|
Dance Valley (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Bellie
Bij Gaetano Parisio was ik de hele liveset vooraan geweest en wat draaide die man lekker.
GREETZ!! |
Volgens mij heb ik jou toen op TV gezien, kan dat?? Had jij een soort van geel/bruine blouse aan. Ik zat voor de TV namelijk te zoeken naar gezichten van TA's die ik kende :p |
|
|
| DJ_Siesta |
yeah, ik keek gister ff tmf, jezus die rene had egt een stoer pakje aan!, ze had ze r mooi voorhangen :D:D:D:D:D:D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Volgens mij heb ik jou toen op TV gezien, kan dat?? Had jij een soort van geel/bruine blouse aan. Ik zat voor de TV namelijk te zoeken naar gezichten van TA's die ik kende :p |
Hehehe nope dat was ik nie :D
Ik had een wit shirt aan en een lichtblauwe broek.Ik stond meer aan de rechterkant.Waar de camera stond en het publiek filmde.Er was ook een scherm waarop je kon zien wat er werd uitgezonden.Ik had mezelf wel een keer voorbij zien komen op dat scherm ;)
GREETZ!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hehehe nope dat was ik nie :D
Ik had een wit shirt aan en een lichtblauwe broek.Ik stond meer aan de rechterkant.Waar de camera stond en het publiek filmde.Er was ook een scherm waarop je kon zien wat er werd uitgezonden.Ik had mezelf wel een keer voorbij zien komen op dat scherm ;)
GREETZ!! |
Ohhhh, hehe, nou dan was jij dat dus niet :p :p |
|
|
| moogwai |
Leuke reports TA-ers :)
| quote: | Originally posted by Jukx
Zo net was GAETANO PARISIO alias GAETEK onwijs lang op TMF en wat draaide die gast lekker!!!!! (begin ondanks alle ellende-verhalen toch wel een beetje spijt te krijgen dat ik nie ben gegaan)
Junkie XL was net ook... echt grappig, hij zat onwijs bier te zuipen tijdens zn live-performance. Stonden iets van 6 a 7 lege bierglazen naast hem en nog bleef die doordrinken... vandaar dat die zo uit zn bol ging!!
Nu is Johan Gielen en dat vond ik een mooie reden om vanachter de tv vandaan te komen! Die gast dacht geloof ik dat die in de Hardhouse-zaal stond te draaien ofzo. Niet normaal hoe die zn platen oppitchte... het was dus weer is als vanouds bagger met hem!! (meningggg) |
Haha.. leuk om te weten dat we flink in smaak verschillen :D.. ik vond die spanjaard echt helemaal niks... doorspoelen die videoband !!
Junkie XL vond ik trouwens wel leuk.
En Flight 643 was idd flink gepitched (maar over Pitchen gesproken... dan moet je maar eens Scott Bond @ Massive luisteren)..... maar het was wel cool met die vocals van Fat Boy Slim... Ik weet niet of ik het goed gezien had.. maar draaide hij op een gegeven moment niet eventjes op allebei de draaitafels Flight 643 ??? |
|
|
| DJ_Siesta |
| klopt jah, ik zag't ook, hij deed't wel cool, had ik niet verw8 van die gielen |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by moogwai
Leuke reports TA-ers :)
Haha.. leuk om te weten dat we flink in smaak verschillen :D.. ik vond die spanjaard echt helemaal niks... doorspoelen die videoband !!
Junkie XL vond ik trouwens wel leuk.
En Flight 643 was idd flink gepitched (maar over Pitchen gesproken... dan moet je maar eens Scott Bond @ Massive luisteren)..... maar het was wel cool met die vocals van Fat Boy Slim... Ik weet niet of ik het goed gezien had.. maar draaide hij op een gegeven moment niet eventjes op allebei de draaitafels Flight 643 ??? |
neeheeee, jij bedoelt waarschijnlijk Paco Osuna die draaide voor hem... Renee (:whip: ) zei wel dat ze allebei uit Spanje kwamen maar das dus weer is helemaal niet waar. Paco Osuna was die kale en die vond ik ook niet echt onwijs bijzonder. Gaetano was die Italiaan die na hem kwam (met snorretje). Maarja misschien hebben we het wél over dezelfde en vond je hem toch niks aan. zou ook kunnen natuurlijk!! :)
En dat van Flight 643 weet ik niet, na 1 minuutje Johan hield ik het voor gezien namelijk... :eek: :eek: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jukx
En dat van Flight 643 weet ik niet, na 1 minuutje Johan hield ik het voor gezien namelijk... :eek: :eek: |
hehe cool, ik moet je zeggen dat ik dat deel van het terrein alleen heb gezien toen ik binen kwam. Voor de rest heb ik mezelf vermaakt tussen het Main Stage tot aan de Hard House VALLEY. Die 2 tenten bij de Bungy waren zwaar relaxt...
GReeTZ |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
hehe cool, ik moet je zeggen dat ik dat deel van het terrein alleen heb gezien toen ik binen kwam. Voor de rest heb ik mezelf vermaakt tussen het Main Stage tot aan de Hard House VALLEY. Die 2 tenten bij de Bungy waren zwaar relaxt...
GReeTZ |
hahaha leuk onderschrift met die foto's :D:D:D |
|
|
| Optimus Trance |
| ja man, ik heb die Gaetano ook gezien ( op tmf weliswaar:D:D) En nu ik de rest heb gezien, heb ik best wel spijt dat ik alleen maar op t hardhouse podium ben geweest. Tiesto, Carl Cox, Ferry Corsten, Dave Clarke, Sven VAT(gna gna:D), heb ze allemaal gemist:(. Maar goed, JP, Tom Harding, Yoji Biobakblabla en Lab4 waren ook goed!!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
dit was mijn route
Frank Lorber > Umek > Steve Rachmad > Ferry Corsten > Chris Liebing > Marco Carola > Gaetano Parisio > Carl Cox
Ook ff gezien....Lucien Foort en Steve Mason
Ik von het BESte GAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEETAAAAAAAAAANOOOOOOO
DIE GAST WAS EGT VETTTTTTTTTTTTTTTTTTT MAN....Heel digt eragter
MARCOOOOOOOOOOOOOOO CAAAAAAAAAAROLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Woohoo
Ik was het meest benieuwd naar die gasten en ze waren voor mij het beste..... echt zooooo MOOOOOOOI
Volgens mij heeft Umek elke Techno stijl gedraaid...van Funky Techno tot BEUK techno tot Chill Techno tot Progressief Techno ofzo
Ik wou beuken maar ik vond hem wel goed hoor daara ni van!!!!
Carl was gewoon VET
Vooral toen IE BEN SIMS draaide ging ik totaal en compleet MENTAL AAAAAAAAAAAAAH ZOOOOOOOOOOOO FUKKIN VET
GESUS MAN dat is egt de plaaat van de eeuw man.....die lasers waren secers Stoer en Kippevel....maar Ik vond zijn platen keus minderen tot ht einde van zijn set...maar ik ging nog steeds uit mijn 12"
hoooooooooi |
|
|
| Nastra Azzurro |
oja ik vond Johan Gielen eg LOMP man
wat ie deed met the 643 was gewoon zoooooo Verneukt
en ook meteen zijn eerste mix die je op tmf zag was gaar ....lekker galloperen met die beat...moet ie maar ni op 150 bpm gaan draaien hij stond ni in de HH zaal....
ZOOOOOON HOMO die gast
oja en ik ben ook te bewonderen op de TV
Bij Gaetano zie je mij staan bij die camera die erover zweeft ik sta met een Rood petje en Wit shirt met een grijze trui om me middel......Je ziet me wel duidelijk IS wel LACHEN.....hehe
maarwel de 2de deel van GAETEK |
|
|
|
|