|
Dance Valley (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| quote: | | Wie zegt nou dat ik het over sfeer heb? Ik geloof heel graag dat de sfeer perfect was. Maar als iemand beweert dat het zn beste set ooit was dan versta ik daar toch ook onder dat het technisch goed in elkaar zat. Maar het eerste wat je zag was een behoorlijke up. En horen dat 2 platen niet gelijk lopen kan heel makkelijk vanachter de tv hoor.. |
Ik ben het met Remy eens: ik vind muziekkeuze in de eerste plaats het belangrijkst. Je kunt technisch nog zo goed zijn, als je kutplaten draait of mooie platen verneukt met technische trucjes om te laten zien dat je zo goed bent, heb je het toch niet zo goed begrepen waar het allemaal om draait. Tuurlijk, een set moet ook technisch goed in elkaar zitten, maar foutjes mogen gemaakt worden. Die neem je op de koop toe als de muziek vet is, toch? En andersom niet.... ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'nou, dat ie kutplaten draait neem ik op de koop toe, want technisch is ie zo geweldig'...
Ik moet zeggen dat ik het niet over Johan Gielen in het bijzonder heb, want ik heb zijn set niet eens gehoord. |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Ja Iris, dat zeg je alleen maar omdat jou platenkeuze goed is, maar er technisch altijd zo'n puinhoop van maakt !:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Ja Iris, dat zeg je alleen maar omdat jou platenkeuze goed is, maar er technisch altijd zo'n puinhoop van maakt !:D |
HAHAHA :D:D, jij gaat klappen krijgen, gozer! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Ja Iris, dat zeg je alleen maar omdat jou platenkeuze goed is, maar er technisch altijd zo'n puinhoop van maakt !:D |
Ja idd, hoezo nutteloos!!!
Ok, deze Post moest ik ff aanpassen
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck in PM
Ben je al wat opgeknapt van de Dancevalley hel? Wat een ellende zeg.
|
Ja, nu zo'n beetje wel!!! Ik was echt 3 dgn naar de klote (nellip en lopen in de regen) |
|
|
| Dago "B" Duck |
De waarheid moet je niet ontkennen !:D
ps: Petrus, check je PM-box ff. |
|
|
| Eye-Riz |
Wees gerust jongens, ik voel me niet aangevallen.;) Ken Dago langer dan vandaag, en hij heeft grote bek, maar klein hartje:clown: : hij schreeuwt na een feestje ongeveer het hardst van allemaal hoe geweldig de set wel niet was. Dus zo'n opmerking als deze kan ik goed diggen :p
MAAAAAAR: boeten zal hij WEL!!! :eyes: :eek: :toothless :toothless :toothless
(hoor nu een gemeen heksenlachje iiiiiiihihihihihihi)
DAgo: ik zou vandaag maar niet zomaar de deur opendoen als ik jou was :stongue: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Volgens mij hebb we er weer een Dj bij voor ons TA party LOL... |
|
|
| Dago "B" Duck |
OEPS:eek:
Je komt er niet !!!!!!!!!!! Ga maar ergens anders je verjaardag vieren !:clown: |
|
|
| Eye-Riz |
Kijk maar uit vandaag voor oude vrouwtjes die aardbeien langs de deur komen verkopen vandaag.... wie weet hebben ze onder hun regenjas wel EEN KOEKEPAN waar ze heel hard mee gaan meppen zogauw ene snotterende Dago opendoet!!!! :D :D :D
(heb vast nog wel ergens een pruik en een omaatjesjurk liggen, hihihi, ik lach me nu al blauw!) |
|
|
| Partyhardy! |
Ik zit nu lekker te lezen op het tranceaddcit forum en heb lekker hard de liveset van Orbital op Dance Valley aan staan!
Zo wreed! vooral dat laatste nummer, ik weet nog dat ik juist op dat moment helemaal bovenaan stond, uitkijkend over de vallei, met al die lasers en mensen, dat was zoooo mooi! Die sound die ze toen lieten horen was echt super vet! :D
heerlijk om die herineringen terug te krijgen wanneer je dan weer zo'n set thuis hoort! ;) :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik ben verdomme vet uit m'n plaat gegaan op Tom Harding en die set is weer nergens te krijgen... maar je, Orbital klonk ook wel goed!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben verdomme vet uit m'n plaat gegaan op Tom Harding en die set is weer nergens te krijgen... maar je, Orbital klonk ook wel goed!! |
Ja wat denk jij? :p ik ben uiteraard ook EERST naar Tom Harding gegaan! hij was echt super! Wat kan die vent draaine! Ook zo gaaf hoe hij helemaal los gaat hè? en dat laatste nummer van Tom dat was echt zo mooi! toen ik dat op tv terug zag (ik heb 2 en een halve videoband vol met DV) werd ik echt gek! :D
Maar dus NA de set van Tom Harding ff gewacht tot het wat rustiger werd en toen nog de laatste 3 nummertjes van Orbital meegepikt, toen dus niet meer super los gegaan maar wel heerlijk in mijn roes daar boven op die Vallei staan genieten! Echt Wow! :) :D |
|
|
|
|