|
[11-04-2004] Awakenings, NDSM Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
dat biertje moet je maar geven aan Sanniej:cool: |
Nee aan Rocco zelfs.
Of aan Qdance maybe? ;)
Maar Sanniej krijgt juist kusjes! :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee aan Rocco zelfs.
Of aan Qdance maybe? ;)
Maar Sanniej krijgt juist kusjes! :D |
Is Sanniej dat meisje waar Frans het zo vaak over heeft? ;) :p :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Is Sanniej dat meisje waar Frans het zo vaak over heeft? ;) :p :D |
Volgensmij niet...... Dat is annepanne toch (die hij 10000x op de foto zet per feest :p) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Volgensmij niet...... Dat is annepanne toch (die hij 10000x op de foto zet per feest :p) |
Nee dat is weer een ander verhaal Bram :D een heeeeeeel ander verhaal :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Is Sanniej dat meisje waar Frans het zo vaak over heeft? ;) :p :D |
JA:D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee aan Rocco zelfs.
Of aan Qdance maybe? ;)
|
ok ok, krijgen die ook een biertje :p
Nogmaals SUPERbedankt gasten!! tot vanavond :D:tongue3 |
|
|
| jp |
| Waar is de meeting en hoe laat? |
|
|
| franzelare |
was om half 2 bij de vip ingang ;)
ik ben ook weer thuis, geluid was beter dan eerder, muziek was redelijk, het had aan het einde wat steveger mogen worden van mij.
verder veel leuke bekende mensen :)
alleen jammer dat ik bemmel en cath dus niet gezien heb :( |
|
|
| Optimus |
| AWAKENINGS!:D Was weer leuk feestje, geluid was iig beter dan de 2x dan ik ervoor ben geweest:) |
|
|
| SnuggLe |
Vond het ook top!
Lasers waren zoooooooo vet!
Het duistere was vet, het electroachtige wat minder!
Maar wel veel leuke bekende mensen weer gezien (oa veeeeeeeeeel van Partyflock). Wel vroeg terug, maarja maakte nie uit.
En respect voor High_NRG! :D |
|
|
| Partyhardy! |
Ja Awakenings was inderdaad weer super goed! :cool: :eyes: Die lasers blijven keer op keer weer ontsettend wreed! :crazy: Muziek vond ik ook erg goed.
Ook bij deze; Bram en Opti nog ontsettend bedankt gasten! :) Vond het super gezellig! jammer dat jullie ineens weg waren :( en ik moet zeggen Superchinees zijn gehoor wordt er duidelijk beter op=> hij kon nu toch al 8 van de 10 zinnen verstaan! ;) :p
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En respect voor High_NRG! :D |
whehe inderdaad wat een gek zeg! :eek: :clown: :) was super gezellig met die clown! :cool:
trouwens zowel Totalwoot als ik waren pas rond 11 uur thuis! treinen! :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ja Awakenings was inderdaad weer super goed! :cool: :eyes: Die lasers blijven keer op keer weer ontsettend wreed! :crazy: Muziek vond ik ook erg goed.
Ook bij deze; Bram en Opti nog ontsettend bedankt gasten! :) Vond het super gezellig! jammer dat jullie ineens weg waren :( en ik moet zeggen Superchinees zijn gehoor wordt er duidelijk beter op=> hij kon nu toch al 8 van de 10 zinnen verstaan! ;) :p
whehe inderdaad wat een gek zeg! :eek: :clown: :) was super gezellig met die clown! :cool:
trouwens zowel Totalwoot als ik waren pas rond 11 uur thuis! treinen! :crazy: |
11 uur? Sodeju!
Ja sorry, we waren ineens weg, excuses. We wilden het pontje nog halen en daarom hadden we geen/weinig tijd om jullie te zoeken. Hadden ff wat te kanen gehaald en shirts/akakenings festival kaarten. Maar was gezellig weer :) En het stuiterballen ben je nog steeds niet verleerd, geweldig gast :) |
|
|
|
|