|
Leraar in Den Haag neergeschoten (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
tegenvallen?
Als t je familie is die neergeknalt word valt dat ook wel ff vies tegen.
Ga der maar s mee dealen als zoiets gebeurd,dan ga je ook nie meer zo politiek correct denken.
En mn kids vertel ik dat ze niet mogen killen omdat ze anders op de stoel komen,lijkt me logisch.
Tuurlijk,levenslang zou nog beter zijn,maar dat gebeurd ook ook niet hier.
Deze dude komt hier weer mee weg alsof ie een rolletje drop uit de winkel heeft gejat |
|
|
| SnuggLe |
| Oftopic: Funky Simon, van welke site komen die pix in je sig? Kan het niet lezen. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Blik
Je moet eens weten hoe moeilijk het is om dan geen negatief beeld te krijgen van deze mensen. |
En jij moet je eens bedenken hoe makkelijk het is om een negatief beeld van een totale bevolkingsgroep te krijgen op basis van een aantal incidenten. |
|
|
| New Wave |
Die gast heeft 'moord met voorbedachte rade'en 'dood door schuld' in zijn verbaal staan denk of niet bram?
Dan mogen ze hem van mij part flink lang opsluiten en zijn ballen der af draaien. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die gast heeft 'moord met voorbedachte rade'en 'dood door schuld' in zijn verbaal staan denk of niet bram?
Dan mogen ze hem van mij part flink lang opsluiten en zijn ballen der af draaien. |
Kan ik geen uitspraken over doen!
Maareh...
Just a littlemore love
Just a little more peace
Is all it takes
To live the Dream
To walk hand and hand
We've got to understand
And one day soon
We'll live in harmony
Vind ik wel gay en toepasselijk hierbij....Just a little more Love - David Guetta. Lekker nummer. |
|
|
| robin |
heb niet alles gelezen, mijn excusses.
dit is toch te ziek voor woorden! hoe haal je t in je kop man :whip:
en ook echt weer de standaard allochtoon die t hardst roept dat sommige allochtonen hun een slechte naam geven.. petje schuin omhoog.. hele houding.. bah wat haat k dat soort types.. :whip: hoe komt t dat dr sommige marokanen/turken zijn die wel 'normaal*' doen? is dr bij hun wat mis gegaan bij de geboorte ofzo :toothless
en dan die voogd ook nog 'het komt door de maatschappij' NEE!! het komt omdat hij t in zn zieke kop haalt die man een gun tegen zn kop te houden en de trekker over te halen :whip:
even voor de duidelijkheid, ik ben absoluut geen rasist/nazi of hoe je t ook noemen wil. MAAR dat soort types zijn bij mij fout tot k overtuigt ben van het tegendeel! en niet andersom!
bah, in een vochtig tochtend hok gooien deur op slot en sleutel wegflikkeren!!!
robin. :(
bij ons op school trouwens gelijk controle op schoolpas, bij sommige ook de tas (bewaker van formaat BA x2 gaat voor de deur staan tot je je pas laat zien. die was k dus vergeten.. dus kwam k dr niet in.. ben toen maar via het raam naar binnen gegaan :D |
|
|
| visje |
| doodstraf of niet hij heeft zn leven nu gewoon verziekt laten we zeggen dat hij tot zn 30ste in de gevangenis zit. Komt ie eruit met geen opleiding en een strafblad waar je U tegen zegt. geen werk etc etc. |
|
|
| Donna |
Dus dan is de doodstraf eigenlijk toch veel liever voor m als ik t goed begrijp?:P
Snap totaal jouw opwinding hier niet wouter,denk als t je pa was die neergeknalt was je er een wat andere opwinding over zou hebben.
Ik persoonlijk zou GRAAG t recht in eigen hand nemen op zo'n moment maar t idee straf te krijgen ervoor zou me tegenhouden dus zal afstraffen toch nog ergens goed voor zijn uh?
Lekker afmaken zo'n tering gast |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Donna
Dus dan is de doodstraf eigenlijk toch veel liever voor m als ik t goed begrijp?:P
Snap totaal jouw opwinding hier niet wouter,denk als t je pa was die neergeknalt was je er een wat andere opwinding over zou hebben.
Ik persoonlijk zou GRAAG t recht in eigen hand nemen op zo'n moment maar t idee straf te krijgen ervoor zou me tegenhouden dus zal afstraffen toch nog ergens goed voor zijn uh?
Lekker afmaken zo'n tering gast |
sorry maar hier ga ik dus nie mee akkoord :) hem de doodstraf geven, daar zou hij nog mee blij zijn denk ik... voor mijn part mogen ze hem ergens in een hok van 1m bij 1m stoppen, af en toe iets te eten en get water en voor de rest niks anders dan zijn eigen zieke gedachten... zodat hij eens maanden/jaren kan nadenken over wat hij heeft gedaan. ahja en ook elke dag fysieke arbeid... afzien met de loser! als je hem de doodstraf geeft, los je niks op! allè das wa ik er over denk :)
kweet niet of hij een turk was of marokkaan ofzo mah kan wel zeggen dat in de turkse cultuur zo is dat je heel veel respect moet tonen voor je leraren/leraressen :) (ben namelijk van turkse afkomst)
voor de rest heb ik nu geen tijd om hier vanalles op te schrijven, zal wel voor de volgende keer zijn :) ben slapeke doen... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by robin
even voor de duidelijkheid, ik ben absoluut geen rasist/nazi of hoe je t ook noemen wil. MAAR dat soort types zijn bij mij fout tot k overtuigt ben van het tegendeel! en niet andersom! |
:rolleyes:
Jaja... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
en ook echt weer de standaard allochtoon die t hardst roept dat sommige allochtonen hun een slechte naam geven.. petje schuin omhoog.. hele houding.. bah wat haat k dat soort types.. :whip: hoe komt t dat dr sommige marokanen/turken zijn die wel 'normaal*' doen? is dr bij hun wat mis gegaan bij de geboorte ofzo :toothless
|
Zie hier weer een generaliserende reply.
"De standaard allochtoon die het harst roept etc etc". Tuurlijk geeft die gast de allochtonen een slechte naam, DUH! Lees deze thread maar eens, dan heeft die gast helemaal gelijk! Iedereen zeikt hier toch meteen over 'de allochtonen'?? Nou, dus wat lul je dan, hij heeft gelijk.
| quote: | Originally posted by Donna
Snap totaal jouw opwinding hier niet wouter,denk als t je pa was die neergeknalt was je er een wat andere opwinding over zou hebben.
|
Als ...
Als een allochtoon jou vader zou redden uit een brandend huis, zou jij anders denken.
Dus deze vergelijking slaat naar mijn mening echt totaal nergens op.
Als dit als dat als zus. TUURLIJK zou je dan anders denken, duh! |
|
|
| Donna |
Deze dude heeft helemaal niks gered,hij heeft een persoon afgemaakt en ervoor gezorgt dat er heel veel mensen voor altijd met dit voorval op hun netvlies door t leven moeten.
Lekker belangrijk wat wel of niet politiek verantwoord en/of goed is,de bijl erin,hoppa! |
|
|
|
|