|
[11-04-2004] Awakenings, NDSM Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
nee man, je hebt de 300:D |
Oh ja dat zeg ik, de 300 :)
Ik hou 'die' van jou en Nook zeker vast. Wordt een drukke PF meeting op Awakenings. Ra ra hoe komt dat? ;) |
|
|
| magrec |
| Koop maar kaartje met t-shirt voor mij bram hahahaha |
|
|
| SnuggLe |
| Chinees, ik hoop voor Wouter en Onno dat je snel genoeg bent geweest.......:whip: :whip: |
|
|
| Optimus |
| Wouter+1 is inmiddels geregeld!:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Wouter+1 is inmiddels geregeld!:) |
Je bent geweldig (maar dat wist je al :D)! :)
Wordt gezellig! :) |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik ben er ook bij... :D
Ik verwacht wel wat van die zooi VJ's waar ze het over hebben... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik ben er ook bij... :D
Ik verwacht wel wat van die zooi VJ's waar ze het over hebben... |
Meeting, meeting! :p
Vj's? Waren toch alleen 7 schermen????? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Meeting, meeting! :p
Vj's? Waren toch alleen 7 schermen????? |
He he :p
Misschien heb ik dat van die VJ's verkeerd begrepen... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Optimus
Wouter+1 is inmiddels geregeld!:) |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je bent geweldig (maar dat wist je al :D)! :)
Wordt gezellig! :) |
ja je bent inderdaad geweldig! :crazy: :tongue3 :eyespop: Suuuuuuuuuuuuuuuuuuper! :eyes: :cool: :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja je bent inderdaad geweldig! :crazy: :tongue3 :eyespop: Suuuuuuuuuuuuuuuuuuper! :eyes: :cool: :) |
Kost je Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Whahahahaha |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kost je Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Whahahahaha |
whehe, komt goed! ;) :cool: |
|
|
| Optimus |
| dat biertje moet je maar geven aan Sanniej:cool: |
|
|
|
|