
להתראות אחי :)
אתה יודע שהכל מאהבה |
|
|
| Scorchio |
דבר ראשון אני לא הומו
דבר שני ברק אהבתי מאוד :)
ובאמת אני טראנסאדיקט כי עשיתי\אני יודע מה כל דבר אומר
ועכשיו לכמה משלי:
*אם עמוד הבית שלך הוא
www.tranceaddict.com/forums
*אם יצא לך לפחות פעם אחת להגיד ששתית 70 בירות ולא הזיז לך
(רועי)
*אם הצטלמת אלף תמונות ובכל אחת עשית שריר
(רועי)
*אם התחלת כמו כולם לשמוע הארדסטייל מטורף ועברת לשמוע פרוגרסיב
*יש לך לפחות 3 טראקים של גיל על המחשב
*פריצה לגן ילדים בשעות הקטנות של הלילה נחשבת למפגש חברתי מהנה
:) |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Scorchio
*פריצה לגן ילדים בשעות הקטנות של הלילה נחשבת למפגש חברתי מהנה
:) |
או לחילופין לפלוש לבית לא מוכר ולשאול את בעלת הבית אם יש לה בת
אנשים, אני סוגר שבת, אז כל הזין ולהתראות :wtf: |
|
|
|
|