|
Beta Privé Party !! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
allé, de kindjes zagen weer zenne... allé, ik zal der nog eens aan werken zie... SLAVENDRIJVERS ;) |
Hij woont dus hier hé mensen, voor eventuele bezoekjes... :toothless
 |
|
|
| Tiger777 |
VERDOEME HE!! MIJN KAART ZO VERNEUKEN ;)
Nee, ik weet het, ik heb het dan ook just gerepareerd... Nu woon ik in WAMBEEK CITY, het spannendste boeregat van de heele streek :( |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
VERDOEME HE!! MIJN KAART ZO VERNEUKEN ;)
Nee, ik weet het, ik heb het dan ook just gerepareerd... Nu woon ik in WAMBEEK CITY, het spannendste boeregat van de heele streek :( |
Waarom staat er dan Ternat :conf: |
|
|
| Tiger777 |
klinkt toch ietsje beter als WAMBEEK. wie weer er nu waar WAMBEEK ligt. Ik bedoel, ze kwamen vandaag men platenspeler ophalen, en ze vonden het boeregat met postcode 1741 niet... tis maar om te zegge...
enfin, ternat klinkt beter als wambeek :) |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Tis wel grappig hoe iedereen wilt dat het zo dicht mogelijk bij hem/haar thuis wordt georganiseerd 'voor het gemak', maar als het er dan op aankomt gaat die persoon alles moeten organiseren (en gater waarschijnlijk nix van doorgaan :P).
*lala ik heb niks gezegd*
:p |
so true :D |
|
|
| Tiger777 |
| Als we er al in slagen een meeting op te zetten op een voor iedereen aanvaardbare datum, is een party een volgende stap... Laten we dees nog efkes bevriezen he :) |
|
|
| pooley |
Kijk, ik ben waarschijnlijk in Juli paar dagen/week helemaal alleen thuis(ouders 1 maand weg, broer en zijn lief zijn meestal hier maar da zijn ok trance / progressive liefhebbers) en dan ik wel iets doen / wil ik wel iets doen :)
Plaats genoeg, fus woont ni ver, dus helpen kan hij altijd wel :) of de rest da rond Brussel woont. |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by pooley
Kijk, ik ben waarschijnlijk in Juli paar dagen/week helemaal alleen thuis(ouders 1 maand weg, broer en zijn lief zijn meestal hier maar da zijn ok trance / progressive liefhebbers) en dan ik wel iets doen / wil ik wel iets doen :)
Plaats genoeg, fus woont ni ver, dus helpen kan hij altijd wel :) of de rest da rond Brussel woont. |
Das heel leuk!
Ma Hoeilaart is superver van hier :( |
|
|
| pooley |
| superver, junge das 20 mins me de auto over de ring :) |
|
|
| Tiger777 |
Ik vind het een goe idee! Ik vind wel iets met trein bus of tram voor van hier tot in hoeilaart te geraken
(BTW, die post is wel bindend, vanaf nu zijt ge dus VERPLICHT om die party te organiseren ;) ) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by pooley
superver, junge das 20 mins me de auto over de ring :) |
Heb ik nen auto :(
*NEEN*
:p |
|
|
| pooley |
| Neenee misschien :) |
|
|
|
|