|
Party! : Xtralarge 7-02-2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| idd, ik ben erg, en ik ben er nog trots op ook :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Opti
Bij het binnenkomen, hoorden we al een bekende plaat, "dat nummer dat op ISOS3 v??r Andain staat (kon niet op de naam komen:p)" Wat een heerlijk nummertje was dat! |
Starecase - Faith (Loafer Mix)!!!!!!!!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
| Die plaat staat momenteel dus te koop op partyflock van zo'n gast die iets van 650 :eyes: platen te koop aanbiedt (waaronder VEEL classics). En ja, ik heb er al een stelletje overgenomen :D :D . |
|
|
| DjRV |
ik had nog een tracklist beloofd aan tin,maarrrrrrrr ik heb eigenlijk geen flauw idee meer wat allemaal..
euhhh
Insignia - Revelation
Firewall - Sincere
Lily Hayden - Anything (gabriel and dresden e string mix)
Starecase - Faith
Nalin & Kane - Open Your eyes
E Craig - The Beat Goes on (mike robbins remix)
Morpheus - Siqns
en naja nog wat meer zooi:P |
|
|
| franzelare |
| wanneer mag je weer? |
|
|
| Optimus |
| ja, wil ik ook weten:D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja, wil ik ook weten:D |
jij moet je bek houden, kut sjinees! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by franzelare
jij moet je bek houden, kut sjinees! |
na 3 maanden van dit soort replys vraag ik me af of je ook gewone replys kunt geven |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
na 3 maanden van dit soort replys vraag ik me af of je ook gewone replys kunt geven |
he niet fokken met mij he :whip: :disbelief |
|
|
| Donna |
| Willem slaapt nog ;) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Donna
Willem slaapt nog ;) |
toch niet out gegaan he? :nervous: |
|
|
| Optimus |
| Hey, maak 'm eens wakker! |
|
|
|
|