|
Dance Valley (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
btw, de meeting was idd niet zo'n fantastisch succes, maar dat kwam denk ik omdat veel mensen nog niet eens op het festival terrein waren aangekomen. |
mar waar stonden jullie precies dan?? Ik stond gewoon op dat ding, met die computer te kutten. |
|
|
| Miss Proximus |
| precies tussen de smirnoff bal :D en t vip-hokje :D |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik zag eerst Snuggle en Magrec, die zaten aan de voorkant (vanaf de ingang, weet niet hoe ik het moet uitleggen) van dat ding wat er stond, er stonden ook van die schermen aan die kant ja. Na 10 min ofzo zagen we Miss P en toen zijn we daar gaan staan, dat was voor de ingang van VIP. |
|
|
| Optimus Trance |
| kut, misschien was ik jullie nog langsgelopen:(, ik had een witte broek, wit shirt, en een cowboyhoed:D op. En ik ben nogal klein:D. En toen ik daar na een tijdje nix zag, ging ik maar ff bellen waar mn vrienden zaten:D:D:D. Misschien dat ik toen langs jullie liep??? |
|
|
| Ding Chavez |
| ff tussendoor, zit nu johan gielen op TMF te kijken... blij dat ik niet geweest ban, heeft ie z'n pitchcontrol op +8% staan ofzo, niet normaal wat een tempo... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by basvh
[B
tijdens de set van gielen draaide hij een trance versie van dat liedje van oletta adams, van you can reach me, je kent het wel tekst gaat zo: you can reach me by railroad, you can reach me by airplane, i don't care how you reach me, reach me if you can. (als er engelse typfouten in zitten moet je maar me engelse leraar flamen.)
weet iemand hoe dit nummer heet. het nummer was op tv op tmf en kwam net na flight 643 of een paar nummers daarna [/B] |
Ja dat is een zwaar relaxt nummer. Hij is geproduceerd door Johan zelf en heet:
Lexicon 4 - Reach Me
Latuurrzzzzz..... |
|
|
| TranceFool |
| Ik was dus een thuisblijver en heb de hele dag tmf gekeken. Maar wie heeft Dave Clarke gezien???? Die gozer was MEESTERLIJK:D :D :D . Op een gegeven deed ie iets met een reverse knoppie ofzo op zn mixer. ECHT GRUWELIJK :D :D :D . Wat een gevoel voor ritme heeft die gozer zeg. Ik lag gewoon helemaal te stuiteren op mn bed. Moet je nagaan voor degene die hem hebben gezien. Ik ben niet zo'n techno-freak, maar dit vond ik echt gruwelijk goed.:D :D :D :D . Wie kan er wat meer over Dave Clarke @ Dancevalley vertellen |
|
|
| -=WVG=- |
Nou Nou...wat n verhalen allemaal...Aan de ene kant ben ik dus toch maar blij dat ik voor de tv zat...wat een zooitje als ik dat zo hoor...
Maar ja, gelukkig was ut feest zelf wel vet :)
Oh jaah, Optimus Trance gefeliciteerd !! :) |
|
|
| magrec |
Ik kan nog steeds met trots mijn avatar en signature dragen want echt waar de TENT van dancevalley was kremlin....GVD WAT een feest met junkie xl die gozer zelf vond het ook vet ging boven op de tafel staan iedereen bedankenenzo en echt iedereen blij lekker veel mensen ontmoet van het kremforum zwaar relext heb ook 4 vrij kaartjes voor kremlin alleen geen t-shirt kunnen regelen :(
Meeting was wel ok...ik was er rond 13:20 werd opeens gebeld door snuggle hehe ik belde hem trug want ik merkte te laat dat ie me belde ik bellen ston ie 25 meter achter mij :D...toen kwam ding chavez er aan...toen heb ik een paar rondjes gelopen..zag ik Miss proximus..met new wave en nastra azurro en kwam glanis kanis er ook aan later ook bellie ff gezien..
en de terug weg dat is wel duidelijk dat dat heel slecht was..
TIESTO was trouwens goed....BEUKEN Op het einde |
|
|
| HiGH_NrG |
Wew nu ist strak op TMF...al die lasers enzow...die heb ik nie zoveel gezien omdat t nog nie donker was toen ik wegging...
Majah WvG het wel leuk als je eenmaal binnen was jah...
En ik ben ook de meeting misgelopen, want ik was er pas om 3 uur...en Magrec proberen te bellen maar die had zijn foon uitstaan...:mad: |
|
|
| Blik |
jammer van dat kutzooitje op het einde, ik heb een paar dingen op de TV gezien, Johan Gielen dus, ik vond hem wel goed draaien eigenlijk, ik heb ook de meest gruwelijk irritante MC van de aardkloot gezien, dat was de MC die bij Jack de Marseille aan het MC-en was, wat een mastermongool was dat zeg
naja, ik ben in ieder geval blij dat jullie het tof hebben gehad, jammer dat de meeting niet helemaal goed verlopen is(zijn er trouwens foto's gemaakt......???) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
jammer van dat kutzooitje op het einde, ik heb een paar dingen op de TV gezien, Johan Gielen dus, ik vond hem wel goed draaien eigenlijk, ik heb ook de meest gruwelijk irritante MC van de aardkloot gezien, dat was de MC die bij Jack de Marseille aan het MC-en was, wat een mastermongool was dat zeg
naja, ik ben in ieder geval blij dat jullie het tof hebben gehad, jammer dat de meeting niet helemaal goed verlopen is(zijn er trouwens foto's gemaakt......???) |
Ja die Sanka die nodig is wat moet gaan eten, wat een mongool was dat zeg. Hij kon zn smoel gewoon niet houden.
Maaruh, heeft iemand nog Dave Clarke gezien (ikke op TV zie vorig Page), ik vond hem echt GRUWELIJK goed :D :D |
|
|
|
|