|
Dance Valley (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Boss
hehe, idd, wie is die spaanse dj?? laat 'm z'n platenkoffer maar in z'n aars duwen!....
door naar de volgende dj.....
maar is die uitzending nou live?? want daar schijnt gewoon de zon, terwijl 't hier tyfus weer is...vreemd? |
kan makkelijk hoor, jij woont in Venlo............hun zijn in Spaarnwoude, ligt 200 KM van venlo af ofzo, alleen de interviews zijn niet live |
|
|
| DJ_Siesta |
wow
DANCE VALLEY ROCKT, ik luister nu jammer genoeg op de radio, maar ik had r gvd willen zijn!!
Noujah beetje TMF en 538 luisteren, ik denk dat ik vanavond maar eens lekker ga computer :D:D:D
Nu is Michel de Hey op 538, egt lekker plaatje wat ie nu draait, die ene die hij op Sensation als laaste draaide, zo'n lekker nummerrtje,m gelukkig neem ik de sets op.
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Blik |
er was al een dancevalley thread, vandaar dat bovenstaande post word "gemerged" in de andere thread:D
aangezien je ze opneemt betekent het dus dat wij ze zo snel mogelijk op jou FTP kunnen verwachten........??:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Blik
er was al een dancevalley thread, vandaar dat bovenstaande post word "gemerged" in de andere thread:D
aangezien je ze opneemt betekent het dus dat wij ze zo snel mogelijk op jou FTP kunnen verwachten........??:D |
hahahaa, ik weet niet, kha tiesto iig tapen en fery corsten, de rest niet, ik denl dat gravehard zo ook taped, van rmf, daar zullen ze ook wel komen denk ik
GreetZ GERRIT!! --> danny howels op 538 |
|
|
| DJ_Siesta |
| btw waarom komen julie niet op IRC??? |
|
|
| Blik |
| omdat ik over 5 minuten wegga naar een vriend van mij, indrinken voor een avondje uit in Den Bosch |
|
|
| DJ_Siesta |
| oke, veel plezier daaro! :d:D |
|
|
| Blik |
| hoorde net johan gielen, en die draaide dus wel weer even lekker.........flight 643 en nog een ander tof nummertje |
|
|
| DJ_Siesta |
op TMF zeker? ik luister 538, maar fery heeft net gedraaid ofzo, hij was in interview,
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Blik
hoorde net johan gielen, en die draaide dus wel weer even lekker.........flight 643 en nog een ander tof nummertje |
Johan Gielen: again flight 643 samen met star 69; salou flashbacks... :D :) :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| zeker op TMF, hier kijken het 8 uur journaal :-(, ik lister 538 |
|
|
| basvh |
dance valley ziet er via de tv cool uit, ik wou dat ik er ook was. ben benieuwd wat de meningen zijn TAers die zijn geweest.ik heb eigenlijk weinig gezien van dance valley via de tv, anders had ik om de seconde afgevraagd waarom ik geen kaartje had gekocht voor dance valley. Dus heb lekker heel de avond achter me m3dtjes gestaan, en een trance mix opgenomen samen met een maat van me.
| quote: | Originally posted by Blik
hoorde net johan gielen, en die draaide dus wel weer even lekker.........flight 643 en nog een ander tof nummertje |
tijdens de set van gielen draaide hij een trance versie van dat liedje van oletta adams, van you can reach me, je kent het wel tekst gaat zo: you can reach me by railroad, you can reach me by airplane, i don't care how you reach me, reach me if you can. (als er engelse typfouten in zitten moet je maar me engelse leraar flamen.)
weet iemand hoe dit nummer heet. het nummer was op tv op tmf en kwam net na flight 643 of een paar nummers daarna |
|
|
|
|