return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Party! : Xtralarge 7-02-2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
jeetje, jullie zijn wel gul hoor, lieve mensen:)

Hee kolkie, Theesaus en ik zijn er heur:) En Frans moet ook wel gaan, anders krijgt ie klappen:whip:


Ja en ook naar Everybody de week erop :)


Maar Ruben: succes in ieder geval!
Hoelaat mag je deze keer draaien?
En is er al meer bekend over volgende keren?
franzelare
:S het word echt nooit wat met mij!

maar donna, nog plekkies over schat :)
Optimus
jeeeeeuuuuujjjjj


(of juich ik te vroeg?)
franzelare
jij juicht altijd tevroeg, eerst vrijdag maar weer eens overleven ;)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by franzelare
jij juicht altijd tevroeg, eerst vrijdag maar weer eens overleven ;)


precies! (en donderdag ofcourse :D )
franzelare
neeee houd je bek, nou!!

ben ik eindelijk afgekicked van het stappen op donderdag begint hij er weer over!

je steunt me echt niet he, apenlul dat je er bent!

maarja ook nog geen reactie van donna en ik moet vrijdag echt uit anders gaat iemand me hardstikke mors dood maken!
DjRV
ik heb nog vrijkaarten over (franzie??)
kolkiewolkie
Wellicht dat ik er op terugkom maar verwacht niet dat ik kom. Ik zou echt heel graag wel komen hoor :) :) want ik MOET en ZAL die XL een keer van binnen zien alsmede genieten van Donna's kookkunsten :) (aanbod is gewaardeerd) alleen...


Ik ga vanavond al voor de derde avond op rij uit :eek: (ik heb het kaartje al gekocht dus ik kom daar iig niet onderuit :D :D ). Nou en zal er wellicht gedacht worden maar dit is dus wat er te nou ennen is:

1) fysiek ben ik er morgen waarschijnlijk HE-LE-MAAL doorheen
2) het geld VLIEGT deze week werkelijk de portomonee uit. Da's niet verassend natuurlijk :rolleyes: maar de cashflow word deze maand zowieso al errrrg overtuigend negatief en dan moet ik gewoon ergens gaan snoeien (in de kosten dus, niet snoeien zoals je bij HS en HC kunt doen ;) ). Ik heb zitten rekenen en het hele geintje zou me zo weer een euro of 40-50 gaan kosten :( :( en da's momenteel gewoon even te veel van het goede.

Met andere woorden: succes met draaien Ruben, geniet ervan Donn en we WILL meet again, maar (waarschijnlijk) niet morgen :( :( .
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by franzelare
neeee houd je bek, nou!!

ben ik eindelijk afgekicked van het stappen op donderdag begint hij er weer over!

je steunt me echt niet he, apenlul dat je er bent!

maarja ook nog geen reactie van donna en ik moet vrijdag echt uit anders gaat iemand me hardstikke mors dood maken!


:D :D

Jij blaat sowieso altijd een stuk in de rondte over verzaken hier en verzaken daar, blablabladibla. Ik zou zeggen: kick es af van het internetten onder invloed. Wellicht dat ik je dan ooit nog es serieus neem.









:happy2: :D :happy2: :D :happy2:
Optimus
Heheheh, als niemand wil, willen wij wel:p:D

franzelare
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
:D :D

Jij blaat sowieso altijd een stuk in de rondte over verzaken hier en verzaken daar, blablabladibla. Ik zou zeggen: kick es af van het internetten onder invloed. Wellicht dat ik je dan ooit nog es serieus neem.









:happy2: :D :happy2: :D :happy2:


wie zegt dat ik nooit nuchter internet :rolleyes:
Donna
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Wellicht dat ik er op terugkom maar verwacht niet dat ik kom. Ik zou echt heel graag wel komen hoor :) :) want ik MOET en ZAL die XL een keer van binnen zien alsmede genieten van Donna's kookkunsten :) (aanbod is gewaardeerd) alleen...


Ik ga vanavond al voor de derde avond op rij uit :eek: (ik heb het kaartje al gekocht dus ik kom daar iig niet onderuit :D :D ). Nou en zal er wellicht gedacht worden maar dit is dus wat er te nou ennen is:

1) fysiek ben ik er morgen waarschijnlijk HE-LE-MAAL doorheen
2) het geld VLIEGT deze week werkelijk de portomonee uit. Da's niet verassend natuurlijk :rolleyes: maar de cashflow word deze maand zowieso al errrrg overtuigend negatief en dan moet ik gewoon ergens gaan snoeien (in de kosten dus, niet snoeien zoals je bij HS en HC kunt doen ;) ). Ik heb zitten rekenen en het hele geintje zou me zo weer een euro of 40-50 gaan kosten :( :( en da's momenteel gewoon even te veel van het goede.

Met andere woorden: succes met draaien Ruben, geniet ervan Donn en we WILL meet again, maar (waarschijnlijk) niet morgen :( :( .



Time&place doesnt matter Gerd ;)

En redenen die voor jou voelen als reden om niet te gaan zijn toch altijd ok?:)
Komt wel goed als t tijd is;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement