|
Leraar in Den Haag neergeschoten (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
wat een bull dat het een allochtoon zou zijn...
en voor de rest snap ik niet dat ie voortvluchtig is... er zijn honderden mensen op zo'n school, hoe kan ie dan wegkomen... beetje met z'n pistool zwaaien waarschijnlijk maar toch raar. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mja, beetje KANSLOOS om dingen te zeggen als "het schijnt een allochtoon te zijn". Joh, wist helemaal niet dat je politieagent in Den Haag was.:rolleyes: |
wacht maar tot de politie zegt dat het een allochtoon is, dan wil ik je nog wel eens horen.
Zie die uitspraak maar als een voorspelling |
|
|
| Muppet |
ziek dat dit gebeurt, ook zwak van die gast, meteen een pistool pakken en het zo oplossen!
Ach ja, of het een alochtoon is ofnie kan me weinig schelen, alsof alle blanken super lief en netjes zijn. Maar dit wil niet zeggen dat ik het wel opvallend vind dat het een alochtoon is geweest, en dat het zeer vaak alochtonen zijn waar dit bij voor komt
Greetz Muppet |
|
|
| Jimmy |
| Waar gaat het toch heen, het wordt steeds erger.. :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Blik
wacht maar tot de politie zegt dat het een allochtoon is, dan wil ik je nog wel eens horen.
Zie die uitspraak maar als een voorspelling |
Blik:"Zie je wel dat ik gelijk had, altijd weer die kutbuitenlanders!":rolleyes: :rolleyes:
Het gaat erom dat je nu al aanneemt dat het een allochtoon is. Als het straks een Nederlander is, zit je ineens ff snel je posts te deleten natuurlijk en ben je snel weg uit de thread:rolleyes: |
|
|
| MennoB |
Echt ziek.
En ik maar denken dat dit soort dingen alleen maar in Amerika gebeuren... |
|
|
| MaGiK54 |
Woon er zelf +/- 700 meter vandaan en heb zelf op de school (Thomas More College) naast deze school gezeten, dus was wel ff geschokt toen ik de Beresteinlaan zag staan als straatnaam.
Maar verders ben ik niet verbaasd over dit incident, dit zag je aankomen, dat dit eens ging gebeuren in Nederland, het was alleen afwachten wanneer het ging gebeuren. This ed up, maar de samenleving begint steeds meer ed up te raken.
Kans is nogal groot dat het een allochtoon is, aangezien 90 a 95 procent van die school, van buitenlandse afkomst is. Wil hier verders niks mee zegen, tis meer een statistisch feit dat de kans errug groot is dat de dader van buitenlandse afkomst is gezien de samenstelling van leerlingen op die school.
Of het nou een blanke, gele, zwarte, bruine de dader is, LB. Het blijft ed up :whip: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus
Blik:"Zie je wel dat ik gelijk had, altijd weer die kutbuitenlanders!":rolleyes: :rolleyes:
Het gaat erom dat je nu al aanneemt dat het een allochtoon is. Als het straks een Nederlander is, zit je ineens ff snel je posts te deleten natuurlijk en ben je snel weg uit de thread:rolleyes: |
ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar als je al weet dat het op een VMBO-school gebeurt is, dan weet je dat de kans heel erg groot is dat het een allochtoon is. Daarbij zegt deze bron ook dat het een allochtoon is. En ik heb ook al gehoord dat de jongen Murat zou heten. Ik heb in ieder geval wel redenen om het te zeggen.
En omdat het dan waarschijnlijk door een allochtoon gedaan is betekent uiteraard niet dat het nu erger is, als een autochtoon het gedaan had was het net zo erg geweest.
en posts deleten van mezelf doe ik niet |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Duke2003
wat een bull dat het een allochtoon zou zijn...
en voor de rest snap ik niet dat ie voortvluchtig is... er zijn honderden mensen op zo'n school, hoe kan ie dan wegkomen... beetje met z'n pistool zwaaien waarschijnlijk maar toch raar. |
Denk ten eerste niet dat hij er echt mee zwaait, en ten tweede neem ik aan dat er redelijke paniek en consternatie is. De dader heeft daarvan kunnen profiteren. Zou jij er meteen opduiken?
| quote: | Originally posted by Blik
wacht maar tot de politie zegt dat het een allochtoon is, dan wil ik je nog wel eens horen.
Zie die uitspraak maar als een voorspelling |
Ik vind dat Sjinees gelijk heeft. Makkelijk om meteen te zeggen dat het wel een allochtoon 'zal zijn'. Ook al heb je waarschijnlijk gelijk, dan heof je het nog niet te zeggen. Denken is iets anders dan zeggen. |
|
|
| Optimus |
| Blik kent de buurt natuurlijk zóóó goed, dat hij het al ons kon vertellen dat het een allochtoon was. |
|
|
| Ding Chavez |
Wtf springt iedereen gelijk in de verdediging als iemand zegt dat het waarschijnlijk een allochtoon is geweest. Blik heeft het waarschijnlijk ergens gelezen, zie z'n redenen die hij geeft, en zegt er verder helemaal niet bij of het daardoor slechter is of niet.
Als we over straat lopen en ik roep dat bushokje om de hoek is waarschijnlijk blauw, wordt er dan ook zo moeilijk over gedaan dat ie misschien rood zou kunnen zijn en dat ik die conclusie nog helemaal niet mag trekken.
Het is altijd hetzelfde dat je niet zou mogen zeggen dat je redenen hebt om te denken dat het een allochtoon geweest zou kunnen zijn om dat je dan blijkbaar gelijk racistisch bezig bent... |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Phat B
opvallend is dat altijd iedereen overal (op elk forum, in elk blad/krant, in elk tv-program) maar van zulke dingen zegt dat dit gewoon aso is en niet mag gebeuren. Als iedereen dit vindt, waarom gebeurt dit soort stuff dan nog steeds??? :rolleyes:
|
Die mensen die op fora, bladen/kranten en tv-programmas hun mening verkondiging zijn niet potentiele plegers van dit soort delicten.
Ik weet ook niet wat ik op het nieuwsbericht moet zeggen, ik vind het verschrikkelijk dat zoiets gebeurd in Nederland. Ik weet ook de oplossing ervoor niet. Maarja dit soort berichten geven alleen maar aanleiding tot generaliseren, maarja...
RIP |
|
|
|
|