return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
[11-04-2004] Awakenings, NDSM Amsterdam (pg. 6)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Een paar kleine fototjes van Awakenings:









En een filmpje hier:
HIER!!!!
jp
Was erg leuk, vooral die lasers waren toch wel erg vet :wtf:

Ferry kon z'n handen weer niet bij zich houden, vooral het Superman meisje was erg in trek :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Was erg leuk, vooral die lasers waren toch wel erg vet :wtf:

Ferry kon z'n handen weer niet bij zich houden, vooral het Superman meisje was erg in trek :toothless


Wahahahahah, dat zag ik ja :)

"Heej, daar hebben we Superman!...Het is een vrouw!"
Zoiets hoorde ik hem roepen ;)
Partyhardy!
zo tering vette foto's zeg! :eyespop: Awakenings heeft echt de vetste lasers van alle feesten, niet meer normaal! :crazy: :cool: :)
Asperge
zo die fotos zien er echt bruut uit! mooie lasers:D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe

En respect voor High_NRG! :D


Danku danku! :D
Ik had wel even een dipje tussen half 2 en 3, lag half te pitten op de tribune. :rolleyes:

Maar was zeker een vet feest! Geluid was inderdaad een stuk beter dan met oud & nieuw. En het licht was echt supergoed!

En lachen om weer eens wat mensen van TA tegen te komen (Partyhardy, total_woot, chinees en snuggle). Tot volgende week ;).
Optimus
Hehe, toen je op de boot in het donker ons een hand gaf, had ik geen idee wie je was:p Had je ook niet je capuchon op moeten doen, ik zag alleen zwart waar je gezicht zat:p Maar na een minuut of wat had ik het door:D:toothless *Oh ja, High_NRG!*
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Optimus
Hehe, toen je op de boot in het donker ons een hand gaf, had ik geen idee wie je was:p Had je ook niet je capuchon op moeten doen, ik zag alleen zwart waar je gezicht zat:p Maar na een minuut of wat had ik het door:D:toothless *Oh ja, High_NRG!*


Als je niks zag, hoe wist je dan dat ik 't was? :p
M5
Zeg heren,

jullie hebben toch zkr wel tracklists bijgehouden mbv GSM?

ik ben benieuwd naar die van Henrik B :disbelief
jp








:eek:

-TAIS-
Zo, die foto's zien d'r vet uit! Beter dan met NYE als ik dat zo bekijk. Ben helaas niet geweest, hopelijk met het festival van de zomer weer!
basd
Hmm.. jammer dat ik niet kon, zeker als het zo gezellig was.. Nou ja dan met festival maar weer..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement