return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
[11-04-2004] Awakenings, NDSM Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus
Ik ben niet bang voor Nook:toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Ik ben niet bang voor Nook:toothless


Ik ook niet :D
Zeg Nico dattie zijn Revio mee moet nemen, die wil ik even checken :)
(...wil maybe ook zo'n ding kopen...)
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ook niet :D
Zeg Nico dattie zijn Revio mee moet nemen, die wil ik even checken :)
(...wil maybe ook zo'n ding kopen...)


heb ik hem ook al gezegd, als ik troubles heb met mijn cam kan hij het dan over nemen ;)
Optimus
die rukker mocht met Arise met mijn Ixus V3 spelen en hij vond zijn ouwe Ixus V2 " beter":whip: :mad: :rolleyes:

:haha:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
die rukker mocht met Arise met mijn Ixus V3 spelen en hij vond zijn ouwe Ixus V2 " beter":whip: :mad: :rolleyes:

:haha:



Ja, omdat ik die van mij was gewend. Ik vond het maken van overzichtsfoto's met die van jou onhandig. Je moest hem veel stiller houden etc :) Neem hem zondag wel mee, die van jou dan ook. Iedereen mag toch zijn cam meenemen naar Awakenings. Die 7 lasers en 7 minuten vuurwerk wil ik wel even fotograferen :)
Optimus
Oh ja, ik was alweer vergeten dat jij hem had:D:toothless
SnuggLe
man, moet ik alweer met je feesten chinees :)
Awakenings, volgende week James Holden, dan weer Mayday. Oh oh oh oh, het wordt weer helemaal niets! ;)

Meteen even kaarten halen voor Awakenings Festival zondag. Moet ik voor meer mensen halen? Krijg je een shirt erbij :D
Optimus
ik kom voor de fun die ik met je vriendin heb, niet voor jou hoor:p:toothless:

Ik ga ook kaartje halen voor festival, t-shirt is leuk hebbeding:)
franzelare
Ixus V is nogsteeds de beste cam uit de Ixus V serie voor het maken van overzichtsfoto's! de V3 is echt een stuk minder.
daarnaast heb ik het gevoel dat de CCD van mijn V3 echt al minder begint te worden na dik een jaar :S
kom misschien ook omdat ik er niet heel voorzichtig me ben geweest en al heel veel mee op pad ben geweest
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
Ixus V is nogsteeds de beste cam uit de Ixus V serie voor het maken van overzichtsfoto's! de V3 is echt een stuk minder.
daarnaast heb ik het gevoel dat de CCD van mijn V3 echt al minder begint te worden na dik een jaar :S
kom misschien ook omdat ik er niet heel voorzichtig me ben geweest en al heel veel mee op pad ben geweest


Ixus 330 heb ik. Doet het nog vrij aardig, maar lang niet zo goed als in het begin. Daarom wil ik gewoon een nieuwe, maar ik twijfel ontzettend veel. Of een nieuwe handzame kleine digitale... of een groot duur gaaf lomp ding, met het nadeel dattie niet echt draagbaar is. Maar dan heb je wel meteen wat :)
Denk dat ik mijn Ixusje nog wel bewaar daarna....not sure.

franzelare
hou zondag die van mij en die van nook maar ff vast, dan krijg je een beter idee!

ik hou zeker mijn oude ixus voor kleinere feesten en vakantie enzo
Optimus
nee man, je hebt de 300:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement