|
Leraar in Den Haag neergeschoten (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God de dader heeft nog spijt van zijn daad volgens zijn voogd. In vierendelen, terug naar de Middeleeuwen voor dit soort praktijken. Helaas zal hij wel maximaal twee jaar in één of andere tuchtschool/jeugdgevangenis zitten.
Moet echt kotsen van deze gehele gebeurtenis. |
Mwoah, ze kunnen hem eventueel berechten als een volwassene omdat hij tussen de 16-18 is, en het een ernstig delict is (zo heb ik gehoord op het nieuws, weet iemand of dat klopt, rechtenstudenten ofzo?)
En:
| quote: | | schreef... Ik zie totaal niet wat de toegevoegde waarde in deze discussie is, sterker nog, je weet het topic met 1 enkel zinnetje te veranderen in een discussie over discriminatie, allochtonen, asielzoekers etc. etc. een discussie die al te vaak is gevoerd hier.. het gaat in dit geval volgens mij niet om de afkomst van de dader, volgens mij heeft het meer te maken met respect voor anderen (iets waar jij nog een hoop over moet leren, geloof ik, want volgens mij heb je niet door hoe ontzettend kortzichtig je loopt te blaten, en hoeveel mensen je beledigt met zo'n opmerking). |
Hulde voor deze lieve jongen |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mwoah, ze kunnen hem eventueel berechten als een volwassene omdat hij tussen de 16-18 is, en het een ernstig delict is (zo heb ik gehoord op het nieuws, weet iemand of dat klopt, rechtenstudenten ofzo?)
|
Das zal mooi zijn. :mad: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
2 Eye: ik denk dat Snuggle bedoelt dat de discussie over het neergeschoten worden van een leraar (want dat was de reden van deze topic) helemaal nergens heen gaat.. hetgeen mij bij een volgend punt brengt..
Blik, ik zit me serieus al pagina's lang af te vragen wat je helemaal in t begin van deze thread dacht toen je schreef... Ik zie totaal niet wat de toegevoegde waarde in deze discussie is, sterker nog, je weet het topic met 1 enkel zinnetje te veranderen in een discussie over discriminatie, allochtonen, asielzoekers etc. etc. een discussie die al te vaak is gevoerd hier.. het gaat in dit geval volgens mij niet om de afkomst van de dader, volgens mij heeft het meer te maken met respect voor anderen (iets waar jij nog een hoop over moet leren, geloof ik, want volgens mij heb je niet door hoe ontzettend kortzichtig je loopt te blaten, en hoeveel mensen je beledigt met zo'n opmerking). |
Inderdaad TotalWoot, dat bedoel ik dus ook... Discussieren vind ik goed, maar de richting waar het hier altijd weer heengaat is weer tegek :S
| quote: | praat geen poep,ik zit gemiddeld per week 15 uur in vergadering op werk waar er alleen maar like that geluld word. leuke is alleen dat mensen op den duur struikelen over hun eigen woorden om dat ze niet weten hoe ze met al die duur aangeklede woordjes een goede zin weten te vormen.
jij uit je naar jou normen van hedendaags taalgebruik,ik zeg wat ik denk en kots het me bek uit zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over wat ik bedoel. |
Ach ga weg RV. Wat nou 'lullen like that'? Ik zeg zoals ik gewend ben om het te zeggen, en voor mij en voor vele anderen is dat totaal duidelijk. Ik snap niet waarom daar zo'n problemen over zijn. Net of ik (of anderen) zich hier totaal onbegrijpelijk maken door een paar 'dure' woorden. Geef me eens wat voorbeelden dan?
Ik bedoel, ook dit heeft met 'respect' te maken. Er wordt nu zelfs al gezeken hoe iemand zich uitdrukt.
Mijn idee is nog steeds: Het gaat niet over HOE iemand iets zegt/uitdrukt, maar wat hij zegt/uitdrukt. De inhoud is belangrijker dan de vorm / het uiterlijk. |
|
|
| SnuggLe |
Oh, nog ten tweede:
De dader was helemaal geen 17........ Tenminste, niet als je geboren bent in april 1987. |
|
|
| Donna |
| dit soort amerikaanse taferelen moet ook op zn amerikaans bestraft worden vinnik,de stoel op met deze d00d |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Donna
dit soort amerikaanse taferelen moet ook op zn amerikaans bestraft worden vinnik,de stoel op met deze d00d |
Gatverdamme wat valt me dat van je tegen zeg!!
wat ga jij dan tegen je kinderen zeggen als ze willen weten waarom die jongen dood moet?
"Die jongen maken wij dood omdat je geen mensen dood mag maken....
:rolleyes: " |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
dit soort amerikaanse taferelen moet ook op zn amerikaans bestraft worden vinnik,de stoel op met deze d00d |
Kwaad met kwaad vergelden, hoe stupid ben je dan bezig?? |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mwoah, ze kunnen hem eventueel berechten als een volwassene omdat hij tussen de 16-18 is, en het een ernstig delict is (zo heb ik gehoord op het nieuws, weet iemand of dat klopt, rechtenstudenten ofzo?)
|
dat kan geloof ik wel, hoewel ik nog geen "strafrecht" heb gehad, doe MER... |
|
|
| M5 |
| lol bestaan er tegenwoordig ook nog blanke VMBO'ers? wtf zeg :rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Donna
Nouh,ookal brengt Blik t misschien wat ingeblikt,ik ben t dit keer zowaar s met m eens ;)
Want jullie kunnen enorm hard roepen van ga er maar weer vanuit dat t een buitenlander was (ws marrokaan oid)daar gaak idd vanuit jah.
Lekker belangrijk of iemand me daarvoor ophangt of nie,de totale straatmentaliteit word bepaald door die gasten,like dat niet zo is,wake the up orso |
het gebeurt niet vaak dat we het eens zijn ;)
Misschien heb ik de discussie (per ongeluk) veranderd omdat ik de laatste tijd een ontzettende hekel aan criminele allochtonen heb gekregen. In het afgelopen jaar is mijn vriendin 2 maal aangerand door Marokkaanse jongeren (2 weken geleden de laatste keer). Je moet eens weten hoe moeilijk het is om dan geen negatief beeld te krijgen van deze mensen. Ik heb helemaal niks tegen buitenlanders ofzo, maar wel een ontzettende hekel aan allochtonen die zich niet kunnen gedragen, en dat komt gewoon door die 2 incidenten die mijn vriendin mee heeft gemaakt.
en een jaartje of 15-20 vind ik wel een mooie straf, maar het zal waarschijnlijk wel weer 8 jaar worden wat dan betekent dat die over 5 jaar weer vrij rondloopt (en dan kan die de rechter neer gaan schieten:rolleyes: ). |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kwaad met kwaad vergelden, hoe stupid ben je dan bezig?? |
Je vergeldt natuurlijk sowieso kwaad met kwaad. Iemand een bepaalde periode van zijn vrijheid beroven heet natuurlijk ook gewoon ontvoering als dat niet door de gerechtelijke macht gedaan wordt :)
Of die doodstraf al dan niet toegepast moet worden is weer een hele andere discussie (en wederom erg offtopic, net als dat allochtonengedoe :D), maar feit is dat het gewoon niet werkt voor de maatschappij, uit onderzoek is gebleken dat het geen voorbeeld stelt.
Bovendien vind ik het eerlijkgezegd veel nuttiger als die jongen een flink aantal jaartjes van zijn leven nadenkt over waar hij nou eigenlijk mee bezig is geweest en hoe hij korte tijd zijn toekomst om zeep heeft geholpen :p zo makkelijk als met de doodstraf komt hij er niet vanaf :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
het gebeurt niet vaak dat we het eens zijn ;)
Misschien heb ik de discussie (per ongeluk) veranderd omdat ik de laatste tijd een ontzettende hekel aan criminele allochtonen heb gekregen. In het afgelopen jaar is mijn vriendin 2 maal aangerand door Marokkaanse jongeren (2 weken geleden de laatste keer). Je moet eens weten hoe moeilijk het is om dan geen negatief beeld te krijgen van deze mensen. Ik heb helemaal niks tegen buitenlanders ofzo, maar wel een ontzettende hekel aan allochtonen die zich niet kunnen gedragen, en dat komt gewoon door die 2 incidenten die mijn vriendin mee heeft gemaakt.
en een jaartje of 15-20 vind ik wel een mooie straf, maar het zal waarschijnlijk wel weer 8 jaar worden wat dan betekent dat die over 5 jaar weer vrij rondloopt (en dan kan die de rechter neer gaan schieten:rolleyes: ). |
En dat is juist het punt!
"Ik heb helemaal niets tegen buitenlanders", TYFT OP!
Het gaat niet om het feit dat ze BUITENLANDER zijn (of allochtoon, want buitenlander zijn ze niet eens!!!!!!!! Duitsers zijn buitenlanders), het gaat om het feit dat ze CRIMINEEL zijn! Ik heb een hekel aan criminelen, ongeacht afkomst wat the dan ook! |
|
|
|
|