|
Party! : Xtralarge 7-02-2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
heb je dat kasteel van je in enschede al verkocht eigenlijk? Zo ja: BLAAT in het KWADRAAT! |
houd je bek stomme slet en herinner me daar niet aan :whip: :whip: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
houd je bek stomme slet en herinner me daar niet aan :whip: :whip: |
altijd gestressed he, die frans :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
altijd gestressed he, die frans :D |
ik ben niet gestresd ja! hooguit een beetje aan de drukke kant soms! |
|
|
| Optimus |
| He fransje, ga je nou nog hier naartoe?:D |
|
|
| Little Theseus |
Ik ga erbij zijn!!!
De 7e draait de 538 drive-in show in the one dus m'n collega is erbij voor de lichten en ik ben overbodig die avond w00h00!
Sw33t! |
|
|
| Optimus |
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
(mooi man:D) |
|
|
| SnuggLe |
Veel plezier :)
Ik ben d'r jammergenoeg niet bij...familieweekend met de familie van Anke, die ma wordt 50. Dus een heel weekend in een of ander hotel! |
|
|
| Donna |
Whoopieeee dudes,party dan uh?! :D
We hebben nog een aantal vrijkaarten,duzzzz geef op tijd ff aan |
|
|
| franzelare |
hmmm dat klink verleidelijk ;)
een keer gewoon springen zonder foto's te hoeven maken! |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik wacht af wat de rest doet... het blijft vooralsnog zo stil nl. :( (en tis best wel druk ook verder :D ). |
|
|
| basd |
| Ik kan in ieder geval niet, er schijnt ergens anders gezopen te moeten worden.. onder de noemer van kerstdiner :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Donna
Whoopieeee dudes,party dan uh?! :D
We hebben nog een aantal vrijkaarten,duzzzz geef op tijd ff aan |
jeetje, jullie zijn wel gul hoor, lieve mensen:)
Hee kolkie, Theesaus en ik zijn er heur:) En Frans moet ook wel gaan, anders krijgt ie klappen:whip: |
|
|
|
|