return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Dance Valley (pg. 6)
View this Thread in Original format
New Wave
Fackin organisatie, Nastra heeft al genoeg verteld........wat een kankerzooi......
!_PeTrUs_!
Kijk hier voor meer info omtrend deze hel (want dat was het)!!!

http://www.omroep.nl/nos/nieuws/bin...lley_nieuw.html
Kartikeya
quote:
Originally posted by Jukx


jaaaaaa!! dat nummer is echt goed! ik weet welke je bedoelt!! weet niemand hoe die heet??? want dat is inderdaad een heel lekker plaatje!


uhm misschien is et:

Felix Da Housecat - Silverscreen (Laurent Garnier Remix)

is een ZUPA plaat iig :)

GReetz,

K A R T
Miss Proximus
Wat vind ik het erg om dit allemaal te lezen :S

Vooral omdat ik gewoon een HALF uurtje eerder ben weggegaan en toen was t allemaal PERFECT geregeld! en er stonden nog ongeveer 125 bussen te wachten om gevuld te worden!
Allemaal een dikke (K) van mij....en nu weer lekker onder de wol met en koppie soep ok? :)

Ik heb iig een TOP feest gehad..het was op t station al leuk: ik zat op de afgesproken plek: bij de Burger King..en ik zag wel een jongen staan waarvan ik dacht "hmmmmm..zou dat Nastra of New Wave zijn?" na ja..hij kwam dus naar me toe en t was New Wave (je bent toppie Tim) en toen zaten we ff te kletsen en toen kwam er een andere gozer langslopen waarvan wij dachten dat t Nastra was..en na wat aarzelen kwam hij op ons af...en jahoor: Nastra (jij bent ook toppie Michael)!
Dus toen waren we compleet, en gingen we met de trein naar Sloterdijk en toen met de Taxi naar Spaarnwoude (ook al KUT geregeld met die bussen).....na jah..op een gegeven moment stonden we dus in de Cocoon en daar was t springnichten geblazen!! R.E.S.P.E.C.T @ Nastra en New Wave (haha..wat was t springen hè?)

En toen was t tijd voor de meeting....beetje lage opkomst maar ik vond t wel erg leuk om eens gezichten bij de nicks te zien....erg leuk dat iedereen z'n nick noemde en Nastra zei heel stoer Michael als ie zich voorstelde :) En et schrijven is nog veel leuker als je de personen in t echt hebt ontmoet...right?

Duss..om ongeveer 15.00 uur kwamen de peeps aan met wie ik terug zou in de auto, dus ben ik verder met hun meegegaan (vooral omdat t telefoonverkeer zo slecht was....en ik wou ze niet kwijtraken).wel jammer dat ik toen Tim en Michael niet meer terug heb gezien...en ik heb Bellie maar 5 minuutjes gesproken...jeetje dat was ff een Cold Turkey :)

Maar ik heb lekker liggen trippen op de heuvels van de main en de HH...ben nog ff bij Tiesto geweest..en ik wou graag naar Armin...maar ik wist niet waar ie was haha en ik wou graag naar CRL maar ik kon niet bij de groep weg (en bovendien heb ik op Awakenings nog een kans)

En we gingen 22.30/23.00 weg, hadden gelijk een bus en waren gelijk bij de parkeerplaats...en toen lekker in de auto terug, met een beetje Eminem en Xzibit...en later wat andere stampnummers a la King Mauro :)

TOPDAGJE gehad :) Ennu....volgend jaar neem ik een TA vlag mee ok? dan komt tenminste IEDEREEN op de meeting.....en dan doen we t ook wat later op de dag.......

Na jah.....Cheeeeeeeerzzzzzz d0000ddzzzzzz hihi
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
erg leuk dat iedereen z'n nick noemde en Nastra zei heel stoer Michael als ie zich voorstelde :)


ROFLMAO! :)
Ik dacht ook al: "Who the Hell is die Micheal?", en na het lezen van de berichten hier op het forum dacht ik ook al van huh, die Nastro Azzuro was er dus wel :)

Greetz,
SnuggLe
Jukx
quote:
Originally posted by Kartikeya


uhm misschien is et:

Felix Da Housecat - Silverscreen (Laurent Garnier Remix)

is een ZUPA plaat iig :)

GReetz,

K A R T


Nope... wel een heel goed nummer ja, maar het is hem helaas niet!!



Is er trouwens nog een leuke Dancevalley-TA-meeting-foto gemaakt????
Little Theseus
quote:
Originally posted by Miss Proximus

TOPDAGJE gehad :) Ennu....volgend jaar neem ik een TA vlag mee ok? dan komt tenminste IEDEREEN op de meeting.....en dan doen we t ook wat later op de dag.......

Na jah.....Cheeeeeeeerzzzzzz d0000ddzzzzzz hihi


Ik zat er ook al over na te denken om daar even een kartonnetje op te zoeken en daar ta op te kalken, maar dat ziet er uit alsof je iemand van het vliegveld moet halen. Die TranceAddict shirtjes, in de shop van deze site, bezorgen die niet in Nederland, en is dat betaalbaar?
Blik
wel te bezorgen in Nederland, maar niet te betalen, kost je 60 piek bij elkaar ofzo

Swamper zei wel dat als we een grote bestelling zouden maken dat de bezorgingskosten stukken lager zouden worden
Frank V
quote:
Originally posted by Kartikeya


uhm misschien is et:

Felix Da Housecat - Silverscreen (Laurent Garnier Remix)

is een ZUPA plaat iig :)

GReetz,

K A R T


Is het niet The Bells - Jeff Mills ( m. de hey - ??? ), dat was zijn afsluiter op Sensation zover ik mij nog kan herinneren.

Btw: Niemand naar Sven Vath geweest samen met Richie Hawtin ??? Het was echt de mooiste set die ik ooit gehoord heb maar ook gezien, net zo cool allemaal gasten van Cocoon in vet mooie kostuums en op stelten, 1st aleen achter Richie Hawtin, die zelf ook ff zat te kijken toen ie dat zag, daarna tijdens Vath gingen ze ook het publiek in. De NL vips als Lucian Foort en Michel de Hey heb ik ook nog er achter zien staan kijken en volgens mij ook 100%isis maar daart ben ik niet zeker van.

Maar ja, zoals een vriend van mij zei:

VAN DANCE FESTIVAL NAAR -> KRUISTOCHT NAAR DE BUS

Ff een heel erg leuk grapje: ISOB, In Search Of Bus
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jukx
Is er trouwens nog een leuke Dancevalley-TA-meeting-foto gemaakt????


Foto is gemaakt, door mezelf 2x en door miss Proximus. Ik weet niet hoelang het duurt voordat mijn vriendin ze ontwikkeld...

quote:
Originally posted by Blik
wel te bezorgen in Nederland, maar niet te betalen, kost je 60 piek bij elkaar ofzo

Swamper zei wel dat als we een grote bestelling zouden maken dat de bezorgingskosten stukken lager zouden worden


Is het niet een idee om ZELF shirtjes te ontwerpen, dat kan toch ook?
Gewoon iets van "TranceAddict Holand Forum Hooligans" ofzo? :)

Greetz,
SnuggLe

Boss
quote:
Originally posted by SnuggLe


Is het niet een idee om ZELF shirtjes te ontwerpen, dat kan toch ook?
Gewoon iets van "TranceAddict Holand Forum Hooligans" ofzo? :)



Klinkt goed.... en dan nog de trancEaddict kikker erop.... :cool:
kost je dan nog steeds wel 'n gulden of 40 denk ik.... :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by Boss


Klinkt goed.... en dan nog de trancEaddict kikker erop.... :cool:
kost je dan nog steeds wel 'n gulden of 40 denk ik.... :(


40 piek? Nee joh, dat kan wel voor minder denk ik!
Je kan ook text laten borduren btw, das pas stoer , alleen wel 25 piek. Moet je dus ook nog een shirt hebben.

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement