return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Party! : Xtralarge 7-02-2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjRV
top!
Optimus
ff opnieuw lezen Ruub:D
DjRV
ja en? top toch dat ie niet komt? alleen maar irritant die dude :D
Optimus
mwhehehe, ff afwachten dan maar wie wel meekan:D
kolkiewolkie
Klinkt ERG aantrekkelijk, mede omdat ik de voorgaande keren moest laten schieten wegens tentamens... das nu anders (tentamens zijn dan net achter de rug :D ) maar ik weet niet of ik het wel trek om Ruben in 1 maand 2 keer tegen te komen:eek: . Da's echt een opgave!








:tongue2

Maar ff serieus, moet even de financiele kant bekijken want op kamers wonen slurpt geld en een weekendretourtje amsterdam 'doet' toch 19 euro... geen kattepis dus :S .
Donna
Jaaaaaa maar krijg je bij mij wel happie voer Gerd :P
Little Theseus
quote:
Originally posted by DjRV
ja en? top toch dat ie niet komt? alleen maar irritant die dude :D


:( :mad: :D

Ik wil wel gaan naar XL.. Ik wil wel gaan!!
Maarja je moet dingen opgeven voor je werk :whip:

2Bram: We gaan zeker in binnenkort wel wat doen, als het op zaterdag moet wordt dat ergens in maart :eek: :eek: :whip: ja dan pas :whip:
franzelare
zit nog te twijfelen! wil eigenlijk mijn honnepon niet alleen laten gaan! maarja ik heb ook nog mijn goede voormenen van minder feesten dit jaar en daar moet ik toch echt eens mee beginnen!!
Optimus
lul, ga nou, dan heb ik iemand om mee te gaan:D:)
DjRV
quote:
Originally posted by franzelare
zit nog te twijfelen! wil eigenlijk mijn honnepon niet alleen laten gaan! maarja ik heb ook nog mijn goede voormenen van minder feesten dit jaar en daar moet ik toch echt eens mee beginnen!!


hmmmm :whip:

basd
quote:
Originally posted by Optimus
lul, ga nou, dan heb ik iemand om mee te gaan:D:)

Same here.. (nog steeds onder voorbehoud overigens)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by franzelare
zit nog te twijfelen! wil eigenlijk mijn honnepon niet alleen laten gaan! maarja ik heb ook nog mijn goede voormenen van minder feesten dit jaar en daar moet ik toch echt eens mee beginnen!!


heb je dat kasteel van je in enschede al verkocht eigenlijk? Zo ja: BLAAT in het KWADRAAT!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement