|
[11-04-2004] Awakenings, NDSM Amsterdam (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Een paar kleine fototjes van Awakenings:




En een filmpje hier:
HIER!!!! |
|
|
| jp |
Was erg leuk, vooral die lasers waren toch wel erg vet :wtf:
Ferry kon z'n handen weer niet bij zich houden, vooral het Superman meisje was erg in trek :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Was erg leuk, vooral die lasers waren toch wel erg vet :wtf:
Ferry kon z'n handen weer niet bij zich houden, vooral het Superman meisje was erg in trek :toothless |
Wahahahahah, dat zag ik ja :)
"Heej, daar hebben we Superman!...Het is een vrouw!"
Zoiets hoorde ik hem roepen ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| zo tering vette foto's zeg! :eyespop: Awakenings heeft echt de vetste lasers van alle feesten, niet meer normaal! :crazy: :cool: :) |
|
|
| Asperge |
| zo die fotos zien er echt bruut uit! mooie lasers:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En respect voor High_NRG! :D |
Danku danku! :D
Ik had wel even een dipje tussen half 2 en 3, lag half te pitten op de tribune. :rolleyes:
Maar was zeker een vet feest! Geluid was inderdaad een stuk beter dan met oud & nieuw. En het licht was echt supergoed!
En lachen om weer eens wat mensen van TA tegen te komen (Partyhardy, total_woot, chinees en snuggle). Tot volgende week ;). |
|
|
| Optimus |
| Hehe, toen je op de boot in het donker ons een hand gaf, had ik geen idee wie je was:p Had je ook niet je capuchon op moeten doen, ik zag alleen zwart waar je gezicht zat:p Maar na een minuut of wat had ik het door:D:toothless *Oh ja, High_NRG!* |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Optimus
Hehe, toen je op de boot in het donker ons een hand gaf, had ik geen idee wie je was:p Had je ook niet je capuchon op moeten doen, ik zag alleen zwart waar je gezicht zat:p Maar na een minuut of wat had ik het door:D:toothless *Oh ja, High_NRG!* |
Als je niks zag, hoe wist je dan dat ik 't was? :p |
|
|
| M5 |
Zeg heren,
jullie hebben toch zkr wel tracklists bijgehouden mbv GSM?
ik ben benieuwd naar die van Henrik B :disbelief |
|
|
| -TAIS- |
| Zo, die foto's zien d'r vet uit! Beter dan met NYE als ik dat zo bekijk. Ben helaas niet geweest, hopelijk met het festival van de zomer weer! |
|
|
| basd |
| Hmm.. jammer dat ik niet kon, zeker als het zo gezellig was.. Nou ja dan met festival maar weer.. |
|
|
|
|