return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Beta Privé Party !! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Nabistai
quote:
Originally posted by Eagle`
flikker op knuppel :p


LOL, die zin kunt ge anders interpreteren natuurlijk :toothless


hehehe...
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by Eagle` Was van plan om met wat vrienden weekendje door te brengen


en daarop moest volgen:

"maar aangezien ik geen vrienden heb mogen alle beta's afkomen!!!"

Enneuh, de zee, das aldus voor mij ook lichtelijk te ver ^^
Tiger777
Misschien moeten we daar nog even mee wachten, en inderdaad een soort tuinfeestje geven. Maar tuinfeestjes gebeuren meestal buiten... Wacht tot het terug warmer wordt. Pooley zijn voorstel leek mij redelijk realistisch en haalbaar.
pooley
Héhhé :)

Best centraal houden he

Beetje afwachten tot iedereen weer der tegenaan kan.
Examens he :)
Miss Z
quote:
Originally posted by pooley
Héhhé :)

Best centraal houden he

Beetje afwachten tot iedereen weer der tegenaan kan.
Examens he :)


jaaaaaaaaaaaaaa

ben weer blokke :(:(:(
[BE]FusioN`--
IK KAN DER ALTIJD TEGEN AAN :whip:

:wtf:
Nabistai
Goed, ideetje dus mss eventjes uitstellen, maar misschien kunnen sommige mensen al eens kijken wanneer ze iets kunnen regelen hé (als ouders op vakantie zijn ofzo).

Kom kom het is toch een leuk ideetje, en dan zeggen ze da ik ne tamme luie dronkelap ben tsssssssss :rolleyes: :p
Tiger777
Kom er nog eens mee boven binnen een paar weken. Organiseer iets in't paasverlof.

quote:
Kom kom het is toch een leuk ideetje, en dan zeggen ze da ik ne tamme luie dronkelap ben tsssssssss

goh, vanwaar halen ze dat nu? :conf: :haha:
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by Nabistai
Goed, ideetje dus mss eventjes uitstellen, maar misschien kunnen sommige mensen al eens kijken wanneer ze iets kunnen regelen hé (als ouders op vakantie zijn ofzo).

Kom kom het is toch een leuk ideetje, en dan zeggen ze da ik ne tamme luie dronkelap ben tsssssssss :rolleyes: :p


*kuch* duveladdict
Eagle`
Sterf huppeltrutten :clown:

Gladius
als het echt nergens lukt kuis ik onze garage wel is op ;).
Ik sta der dus volledig achter maw! =)
CygnusX
Ik kan die posts wel naar hier moven, maar dan gaat dat iets gek geven, want posts staan altijd gerangschikt op tijd en de meeste posts in 'stel-uzelf-voor' zijn voor uw eerste post gemaakt, Nabistai.

Ik sta er ook volledig achter. Lijkt me heel leuk, een beta-party :) We gaan ervoor! :D

Edit : Ik heb een paar posts uit 'stel-uzelf-voor' die gemaakt zijn na de eerste post uit deze thread naar hier gemoved. Maak u maar geen zorgen over de 'stel-uzelf-voor'-thread; af en toe filter ik daar weer alle posts, zodat het weer overzichtelijk wordt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement