|
Party! : Xtralarge 7-02-2004
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Xtralarge @ Kingdom the Venue
Amsterdam (voormalige marcanti)
www.xtralarge.nl
kosten: 15 euro
tijd: 22:00 -> 05:00
Lineup:
DJ Spider (Xtralarge,Captivating Sounds, I Love Trance)
DJ Dazzle (Blackhole,Soundbox & Freedom cd's,Spock)
Mike S (Crazylands)
Katana (Only Dj's,BPM,Xtralarge)
DJ RV (Basicbeats, Xtralarge,Steam Entertainment)
wie komen er?? |
|
|
| Optimus |
| ik wil er graag naartoe, het is gewoon een top line up zoals vorige keer, heb bastiaan al d'r over gesmst, maar nog niks teruggehad. Frans wist ook nog niet of hij kwam:( ff afwachten dus, maar ik wil wel graag:) |
|
|
| SnuggLe |
Ik ga even kijken of ik hierbij aanwezig kan zijn!
Mjah, en Optimus: we moeten nog steeds een keer een daggie Bastiaan/Amsterdam doen:) Maar die leijer laat steeds niets horen :) Komtie wel naar Addiction? |
|
|
| Optimus |
| Mwhehe, dagje gaat moeilijk, ik kan geen zaterdagen meer vrij krijgen (voor Addiction zelfs niet, geloof ik). En vorige keer toen we er waren, heb je wel 10 km in de hoerenbuurt gelopen, maar die 500 meter in de Bijenkorf "winkelen" vond je teveel:mad: :whip: |
|
|
| Donna |
Whehehe hoe hoerig! :D
Hoop dat er weer een aantal van de partij zullen zijn,vinnet wel gezellie enzo ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mwhehe, dagje gaat moeilijk, ik kan geen zaterdagen meer vrij krijgen (voor Addiction zelfs niet, geloof ik). En vorige keer toen we er waren, heb je wel 10 km in de hoerenbuurt gelopen, maar die 500 meter in de Bijenkorf "winkelen" vond je teveel:mad: :whip: |
Mwhehe, Dus jij komt niet helpen met deco ophangen Tin :)? foeifoei! |
|
|
| basd |
| Heel heel heeeeeeeeeel misschien, als het budget het toelaat en er meer vriendjes en / of vriendinnetjes gaan, kom ik wel even kijken.. |
|
|
| DjRV |
| 2 Basd: ik zal is vragen of ik weer wat kaarten weg mag geven,dan kan je die altijd nog winnen ;) |
|
|
| basd |
| Ik zal het in de gaten houden :) |
|
|
| franzelare |
oeh, mag mijn honnepon weer draaien!
misschien dat ik je wel even kom supporten!
maar ik ben nog niet zo ver met de planning, eerst ff dit weekend overleven! |
|
|
| SnuggLe |
Ik kijk dan ook net voor dat weekend wel :)
En Sjinees: omdat we toen alleen maar VERDER van het station afliepen had ik geen zin nee om verder te lopen, moest die avond ook nog springnichten! |
|
|
| Optimus |
herstel:
bastiaan is er iig niét bij vanwege werk (had sms niet goed gelezen:toothless: ) |
|
|
|
|