|
Beta Privé Party !! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by emma
tequilla is ook altij goed....
die van gisteren is nog altij aan het verteren ;) :D |
nee tequila drink ik dus NOOIT meer... echt slechte herinneringen aan! vorig zomer voor de eerste (en laatste) keer overgegeven door het drinken en het kwam allemaal door tequila!!! :whip: bah bah!!!
heb mijn lesje wel geleerd hoor... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
hehe da's iedereen zijn verhaal over tequila :D
Eigenlijk is voor mij alles goed, zolang het maar ni teveel gemengd moet worden, dan kan het nogal scheef aflopen. Ik kan mij nog levendig herinneren hoe mijn lichaam reageerde toen ik een cocktail met daarin onder andere tipp ex dronk (ik was te zat om nog te beseffen dat ze da daarbij hadden gedaan :p). Dus voor mij geen experimentele cocktails meer ook :p |
|
|
| Tiger777 |
jah, cocktails vertrouw ik ook zo echt niet... een vriend van mij is gekend voor "blue stuff". Een blauw cocktailtje waar je binnen de minuut boven de wc van hangt...
Give us the PURE stuff ;)
| quote: | | die van gisteren is nog altij aan het verteren |
Bij mij spartelt hij vaak tegen ;) |
|
|
| pooley |
rofl :)
Cocktaisl zelf find ik ni zo goed, die mengelin, der is altijd wel iets in wat ik niet graag drink.
Dus liever gewoon
pisang-orange
blue curacao-orange
wodka-orange
That will do the trick.
Tequilla heb ik nog nooit gedronken feitelijk, waarschijnlijk omdat i kweet dat dat straf is :)
En gisteren viel het mee, niet zat maar wel nogal gesmoord.
Dag dervoor was wel minder... |
|
|
| Meltos |
Klinkt allemaal heel aanlokkelijk die drankskes...:D Me wodka en Fiero, doe'k zeker mee...
Cocktail me wodka, batida de coco & appelsiensap, laat zich ok wel smake zene :D :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
hehe da's iedereen zijn verhaal over tequila :D
Eigenlijk is voor mij alles goed, zolang het maar ni teveel gemengd moet worden, dan kan het nogal scheef aflopen. Ik kan mij nog levendig herinneren hoe mijn lichaam reageerde toen ik een cocktail met daarin onder andere tipp ex dronk (ik was te zat om nog te beseffen dat ze da daarbij hadden gedaan :p). Dus voor mij geen experimentele cocktails meer ook :p |
ja du-uh tipp ex is giftig :p |
|
|
| Nabistai |
Met wodka ga ik ook akkoord! tis voor iets mijn favo drank hé :p
Dus ik stel voor dat de afgevaardige van het beta forum (zijnde Benny aka Cygnus X) voor de drank en logement zorgt (aangezien velen niet meer normaal zullen kunnen bewegen, kunne we beter ter plaatste blijven liggen) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Dus ik stel voor dat de afgevaardige van het beta forum (zijnde Benny aka Cygnus X) voor de drank en logement zorgt (aangezien velen niet meer normaal zullen kunnen bewegen, kunne we beter ter plaatste blijven liggen) |
LOL :haha:
Ik wil wel wat regelen, ja, no problem :)
Wat is de beste lokatie in jullie ogen? Mijn gedacht was ergens in Antwerpen :
- centraal gelegen, niet al te ver rijden voor iedereen
- trein
- meer kans dat Lolo afkomt
- makkelijker voor de noorderburen die af willen komen :) |
|
|
| Gladius |
| totally agree! :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by CygnusX
- meer kans dat Lolo afkomt
|
is lolo ni van schaarbeek? :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
is lolo ni van schaarbeek? :) |
Neenee Lolo is van Lennik, laten we daar iets organiseren! :toothless Ligt ook lekker centraal en is dus ook makkelijk bereikbaar voor iedereen enzo, de perfecte locatie! :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
is lolo ni van schaarbeek? :) |
Oops, ik dacht dat ie naar Antwerpen verhuisd was.
Schrap dat puntje dan maar :) |
|
|
|
|