|
[11-04-2004] Awakenings, NDSM Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Present! Bedankt, you know who you are... :toocool:
Is maar 5 minuten rijden :toothless
Kan de auto bij de baas voor de deur zetten :)
Een beetje techno kan geen kwaad op z'n tijd, effe 'oefenen' voor Mayday ;) |
|
|
| AlFerox |
ben er ook bij!!
laatste keer NDSM, hoop dat ze nu een keer het dak eraf gaan blazen! |
|
|
| TranceFool |
| Hmmmm, ik wil ook erg graag....heb hier alleen geen geld voor helaas :( :( |
|
|
| magrec |
| Nope ik ga zaterdag al naar Earth in paradiso (als alles mee zit) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hmmmm, ik wil ook erg graag....heb hier alleen geen geld voor helaas :( :( |
Check mail/pm even...! |
|
|
| AlFerox |
| snuggle heeft weer gastenlijstplekken hoor :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
snuggle heeft weer gastenlijstplekken hoor :p |
Nee hoor, ik nog niet. Maybe. |
|
|
| Optimus |
| Ik ben er ook bij zondag:D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik ben er ook bij zondag:D |
:whip: :whip: |
|
|
| ambs |
| ******sssssss ik wil ook naar een vet techno feestje met coole mensen! hahaha :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
:whip: :whip: |
Ja ja kijk maar uit! Dat wordt geknuppeld worden Frans! :)
We willen wel op de fotooooooooooooooo! ;) |
|
|
| franzelare |
kijk jij maar uit dat ik je niet ban :p
en uiteraard heb ik mijn eigen handlangers mij me om in geval van nood terug te knuppelen! |
|
|
|
|