|
איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי? #2 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| חחחחחחח חבר'ה אני אוהב אותכם נורא :) :) :) :) :) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by DjChook
פסדר אתה עוד ילד |
יאללה יאללה יאללה...
לפחות אותי הוציאו אתמול מהצבא על נפשי ואותכם לא חחחחחחחחח...
יאללה מי בא ללאבפארד 2004???
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| DjChook |
| דיברתי על העובדה שיש לך כולה 74 פוסטים |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
סתם אוהב לצחוק על עצמי קצת למרות שבאמת שחררו אותי על 21 אתמול!!!
:crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא ראית ריב.. עד שלא ראית את הריב של גיל ואודי |
איי... נוסטלגיה |
|
|
| DjChook |
פאק איך לא רשמתי משהו על נמרוד / רון
רררר
שני האנשים הכי נחבאים לכלים ובתכלס גברים של הפורום |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אוקיי עכשיו אני מקווה שזה יעבוד
----------------------------------
כבר כמה לילות שקשה לי לישון אז חשבתי לרשום את זה
אם יצא טוב אפשר להוסיף את זה לוולקום ט'רד
*הערה: כתוב בלשון זכר ומופנה לשני המינים
1) אתה יודע שהצירופים הבאים הם לא רמת איבזור ברכב: UTI POW TGX GTI..
2) אתה שונא אנשים שאוהבים לשמוע טראנסים בלאגנים
3) נמאס לך שמבקשים שתשלך האוסים טובים
12) לפחות פעם אחת חשבת "מה הבעיה לרשום 22 הודעות ביום" ולעבור את רועי
16) אתה לא מתגאה אבל אתה מכיר בע"פ את המילים לכל השירים של לסגו
17) גם של דידי
18) אתה משתגע מהרמה הנמוכה של הסצינה בארץ
יאללה תוסיפו חופשי.. |
הייתי רוצה לחלוק על 17 ו-16: בגלל שזה משקף רמה נמוכה, אין לי שמץ של מושג בכל מה שקשור למילות השירים של
Lasgo
והחבר
לעומת זאת, כל מי שמסביבי...
איזה עולם דפוק :rolleyes:
אלו פחות או יותר מה שאני מסכים איתם - מסתבר שאני לא כ"כ אילטאי
:rolleyes: ;) :) |
|
|
| DjChook |
אם אתה שומע לסגו.. ואתה לא יודע מה הולכת להיות המילה הבאה שלה
אז אתה בכלל לא בסצינה
זה לא אומר שאתה אוהב את המוזיקה
אתה חייב לדעת את זה :(
זה בתת מודע |
|
|
| H.A. |
לנחש לדעת מה המילה הבאה זה ממש לא קשה
אבל באותה מידה בדיוק אני ממש לא רוצה להקדיש לזה מחשבה!
הסצינה היחידה שאני מחוצה לה היא הסצינה הזו בדיוק - סצינת האוס כוסיות!
לא רוצה לדעת מה הולך, מה לא
בכלל לא מעניין אותי!
יודע מזה לשמוע שוב ושוב את אותם שירים מתחילת התיכון ועד עכשיו???
לא מאחל את זה לאף-אחד :eek:
והנה עשיתי עוד צעד לקראת היותי אילטאי אמיתי
סימנתי V על צעד 10!
:D |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by H.A.
לנחש לדעת מה המילה הבאה זה ממש לא קשה
אבל באותה מידה בדיוק אני ממש לא רוצה להקדיש לזה מחשבה!
הסצינה היחידה שאני מחוצה לה היא הסצינה הזו בדיוק - סצינת האוס כוסיות!
לא רוצה לדעת מה הולך, מה לא
בכלל לא מעניין אותי!
יודע מזה לשמוע שוב ושוב את אותם שירים מתחילת התיכון ועד עכשיו???
לא מאחל את זה לאף-אחד :eek:
והנה עשיתי עוד צעד לקראת היותי אילטאי אמיתי
סימנתי V על צעד 10!
:D |
אחי זה היה בצחוק
כל הקטע זה שכולנו פה אוהבים מוזיקה איכותית
אבל בתכלס כולם מכירים את ה"טראנס כוסיות" חחחח
ותחשבו על זה..:rolleyes: :D
EDIT
21) לפחות פעם אחת יצא לך לתהות מי אלה שני האנשים שבאו למפגש שנראים דווקא די נחמדים
*מוקדש לרון ונמרוד:D |
|
|
| Narcotic Mind |
| חחחחחח טוב לדעת שעוד משהו זוכר אותנו פה |
|
|
| Narcotic Mind |
| חחחחחח טוב לדעת שעוד משהו זוכר אותנו פה |
|
|
|
|