|
Beta Privé Party !! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by pooley
*zucht*
ik zuip u onder tafel zonder problemen !
*stoer mode off* |
Ik doe mee !!!
*nieuw-idee-flash*
Anders kunnen we een beta drinking contest organiseren me jenever ofzo (daar ben ik vrij goed in :D )
*einde nieuw-idee-flash* |
|
|
| Tiger777 |
| Ik ga passen... Maak van jenever bier, en ik doe mee, met plezier! |
|
|
| Miss Z |
haha ik doe mee... :stongue: I will beat you all hahaahaha :haha:
:rolleyes: klust wel geen bier... :nervous: dat gaat moeilijk worden, denk ik...
dus... kga passe voor da bier! maak er maar wodka van ;) :toothless |
|
|
| pooley |
Ewel ewel, wodka zie ik ook wel zitten :)
Maar ook wel dodelijke herrineringen aan
zoals een blauw/bloedrode vlek (ovaal) van een klein 20 cm doorsnede op men dijbeen.
Dat deed pijn ... de dag erna ;) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by pooley
...een blauw/bloedrode vlek (ovaal) van een klein 20 cm doorsnede op men dijbeen... |
kzal mah nie vragen wa je hebt uitgespookt... :stongue: |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
daag mij ni uit hé makker... twee jaar gelejen met karnaval op drie uur tijd twee flessen appeljenever binnegekapt en ik was eigenlijk nog maar vrij hard in de wind ^^
vraag mij ni hoe ik da geregeld heb zenne, want tegenwoordig kan ik der veel minder goe tegen. Ma kom, voor een goe doel wil ik mij wel trainen ^^ |
|
|
| Gladius |
| yeah tough guys ehhh?? :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
Ewel ewel, wodka zie ik ook wel zitten :)
Maar ook wel dodelijke herrineringen aan
|
wie niet? :D
Met wodka ga ik ook akkoord :)
Wodka it is! |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
twee van mijn zussen geven binnekort een privé fuifje hier in de buurt in een zaal... 75 euro incl discobar-installatie toestanden en eventueel tafels en/of stoelen en bestek en borden en van die zever voor moesten ze er een etentje van gemaakt hebben ofzo...
ni zo duur eigenlijk hé :p |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Miss Z
haha ik doe mee... :stongue: I will beat you all hahaahaha :haha:
:rolleyes: klust wel geen bier... :nervous: dat gaat moeilijk worden, denk ik...
dus... kga passe voor da bier! maak er maar wodka van ;) :toothless |
tequilla is ook altij goed....
die van gisteren is nog altij aan het verteren ;) :D |
|
|
|
|