return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Beta Privé Party !! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Nabistai
quote:
Originally posted by pooley
*zucht*

ik zuip u onder tafel zonder problemen !
*stoer mode off*


Ik doe mee !!!

*nieuw-idee-flash*

Anders kunnen we een beta drinking contest organiseren me jenever ofzo (daar ben ik vrij goed in :D )

*einde nieuw-idee-flash*
Tiger777
Ik ga passen... Maak van jenever bier, en ik doe mee, met plezier!
pooley
bier it is ja :)
Miss Z
haha ik doe mee... :stongue: I will beat you all hahaahaha :haha:

:rolleyes: klust wel geen bier... :nervous: dat gaat moeilijk worden, denk ik...

dus... kga passe voor da bier! maak er maar wodka van ;) :toothless
pooley
Ewel ewel, wodka zie ik ook wel zitten :)

Maar ook wel dodelijke herrineringen aan
zoals een blauw/bloedrode vlek (ovaal) van een klein 20 cm doorsnede op men dijbeen.

Dat deed pijn ... de dag erna ;)
Miss Z
quote:
Originally posted by pooley
...een blauw/bloedrode vlek (ovaal) van een klein 20 cm doorsnede op men dijbeen...


kzal mah nie vragen wa je hebt uitgespookt... :stongue:
[BE]FusioN`--
daag mij ni uit hé makker... twee jaar gelejen met karnaval op drie uur tijd twee flessen appeljenever binnegekapt en ik was eigenlijk nog maar vrij hard in de wind ^^

vraag mij ni hoe ik da geregeld heb zenne, want tegenwoordig kan ik der veel minder goe tegen. Ma kom, voor een goe doel wil ik mij wel trainen ^^
Gladius
yeah tough guys ehhh?? :rolleyes:
Tiger777
quote:
Originally posted by pooley
Ewel ewel, wodka zie ik ook wel zitten :)

Maar ook wel dodelijke herrineringen aan

wie niet? :D

Met wodka ga ik ook akkoord :)

Wodka it is!
[BE]FusioN`--
twee van mijn zussen geven binnekort een privé fuifje hier in de buurt in een zaal... 75 euro incl discobar-installatie toestanden en eventueel tafels en/of stoelen en bestek en borden en van die zever voor moesten ze er een etentje van gemaakt hebben ofzo...

ni zo duur eigenlijk hé :p

emma
quote:
Originally posted by Miss Z
haha ik doe mee... :stongue: I will beat you all hahaahaha :haha:

:rolleyes: klust wel geen bier... :nervous: dat gaat moeilijk worden, denk ik...

dus... kga passe voor da bier! maak er maar wodka van ;) :toothless


tequilla is ook altij goed....

die van gisteren is nog altij aan het verteren ;) :D
pooley
fus PICS

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement