|
Beta Privé Party !! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
Da tippex verhaal wil ik wel eens helemaal horen - misschien voor op de party :D
Antwerpen klinkt goed, maar is het ni wa duurder om daar een goeie locatie te vinden? |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Oops, ik dacht dat ie naar Antwerpen verhuisd was.
Schrap dat puntje dan maar :) |
omgekeerd, hij is van antwerpen naar brussel verhuisd..
en antwerpen lijkt me inderdaad de beste locatie. |
|
|
| Tiger777 |
Ik stel voor dat we der de kaart eens bijhalen... (eindelijk komt dat ding nog eens van pas :p )
Toch duidelijk dat de meeste rond brussel wonen. Lennik is perfect! :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| lennik is perfect, en het feit da ik op de lenniksesteenweg woon heeft daar NIKS mee te maken! |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Neenee Lolo is van Lennik, laten we daar iets organiseren! :toothless Ligt ook lekker centraal en is dus ook makkelijk bereikbaar voor iedereen enzo, de perfecte locatie! :toothless |
bij lolo thuis? :toothless kunne we gelijk zijn verloving vieren :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Neenee Lolo is van Lennik, laten we daar iets organiseren! :toothless Ligt ook lekker centraal en is dus ook makkelijk bereikbaar voor iedereen enzo, de perfecte locatie! :toothless |
Ik ben wel voor het idee te vinden. En waar gade het houden jongeschool, jeugdhuis ? :p Jeugdhuis is misschien een idee, zit er ineens es meer dan 3 man in da kot :D
Dus busverbindingen met de lijn zijn wel niet ongelofelijk om ze maar niet brak te noemen, tenzij iemand al de rest gaat ophalen aan metro station eddy merckx ofzo ;) |
|
|
| SilentEagle |
| Ik sta niet op uw kaart. Da kan toch ni he... :) |
|
|
| djcresto |
alsek goe kijk zie ik daar djcresto in het midden van die kaart staan. En ik stelde al een locatie voor...
Slechts 30 km van brussel, 40 van Antwerpen,30 km van gent en een goed station :d :D :toothless |
|
|
| eieregooie |
| Jaaaa feeeeeeeest! :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Tis wel grappig hoe iedereen wilt dat het zo dicht mogelijk bij hem/haar thuis wordt georganiseerd 'voor het gemak', maar als het er dan op aankomt gaat die persoon alles moeten organiseren (en gater waarschijnlijk nix van doorgaan :P).
*lala ik heb niks gezegd*
:p |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Ik sta niet op uw kaart. Da kan toch ni he... :) |
troost u! ksta er op... mah waar??? dus totaal verkeerd :) tis dus beter da je er nie op staat ;)
:toothless |
|
|
| Tiger777 |
| allé, de kindjes zagen weer zenne... allé, ik zal der nog eens aan werken zie... SLAVENDRIJVERS ;) |
|
|
|
|