return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
[30-04-2004] Mayday, Westfalenhallen, Dortmund, DE
View this Thread in Original format
basd
De line-up is bekend (nu die van Gent nog) :

www.mayday.de

Vorig jaar was het een groot succes, ik hoop echt ZWAAR dat ik die volgende dag geen sportieve verplichtingen heb..

Meer geinteresseerden?
Flippe
Das dus echt een goede line up!

Ik ben wel geintereseerd, maar toch ga ik niet. Zit beetje in financiele problemen.. en vindt het toch een eindje te ver weg!
basvh
zitten wel leuke namen, maar niet echt een wereld schokkende line up. Ze hebben trouwens michel de heij verkeerd gespeld op de flyer
Phortje
Waaaah *kwijl* Alexander Kowalski Live! :eyes: :toocool:
jp
Westbam
Jeff Mills
Moguai
Paul van Dyk
Chris Liebing
Michel De Hej
Ferry Corsten
Members of Mayday
Zombie Nation
Lexy & K-Paul

Wat een geile line-up!!!

Westbam is altijd vet, met z'n combi van oldschool en electro. Jeff Mills is kwaliteits techno. Moquai kan sinds de Love From Above al helemaal niks meer kwaad doen. PvD spreekt voor zich (1999, 2000, 2002, 2003 allemaal classic sets). Liebing was gewoon de beste dj van Mayday 2003. Michel de Hey op Mysteryland was een genot. Ferry Corsten spreekt ook voor zich. Members of Mayday wordt gewoon het hoogtepunt van de avond (handen omhoog, multicolor puntjes laser erbij). Zombie Nation in 2000 hebben de boel afgebroken (25.000 man die Kernkraft meezongen). Lexy & K.Paul is lekkere meezing rock/techno.

Dit wordt dus m'n 6e Mayday, en hopelijk net zo vet als 2000 :eyes:
M_Peror
Hmmm klinkt wel aardig... misschien als ik die avond (en de volgende) dag niet veel bijzonders te doen heb.
SnuggLe
Dit wordt echt wel mijn 2e Mayday! :)
Weet niet wanneer de voorverkoop begint, maar ik ga hier zeker heen.

Kowalski
Jeff Mills
Chris Liebing
Marco Bayley
Michel de Hey

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr!!
TranceFool
Daaaaamn hier wil ik ook heen, na al die verhalen en met deze line-up lijkt het me toch wel heel erg super!! :)
SnuggLe
Auto:
SnuggLe
Anke
SuperSjinees
?BasD
Dan is er maybe nog 1 plaats vrij....
Optimus
ja, ik erbij:D Of er moet wel iest heel bijzonders zijn met Quensnight:) En de dag erna is zaterdag dus hoef niks te regelen met stage:D

basd
Maar eens even heeeeel snel rondvragen of er die zaterdag gevoetbald moet worden.. Ik hoop echt van niet!

Jeff Mills knalde behoorlijk bij Awakenings festival, Liebing was zoals jp al zei absoluut de beste van vorig jaar en Kowalski is ook wel weer een keer lekker chillen..

Stel je alleen niet te veel voor van Marco Bailey, Brammetje.. Vraag maar aan Tim, die is het vast met me eens :) (niet te geloven hoe mensen met een enkel loopje al zo f**king veel saaie platen uit weet te brengen, mensen die bekend zijn met MB Elektronics weten wat ik bedoel..)

[EDIT]

Mooi klote, het ziet ernaar uit dat ik die volgende dag dus wel moet voetballen..

[/EDIT]
New Wave
quote:
Originally posted by basd
Stel je alleen niet te veel voor van Marco Bailey, Brammetje.. Vraag maar aan Tim, die is het vast met me eens :) (niet te geloven hoe mensen met een enkel loopje al zo f**king veel saaie platen uit weet te brengen, mensen die bekend zijn met MB Elektronics weten wat ik bedoel..)

Och hou op over die gast PLEASE!! :D
Die gast is echt zo gigantisch slecht.
OP ILT liet hij dat maar weer eens super hard zien, wat een gigantische fouten.
En zijn producties zijn inderdaad niet vernieuwd te noemen.
Gewoon slecht dus. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement